Глобален модератор
Мнения: 687
Регистриран на: Съб Юли 15, 2006 4:49 pm
Местоположение: Пловдив
Глобален модератор
Не веднъж е дискутирана темата за модернизция и тя е лелеяна мечта на много хора!. Тъй като от вчера гласноста ни се увеличи чрез присъствието на Г-жа Белева, считам че е възможно директно да попитаме?. Каква е възможноста да се изпрати един л-тив за модернизация в Чехия?. Няма смисъл отново да дискутираме за и против, просто питаме!. :)
В спора се ражда истината!. - А тя боли!!!. http://fedya.snimka.bg/daily/lokomotivi ... 9.18147603
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Модернизация на 44/45 от завода - производител трябва да се обмисли, не веднъж съм го казвал и писал. Чехите успешно карат локомотиви от 50-те години с известни подобрения, тъй, че защо и ние да не дадем втори живот на нашите две най - масови серии електрически локомотиви.

Сега се естих, че имаше по едно време някакви оферти за модернизация от "ШКОДА", тъй, че колегата Ghost ако е запознат и може да ги намери нека ги пусне тук. Ще сме благодарни.
64.19
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

43-та серия според мен също не е за пренебрегване, с модернизация още 10 г. може да изкара, но нека първо 44 и 45 се пратят (ако изобщо има възможност) и да видим първите 2-3 парчета как ще се приберат (сигурен съм, че резултатът ще е впечатляващ).
Мнения: 13
Регистриран на: Пон Сеп 28, 2009 8:18 pm
Местоположение: Горна Оряховица

Мнение от красимир »

Колеги не ви ли е писнало да карате стари кошници че говорите за модервизаци и за още 10г?Здравето ни взеха тия ветрилници.Качвали ли сте се в Сименсите на Булмаркет?
Координатор УС
Мнения: 629
Регистриран на: Пон Ное 27, 2006 3:34 pm
Местоположение: София
Аватар
Координатор УС

Мнение от stankos »

Не , а ти ?
Всъщност аз и на 44 и на 45 не съм се качвал , ама не се хваля !
Мнения: 255
Регистриран на: Сря Мар 19, 2008 2:23 pm
Местоположение: Варна
Обратна връзка:

Мнение от vesko7 »

красимир написа:Колеги не ви ли е писнало да карате стари кошници че говорите за модервизаци и за още 10г?Здравето ни взеха тия ветрилници.Качвали ли сте се в Сименсите на Булмаркет?
Една от целите на модернизацията е да не са ВЕТРИЛНИЦИ, наред с отстраняването на някой други конструктивни недостатъци. Що се касае до EA3000 и ES64U2 кабините им са просто перфектни макар първите да са 23 годишни. Всичко опира до ПАРИ и ЖЕЛАНИЕ!!!
Powered by Mac OS X 10.7.3 /Lion/ & Safari 5.1.2

Изображение
Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Мнение от Labros »

Условията за труд са най-важни. При желание от страна на БДЖ могат (пробно) да се пратят една или две бройки за модернизация в Чехия. Но от всичко сторено до тука излиза, че се предпочита пълненето на гушата на хърватските бабаити.
Координатор УС
Мнения: 629
Регистриран на: Пон Ное 27, 2006 3:34 pm
Местоположение: София
Аватар
Координатор УС

Мнение от stankos »

Мисля , че имаме участник във форума , който може да внесе яснота относно модернизация на машини в Чехия ! Но ми се струва , че има и възпираща желанието оферта от чешка страна непосилна за моментното финансово състояние на БДЖ !
Очакваме включване !
Мнения: 194
Регистриран на: Пет Май 15, 2009 11:18 am
Местоположение: България
Обратна връзка:

Мнение от Ghost »

За модернизация от типа 44 001/002 е абсурдно да се мисли. Да се наливат пари за цялостна модернизация в толкова стара техника е немислимо. Съществен проблем се явява и рамата на тези серии локомотиви. При избирането на лок. за модернизация в Кончар доста бяха отхвърлени за криви и с различни структурни дефекти рами.
Надявам се при доставка на нови локомотиви те да не са Siemens. Далеч са от лидера в областта. 8)
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Най-вече държаха да са здрави и неудряни откакто са произведени и в експлоатация - казано на технически език да не им била нарушена геометрията на рамата и коша и да са с навъртяни километри за КР. Това са били изискванията когато са се избирали 2-те 44 за модернизация. Оттам нататък въображение и резултата е на лице. :D
Координатор УС
Мнения: 629
Регистриран на: Пон Ное 27, 2006 3:34 pm
Местоположение: София
Аватар
Координатор УС

Мнение от stankos »

От първото ти изречение човек би предположил, че си бил там ! Така ли е?
Зам. Администратор
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Аватар
Зам. Администратор

Мнение от 42 072.9 »

stankos написа:От първото ти изречение човек би предположил, че си бил там ! Така ли е?
Не е нужно да е бил там и да проверява геометрията :) това са част от изискванията за така-наречената модернизация.
Мнения: 198
Регистриран на: Вто Дек 30, 2008 1:06 pm

Мнение от БДЖ »

Добро мнение, дух, добро мнение ! Най-после една истина е на лице - няма смисъл да се наливат пари в стари машини, по-добре вземи една чисто нова отколкото три "модернизирани" (да не забравяме че и да позлатим лада-та, тя няма да стане мерцедес, същата работа е и тука) :)
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

stankos написа:От първото ти изречение човек би предположил, че си бил там ! Така ли е?
Не съм бил там, но доста информация от форумите съм чел за изискванията, характеристиките и т.н. тъй като за мен това са доста интересни модернизирани локомотиви, но все пак ползват се, вършат работа и въпреки недостатъците ще се движат още. :wink:
Мнения: 323
Регистриран на: Чет Фев 05, 2009 12:26 am
Местоположение: Bulgaria

Мнение от borislaviv »

Като гледам в България, най-вече се цени всичко де що е втора употреба.Коли втора употреба, телевизори втора употреба, хладилници втора употреба.Гащи втора употреба.Те 20 години управляващите ни принудиха да мислим като клошари.Затова ми се струва малко вероятен шансът да се сдобием с нови локомотиви.Просто ако държавата не помогне на БДЖ, за закупуването на модерен подвижен състав и поддръжката му,ще се радваме и на най нещастната 42-серия.
Публикувай отговор

Обратно към “Локомотиви серия 43, 44 и 45 | Electric locomotives series 43, 44, 45”

Информация