Мнения: 391
Регистриран на: Сря Фев 24, 2010 12:29 am
Местоположение: Ямбол

Мнение от gonzo8611 »

VESO написа:46231-7 от кога не е "на линия"? :roll: От посочените само 009 , 033 и 243 не съм мяркал скоро , а 012 първо я засякох на 8660 , след това се разписа последователно на "Сл.бряг" ( 3 дни "in a row") и последно на 3621. :)
009 и 033 работят по 3-та линия и м/у Кн и Бс , а 243 вчера беше на Локалния Я-Кн-Я
Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнение от 46 242 »

gonzo8611 написа: Може да ме базикате ама аз съм фен на тези машинки :lol:
Oт мен по-голям фен на тежката тяга не може да си :lol:
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

231 към днешна дата работи в Сф на товарачките за ГС. :arrow:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Координатор УС
Мнения: 629
Регистриран на: Пон Ное 27, 2006 3:34 pm
Местоположение: София
Аватар
Координатор УС

Мнение от stankos »

За април и май месец съм видял повече 40-ки на БЖК -3 бр. и нито една 46-ца на БДЖ по 5-та линия ! :lol:
Задължително трябва да уточня , че наблюденията са ми само от Викендите и то от светлата част на денонощието , какво върви през нощта идея си нямам !
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

stankos написа:За април и май месец съм видял повече 40-ки на БЖК -3 бр. и нито една 46-ца на БДЖ по 5-та линия ! :lol:
Задължително трябва да уточня , че наблюденията са ми само от Викендите и то от светлата част на денонощието , какво върви през нощта идея си нямам !
Ами не гледаш където трябва. В момента на бързите влакове 3622/3621 и 8614/8611 редовно се подвизават оригинални "Станимирки". Вчера 3621 беше с 46 021.9, а 8611 е заминал с 46 032.9, която предната вечер го е докарала.

Отделно в товарния график всеки ден в Подуяне почива поне една карловска бригада с 46 0ХХ.
Координатор УС
Мнения: 629
Регистриран на: Пон Ное 27, 2006 3:34 pm
Местоположение: София
Аватар
Координатор УС

Мнение от stankos »

Марио , нещо ме четеш между буквите ! [-X
Хайде сега ми прочети мнението още веднъж ,и ми кажи кой от цитираните от теб влакове се движи по 5-та линия!
:wink:
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

lok45111 написа:.
.....Вчера 3621 беше с 46 021.9, ...
....
Това ще е интересна машина. Снимка има ли да я видя , понеже я знам като модернизирана и с друга цифра като трета в номера? :lol: :lol: :lol:
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

VESO написа:
lok45111 написа:.
.....Вчера 3621 беше с 46 021.9, ...
....
Това ще е интересна машина. Снимка има ли да я видя , понеже я знам като модернизирана и с друга цифра като трета в номера? :lol: :lol: :lol:
Визира 032. В момента тя, 036 и 012 са редовно на бързите влакове на депо Бс. 026 която е другата бърза е спряна за ремонт.
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Заранта в бързината съвсем съм се олял - визирам 46 012.1 :)
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

За любителите на високи скорости - вижте тази снимка.
Локомотивът е 46012-1.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Вчера пътувах с 46 219.2 и видях в работа прословутите електронни амперметри, за които някъде по - назад бе споменато. Според мен са удобни и прецизни и се виждат еднакво добре и денем и нощем, което е най - важното за машиниста. Като недостатък може да се определи, че яркостта на осветеност на светодиодите не се регулира.

Ето ги:
Изображение
Мнения: 255
Регистриран на: Сря Мар 19, 2008 2:23 pm
Местоположение: Варна
Обратна връзка:

Мнение от vesko7 »

Така от пръв поглед са доста симпатични. Нощно време обаче предполагам, че ще "пекат" доста.
Powered by Mac OS X 10.7.3 /Lion/ & Safari 5.1.2

Изображение
Мнения: 17
Регистриран на: Пон Май 31, 2010 5:42 pm
Местоположение: София

Мнение от spirach »

Въприсните , индикатори имат дневен и нощен режим, и не пекат никак нощем , виждат се перфектно и денем и нощем , не зависимо на кой режим са ,без да дразнят машиниста.
Има и още един , уред на машината за задаване на скорост.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

spirach написа:Въприсните , индикатори имат дневен и нощен режим, и не пекат никак нощем , виждат се перфектно и денем и нощем , не зависимо на кой режим са ,без да дразнят машиниста.
Има и още един , уред на машината за задаване на скорост.
Да, има и такъв уред, разположен е под потенциометъра. Пробвах ги и на нощна, наистина са доста добри и лесно се възприемат от машиниста по време на работа.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

lok45111 написа:
spirach написа:Въприсните , индикатори имат дневен и нощен режим, и не пекат никак нощем , виждат се перфектно и денем и нощем , не зависимо на кой режим са ,без да дразнят машиниста.
Има и още един , уред на машината за задаване на скорост.
Да, има и такъв уред, разположен е под потенциометъра. Пробвах ги и на нощна, наистина са доста добри и лесно се възприемат от машиниста по време на работа.
Допълвам себе си със снимка на панела +F2 на 46219.2 с посочените от колегата, чието мнение е в подцитат уреди:

Изображение
Публикувай отговор

Обратно към “Електрически локомотиви серия 46 | Electric locomotives series 46”

Информация