Вероятно, защото параметрите им (понеже са 2 различни серии, но с идентичен дизайн отвън) са много по-добри, сега поразрових за информация - 3000 конски сили, 140 км/ч за серия 67 и 4000 конски сили (16 цилиндров двигател) и скорост до 115 км/ч за серия 70. Освен това, имат и серия 71, която е за 140 км/ч също както серия 67, но мощността е 3955 конски сили. Като цяло са хубави машинки.07 написа:Това не е ли по-ново от 06?vkakachev написа:И друго ми е интересно защо БДЖ е избрало 06-00 вместо този
http://www.locopage.net/cfr700025a.jpg http://www.locopage.net/cfr670001b.jpg
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Аз намерих информация с технически данни. Можеш ли да ни опишеш накратко в какво са се дължали недостатъците имdisell написа:Ако намерите информация за тях ще видите ,че е само ОТРИЦАТЕЛНА , особено за варианта с 4000 к.с. Даже румънците са вдигнали ръце от тях още с влизането им в експлоатация.
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
За този тип ли става дума? Кога са ги спрели? Към една от снимките , коментарът е следния:pavel написа:В Гърция е имало от този, по-новия и по-мощен тип, но отдавна не са в движение.
These are the strongest locomotives OSE has (3920 hp.) but many of them suffer from mechanical problems. Because they have no heating, when used in passenger trains, a steam generator wagon is attached behind them.
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
Администратор
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
От снимката на Марио се вижда някаква 06-00-ца , която явно е горяла.Някой знае ли кой номер е тя и какво точно се е случило с нея?
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
Информация
Модератори