Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

VESO написа: Интересно става с една от нашите-по документи 039+040 се води ГПР в Сз,а тя се подвизава отзад в депото.
Откога не се движи?
Един вагон, ама пълен! (4627)
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

От миналата зима.Имам я последно на снимка,обслужваща локален за Асеновград.
Мнения: 261
Регистриран на: Пет Ное 03, 2006 7:02 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от Nikola VS »

Сменям темата за секунда и моля за снимка или схема на пулт за управление та ЕМВ 32, много ми трябва. Ако няма нарични в нета, може ли някой подробна да ми обясни всичко по него :oops:
Гост
Гост

Мнение от Гост »

Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Nikola VS написа:Сменям темата за секунда и моля за снимка или схема на пулт за управление та ЕМВ 32, много ми трябва. Ако няма нарични в нета, може ли някой подробна да ми обясни всичко по него :oops:
Снимки на пулта на ЕМВ 32 има доста:

http://ilovemylene.web.data.bg/gallery/ ... %CC%C2.jpg
64.19
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

VESO написа:От миналата зима.Имам я последно на снимка,обслужваща локален за Асеновград.
Странно. Лятото (15 юли 2006) пътувах от Карлово до Пловдив именно с 039/040.
Един вагон, ама пълен! (4627)
Мнения: 261
Регистриран на: Пет Ное 03, 2006 7:02 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от Nikola VS »

Би ли изяснил пулта?

Контролера би следвало, по това което чета да се явява завъртян на една страна като "газ", а на друга като реостатна спирачка, нали така?





П.П.Мерси за бързата реакция и снимките! :wink:
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

rexkos написа:
VESO написа:От миналата зима.Имам я последно на снимка,обслужваща локален за Асеновград.
Странно. Лятото (15 юли 2006) пътувах от Карлово до Пловдив именно с 039/040.
:shock: :shock: :shock: Изключено.От февруари 2006 стои изолация,а до Карлово не е ходила може би от ноември 2005-та.В последно време я пускаха само до Асеновград.
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Контролера се върти наляво за тяга. Има 5 положения:
М - включват линейните контактори, набрана е една позиция и влакът леко потегля;
1 - разрешава набиране на позиции до 10-та позиция включително, като се поддържа относително постоянен тягов ток.;
2 - разрешава набиране до 16-та позиция при същите условия;
3 - разрешава се набиране на 17-та позиция и включване на първи шунт;
4 - разрешава набиране на 18-та позиция и включване на 2-ри шунт.
Тъй като превключвателя на степените (КСП) може да се върти само в посока на набиране пазиции, връщането на контролера на положение М води до преустановяване на набирането (КСП остава на текущата позиция), а връщане на контролера на положение "0" (неутрално) води до изключване на линейните контактори и внезапно прекратяване на тягата. КСП се превърта до изходно положение (1-ва позиция) и секцията е готова за ново набиране.
Чрез преместване на контролера между положения 2, 3 и 4 могат да се включват и изключват шунтовите контактори без да се отнема тягата.

При завъртане на контролера на дясно влакът преминава в спирачен режим. В този режим контролерът има 5 положения:
1 - поддържане на скорост по надолнище чрез специален потенциометър за плавно регулиране на реостатната спирачка;
2 - задържане с реостатна спирачка с намалена сила;
3 - пълно задържане с реостатната спирачка;
4 - същото като 3, но чрез допълнителен ключ се задържа пневматичната спирачка на междинните вагони;
5 - пневматично задържане на целия влак
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

32 117 на първата си проба след СР: http://bgrail.info/site/picture.php?wid ... ic_id=1609
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

След премахването на ПТП-тата и появата на ЛД се наложи формално да се презачислят мотрисите. Интересното е, че 32 са си зачислени по съответните депа а 10 се водят всичките на депо ВА, като са дадени под наем на другите депа.
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Днес на 10007-6+10008-4 забелязах нещо странно.Надписът "Горна Оряховица" бе заличен и върху него бе написано "Варна".Жалко,че не можах да го снимам,много грозно стоеше,явно са бързали,вместо да го изпипат по-добре.
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Нищо странно не е. Всички ДМВ са варненски. Няма вече пловдивски, софииски, горноораховски...
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

bdz46 написа:Нищо странно не е. Всички ДМВ са варненски. Няма вече пловдивски, софииски, горноораховски...
Добре,но долу на втората мотриса на 10144 - 10033-2+10034-0 пишеше "Пловдив". :roll:
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Няма значение какво пише. Пловдивски дезира няма, всичките са варненски.
Заключено

Обратно към “Архив "Електрически мотрисни влакове"”

Информация