Нe това че е стоял е износило разпръсквача. Подобни разпръсквачи може да пробвате да намерите и в някой бивш техникум по двигатели, където имат все още подобни двигатели. Тук в пловдив се сещам за един магазин за товарни автомобили, и ако намеря визитката утре ще опитам да се обадя да проверя дали имат.
Най-великата доблест не е в това никога да не паднеш, а да се изправиш всеки път, когато паднеш.

Администратор
Ще съм благораден много44-134 написа:Нe това че е стоял е износило разпръсквача. Подобни разпръсквачи може да пробвате да намерите и в някой бивш техникум по двигатели, където имат все още подобни двигатели. Тук в пловдив се сещам за един магазин за товарни автомобили, и ако намеря визитката утре ще опитам да се обадя да проверя дали имат.

64.19

Администратор
Мерси за съветите, Иване! Ще проверим и там и ако има ще се поръчва.NiGhtPiSH написа:Марио, провери във Хенри Форд и на Възраждане също може да има.
Другото е има един магазин за части (за какви ли не автомобили, леки, товарни и камиони) на Евл. Георгиев м/у Паренсов и Графа.
Иначе да добавя новости по темата. В петъка станаха готови от никелиране ръкохватките на директните спирачки и калпаковидната гайка на влаковия кранмашинист. Утре ще се правят директните, ще се боядисат и след изсъхване на боята, ще сложим ръкохватките. Междувременно се продължава работата по кабината и пулта. Да се надявам, въпреки срещнатите трудности, до края на месец Ноември, локомотива да е предаден за експлоатация и необходимите гости да бъдат поканени на първото пробно пътуване из клона на "София - Мел" АД.
64.19

Администратор
Веско, работата която свършихме беше изключително добра, пък и накрая имаше достатъчно "весела част" за добре изпълнените задачки.veselintodorov написа:Марио работата да върви нали но трябва да се почива и от време на време а не цял ден без да се спира, както ноправи вчера трябва от време на време поне бира пауза.
Да кажа за останалите членове на форума, които се интересуват от тази тема, че вчера бяха демонтирани спирачните апарати, бяха ревизирани и боядисани, готови са и детайлите от никелиране, както и се боядиса част от кабината за управление. Идния Четвъртък, работата продължава и желаещи форумци са добре дошли да помагат.
Освен това, г-н Шойляков натовари снабдителката на "София Мел" АД да търси разпръсквача, който спъваше работата по ДД. Колегата amon пък се нае със смяната на гарнитурата на 4-та глава и реглажа на ДД.
64.19

Администратор
Нека внеса още малко информация по хода на този форумен проект!
Днес специалиста по цилиндрови глави Димитър Димитров извърши демонтаж на проблемната 4-та цилиндрова глава на локомотива, като при демонтажа се установи, че главата е качвана без гарнитура, поради което са хвърчали огньове, както се изразиха машинистите при предаване на локомотива за ремонт и възстановяване. Утре ще бъде изработена гарнитура за упрътнение между главата и цилиндровата втулка, както и гарнитури за генерацията.
Освен това, инспектирах как върви съхненето на нанесената вчера боя в кабината и върху спирачните апарати. ЗА сега всичко е по план.
Ето снимките от вчера и днес:
Колегата Веселин Тодоров извършва подготвителни работи за боядисване на спирачните апарати

Боядисване на спирачните апарати

Работната маса в депото на мелницата

Кабината преди първия етап на боядисването

Боядисана е вече първата част от кабината

Майсторът по цилиндрови глави се подготвя за демонтаж на 4-та глава

Ето я проблемната глава

И за финал една снимка на нашия красавец

Днес специалиста по цилиндрови глави Димитър Димитров извърши демонтаж на проблемната 4-та цилиндрова глава на локомотива, като при демонтажа се установи, че главата е качвана без гарнитура, поради което са хвърчали огньове, както се изразиха машинистите при предаване на локомотива за ремонт и възстановяване. Утре ще бъде изработена гарнитура за упрътнение между главата и цилиндровата втулка, както и гарнитури за генерацията.
Освен това, инспектирах как върви съхненето на нанесената вчера боя в кабината и върху спирачните апарати. ЗА сега всичко е по план.
Ето снимките от вчера и днес:
Колегата Веселин Тодоров извършва подготвителни работи за боядисване на спирачните апарати

Боядисване на спирачните апарати

Работната маса в депото на мелницата

Кабината преди първия етап на боядисването

Боядисана е вече първата част от кабината

Майсторът по цилиндрови глави се подготвя за демонтаж на 4-та глава

Ето я проблемната глава

И за финал една снимка на нашия красавец

64.19

Администратор
Цилиндъра е най - малкия проблем. Все още не е намерен дюзоразпръсквач, главаря не си е събрал 4-та глава поради изгубване на гайка втулкова на повдигач и поръчване на нова. Освен това, в кабината има работа за цяла армия.veselintodorov написа:Предстои ревизия на спирачния цилиндър или по точно голамото цапане и обмазване .
Роди се вчера иначе една идея. Оригиналната "Фау"-ва свирка(всички знаем как свири 52-ра серия), да бъде заменена с тритонална свирка за товарен камион - продава се такава за 25 лева на битака в София, чисто нова и с 24V бобина. Мисля, че това ще допринесе за атрактивността на локомотива. Тук обаче искам мнения по въпроса

64.19

Администратор
Старата сФирка според мен не е достатъчно подчертаваща за локомотива. А и с нея ще свири като най - обикновена 52-ка. Търси се артистичност и лека загадъчност. Първоначално мислех да му трясна свирка от ТЭМ(която е последната ми налична), тогава щеше да прави особено впечатление като ревне откъм ОП Слатина в посока Пионер. Пред ПЖИ-то ще се чудят какво е туй дето иде. Но вчера като видях тритоналната свирка, очите ми останаха в нея. Наско може да потвърди.refil написа:Според мен-оставете старата сФирка
64.19

Администратор
Ако говорим за автентичност, германците си имат достатъчно V10, V18 и V22 с подменени свирки. Все пак това е локомотив и трябва да свири като такъв. Но за това и повдигнах дискусията, за да се филтрират мнения и да се реши какво да се прави.refil написа:Е кво сега-оценка за артистичност-цигански оркестър.
Нека всичко е автентично.
64.19

Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm
Информация
Модератори