Откога не се движи?VESO написа: Интересно става с една от нашите-по документи 039+040 се води ГПР в Сз,а тя се подвизава отзад в депото.
Един вагон, ама пълен! (4627)
Сменям темата за секунда и моля за снимка или схема на пулт за управление та ЕМВ 32, много ми трябва. Ако няма нарични в нета, може ли някой подробна да ми обясни всичко по него 


Администратор
Снимки на пулта на ЕМВ 32 има доста:Nikola VS написа:Сменям темата за секунда и моля за снимка или схема на пулт за управление та ЕМВ 32, много ми трябва. Ако няма нарични в нета, може ли някой подробна да ми обясни всичко по него
http://ilovemylene.web.data.bg/gallery/ ... %CC%C2.jpg
64.19
Странно. Лятото (15 юли 2006) пътувах от Карлово до Пловдив именно с 039/040.VESO написа:От миналата зима.Имам я последно на снимка,обслужваща локален за Асеновград.
Един вагон, ама пълен! (4627)
Би ли изяснил пулта?
Контролера би следвало, по това което чета да се явява завъртян на една страна като "газ", а на друга като реостатна спирачка, нали така?
П.П.Мерси за бързата реакция и снимките!
Контролера би следвало, по това което чета да се явява завъртян на една страна като "газ", а на друга като реостатна спирачка, нали така?
П.П.Мерси за бързата реакция и снимките!

rexkos написа:Странно. Лятото (15 юли 2006) пътувах от Карлово до Пловдив именно с 039/040.VESO написа:От миналата зима.Имам я последно на снимка,обслужваща локален за Асеновград.



Контролера се върти наляво за тяга. Има 5 положения:
М - включват линейните контактори, набрана е една позиция и влакът леко потегля;
1 - разрешава набиране на позиции до 10-та позиция включително, като се поддържа относително постоянен тягов ток.;
2 - разрешава набиране до 16-та позиция при същите условия;
3 - разрешава се набиране на 17-та позиция и включване на първи шунт;
4 - разрешава набиране на 18-та позиция и включване на 2-ри шунт.
Тъй като превключвателя на степените (КСП) може да се върти само в посока на набиране пазиции, връщането на контролера на положение М води до преустановяване на набирането (КСП остава на текущата позиция), а връщане на контролера на положение "0" (неутрално) води до изключване на линейните контактори и внезапно прекратяване на тягата. КСП се превърта до изходно положение (1-ва позиция) и секцията е готова за ново набиране.
Чрез преместване на контролера между положения 2, 3 и 4 могат да се включват и изключват шунтовите контактори без да се отнема тягата.
При завъртане на контролера на дясно влакът преминава в спирачен режим. В този режим контролерът има 5 положения:
1 - поддържане на скорост по надолнище чрез специален потенциометър за плавно регулиране на реостатната спирачка;
2 - задържане с реостатна спирачка с намалена сила;
3 - пълно задържане с реостатната спирачка;
4 - същото като 3, но чрез допълнителен ключ се задържа пневматичната спирачка на междинните вагони;
5 - пневматично задържане на целия влак
М - включват линейните контактори, набрана е една позиция и влакът леко потегля;
1 - разрешава набиране на позиции до 10-та позиция включително, като се поддържа относително постоянен тягов ток.;
2 - разрешава набиране до 16-та позиция при същите условия;
3 - разрешава се набиране на 17-та позиция и включване на първи шунт;
4 - разрешава набиране на 18-та позиция и включване на 2-ри шунт.
Тъй като превключвателя на степените (КСП) може да се върти само в посока на набиране пазиции, връщането на контролера на положение М води до преустановяване на набирането (КСП остава на текущата позиция), а връщане на контролера на положение "0" (неутрално) води до изключване на линейните контактори и внезапно прекратяване на тягата. КСП се превърта до изходно положение (1-ва позиция) и секцията е готова за ново набиране.
Чрез преместване на контролера между положения 2, 3 и 4 могат да се включват и изключват шунтовите контактори без да се отнема тягата.
При завъртане на контролера на дясно влакът преминава в спирачен режим. В този режим контролерът има 5 положения:
1 - поддържане на скорост по надолнище чрез специален потенциометър за плавно регулиране на реостатната спирачка;
2 - задържане с реостатна спирачка с намалена сила;
3 - пълно задържане с реостатната спирачка;
4 - същото като 3, но чрез допълнителен ключ се задържа пневматичната спирачка на междинните вагони;
5 - пневматично задържане на целия влак
32 117 на първата си проба след СР: http://bgrail.info/site/picture.php?wid ... ic_id=1609

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
Добре,но долу на втората мотриса на 10144 - 10033-2+10034-0 пишеше "Пловдив".bdz46 написа:Нищо странно не е. Всички ДМВ са варненски. Няма вече пловдивски, софииски, горноораховски...

Последно промяна от VESO на Чет Мар 01, 2007 11:13 pm, променено общо 1 път.
Информация
Модератори