Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

07 написа:
vkakachev написа:И друго ми е интересно защо БДЖ е избрало 06-00 вместо този
http://www.locopage.net/cfr700025a.jpg http://www.locopage.net/cfr670001b.jpg
Това не е ли по-ново от 06?
Вероятно, защото параметрите им (понеже са 2 различни серии, но с идентичен дизайн отвън) са много по-добри, сега поразрових за информация - 3000 конски сили, 140 км/ч за серия 67 и 4000 конски сили (16 цилиндров двигател) и скорост до 115 км/ч за серия 70. Освен това, имат и серия 71, която е за 140 км/ч също както серия 67, но мощността е 3955 конски сили. Като цяло са хубави машинки. 8)
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Мнения: 245
Регистриран на: Сря Фев 01, 2006 11:04 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от pavel »

В Гърция е имало от този, по-новия и по-мощен тип, но отдавна не са в движение.
Мнения: 1030
Регистриран на: Вто Фев 14, 2006 12:31 am
Местоположение: Варна , България

Мнение от disell »

Ако намерите информация за тях ще видите ,че е само ОТРИЦАТЕЛНА , особено за варианта с 4000 к.с. Даже румънците са вдигнали ръце от тях още с влизането им в експлоатация.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

disell написа:Ако намерите информация за тях ще видите ,че е само ОТРИЦАТЕЛНА , особено за варианта с 4000 к.с. Даже румънците са вдигнали ръце от тях още с влизането им в експлоатация.
Аз намерих информация с технически данни. Можеш ли да ни опишеш накратко в какво са се дължали недостатъците им :?:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Мнения: 1030
Регистриран на: Вто Фев 14, 2006 12:31 am
Местоположение: Варна , България

Мнение от disell »

Основният е бил много високите експлоатационни разходи и много честите повреди .
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

pavel написа:В Гърция е имало от този, по-новия и по-мощен тип, но отдавна не са в движение.
За този тип ли става дума? Кога са ги спрели? Към една от снимките , коментарът е следния:

These are the strongest locomotives OSE has (3920 hp.) but many of them suffer from mechanical problems. Because they have no heating, when used in passenger trains, a steam generator wagon is attached behind them.
Мнения: 1030
Регистриран на: Вто Фев 14, 2006 12:31 am
Местоположение: Варна , България

Мнение от disell »

В румънски статии пише и за често късане на връзките при стартиране на ДД , доколкото разбрах те са били с американски двутактови ALCO.
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

06060 е ходил на проби но се е скапал лок. Скоро сигурно ще го изпишат от ПР.
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Актуална снимка на мездренската 06069-9 , видяна от мен на 31-ви юли.Товарният влак е дошъл от Чукурово и се подготвя на път за София.
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

06029 е в СЗ за ПР.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

44142 написа:06029 е в СЗ за ПР.
След като първо позапали главния генератор. Днес още три Сф 06-ци сдадоха багажа и ще чакат добри времена. 06-42 трети ден остава в ремонта за ниско маслено налягане, 06-111 има ел. проблеми, 06-122 е за смяна на главен генератор.
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

06112 лъскава след ПР.
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

От снимката на Марио се вижда някаква 06-00-ца , която явно е горяла.Някой знае ли кой номер е тя и какво точно се е случило с нея?
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

06090 мисля, че се запали генератора.
Мнения: 225
Регистриран на: Вто Апр 20, 2010 11:21 am
Местоположение: София

Мнение от WOLFMX »

ПФФФФФФФ!Такова нещо за първи път виждам. :o Възможно ли е?
Публикувай отговор

Обратно към “Магистрални дизелови локомотиви | Main line diesel locomotives”

Информация