

Глобален модератор
Не веднъж е дискутирана темата за модернизция и тя е лелеяна мечта на много хора!. Тъй като от вчера гласноста ни се увеличи чрез присъствието на Г-жа Белева, считам че е възможно директно да попитаме?. Каква е възможноста да се изпрати един л-тив за модернизация в Чехия?. Няма смисъл отново да дискутираме за и против, просто питаме!. 

В спора се ражда истината!. - А тя боли!!!. http://fedya.snimka.bg/daily/lokomotivi ... 9.18147603

Администратор
Модернизация на 44/45 от завода - производител трябва да се обмисли, не веднъж съм го казвал и писал. Чехите успешно карат локомотиви от 50-те години с известни подобрения, тъй, че защо и ние да не дадем втори живот на нашите две най - масови серии електрически локомотиви.
Сега се естих, че имаше по едно време някакви оферти за модернизация от "ШКОДА", тъй, че колегата Ghost ако е запознат и може да ги намери нека ги пусне тук. Ще сме благодарни.
Сега се естих, че имаше по едно време някакви оферти за модернизация от "ШКОДА", тъй, че колегата Ghost ако е запознат и може да ги намери нека ги пусне тук. Ще сме благодарни.
64.19


Една от целите на модернизацията е да не са ВЕТРИЛНИЦИ, наред с отстраняването на някой други конструктивни недостатъци. Що се касае до EA3000 и ES64U2 кабините им са просто перфектни макар първите да са 23 годишни. Всичко опира до ПАРИ и ЖЕЛАНИЕ!!!красимир написа:Колеги не ви ли е писнало да карате стари кошници че говорите за модервизаци и за още 10г?Здравето ни взеха тия ветрилници.Качвали ли сте се в Сименсите на Булмаркет?
Powered by Mac OS X 10.7.3 /Lion/ & Safari 5.1.2



Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm
Условията за труд са най-важни. При желание от страна на БДЖ могат (пробно) да се пратят една или две бройки за модернизация в Чехия. Но от всичко сторено до тука излиза, че се предпочита пълненето на гушата на хърватските бабаити.
Последно промяна от Labros на Пет Окт 02, 2009 10:21 am, променено общо 1 път.
За модернизация от типа 44 001/002 е абсурдно да се мисли. Да се наливат пари за цялостна модернизация в толкова стара техника е немислимо. Съществен проблем се явява и рамата на тези серии локомотиви. При избирането на лок. за модернизация в Кончар доста бяха отхвърлени за криви и с различни структурни дефекти рами.
Надявам се при доставка на нови локомотиви те да не са Siemens. Далеч са от лидера в областта.
Надявам се при доставка на нови локомотиви те да не са Siemens. Далеч са от лидера в областта.


Най-вече държаха да са здрави и неудряни откакто са произведени и в експлоатация - казано на технически език да не им била нарушена геометрията на рамата и коша и да са с навъртяни километри за КР. Това са били изискванията когато са се избирали 2-те 44 за модернизация. Оттам нататък въображение и резултата е на лице. 

Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am

Мнения: 198
Регистриран на: Вто Дек 30, 2008 1:06 pm

Не съм бил там, но доста информация от форумите съм чел за изискванията, характеристиките и т.н. тъй като за мен това са доста интересни модернизирани локомотиви, но все пак ползват се, вършат работа и въпреки недостатъците ще се движат още.stankos написа:От първото ти изречение човек би предположил, че си бил там ! Така ли е?

Като гледам в България, най-вече се цени всичко де що е втора употреба.Коли втора употреба, телевизори втора употреба, хладилници втора употреба.Гащи втора употреба.Те 20 години управляващите ни принудиха да мислим като клошари.Затова ми се струва малко вероятен шансът да се сдобием с нови локомотиви.Просто ако държавата не помогне на БДЖ, за закупуването на модерен подвижен състав и поддръжката му,ще се радваме и на най нещастната 42-серия.
Информация
Модератори