Мнения: 282
Регистриран на: Съб Юли 17, 2010 4:56 pm
Местоположение: Велинград

Мнение от vkakachev »

Ето тази тъпотия минава всякакъви граници :evil:
http://www.standartnews.com/news/detail ... 1%82%D0%B8
Мнения: 589
Регистриран на: Вто Ное 17, 2009 3:51 pm
Местоположение: Бургас

Мнение от plastikat »

Кое по точно ви учудва ?Всичко отива към разсипване .........И един ден като продадат и товарните превози и БДЖ е готово фалирало :x
Акредитиран фотограф
Мнения: 1239
Регистриран на: Сря Яну 27, 2010 9:00 pm
Местоположение: Стара Загора
Обратна връзка:
Аватар
Акредитиран фотограф

Мнение от bobara_e_tuk »

какво им пречи, за прикачването на фургон, как ще се пращат тогава колети
Мнения: 1178
Регистриран на: Чет Авг 14, 2008 3:57 pm
Местоположение: Русе/Свищов

Мнение от Vancho »

О, днес сутринта на Горна 4646 пристигна с 15 мин закъснение, но ги увеличи до 20 поради невъзможност да се вкарат за петте минути всичките колети, които трябваше да бъдат превозени :?
Мнения: 1004
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 8:08 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от dido73 »

Абе, чорбата се возили при нас. Хехеее :D Много яко.
Sportal написа:Футболистите на ЦСКА се качиха на международния влак за Солун, с който ще се придвижат до Сандански, където ще прекарат вечерта преди двубоя за Купата на България срещу Малеш Микрево. Отборът пристигна на Централна гара София около 16.20 часа, като предизвика интереса на чакащите пътници. Първоначално футболистите нямаха намерение да влизат в чакалнята на гарата, но студът ги накара да се приберат на топло.

Любопитното е, че цветът на влака, с който армейците предприеха екзотичното си пътуване, бе син.
снимка
видео
Изображение - Директива № 432/Д - несбъднатият холокост
«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Акредитиран фотограф
Мнения: 1239
Регистриран на: Сря Яну 27, 2010 9:00 pm
Местоположение: Стара Загора
Обратна връзка:
Аватар
Акредитиран фотограф

Мнение от bobara_e_tuk »

видях ги даваха ги по БТВ в спортните новини :lol:
Аватар
07
Мнения: 1279
Регистриран на: Пон Фев 13, 2006 11:05 am
Местоположение: Бургас
Аватар

Мнение от 07 »

Ако бяха Лефски трябваше да прикачате F-ове....
Мнения: 1004
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 8:08 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от dido73 »

Левски не е опрял до БДЖ.
Sportal написа:ЦСКА си тръгна пеша от Микрево
Футболистите на ЦСКА си спестиха второ пътуване с влак в рамките на 24 часа. Играчите и спортно-техническият щаб преминаха пеша през близо 500 метра ремонтиран участък, за да не чакат мотрисата за една спирка. С помощта на част от състезателите през трасето бяха пренесени и обемните куфари, в които домакинът носи екипировката на отбора.
Те това е. Дисагите на рамо и пеша! :lol:
Изображение - Директива № 432/Д - несбъднатият холокост
«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

По повод на публикацията за модернизация на частта от 6-та жп линия в участъка Радомир - Кюстендил - Гюешево, държа да спомена, че 2-рата част от този участък (Кю-Гво) е направо за ново проектиране и изграждане, защото в този си вид проектната скорост е 60 км/ч, което за европейски транспортен коридор е меко казано смешно и недопустимо. Не знам обаче как ще се процедира със старото трасе, ако се изгради ново, понеже то обслужва хората от селата, които си използват влака, защото просто нямат друга алтернатива, та мисълта ми е да се позакърпи старото трасе и да се изгради ново, по което да минават влакове към съседна Македония, след като изградят частта от линията от тяхната страна, защото ние сме по-напред от тях, но няма развитие на територията им. Дано скоро потръгнат нещата в добра посока. Що се отнася до Радомир - Кюстендил, там скоростите също не са много високи, та и там вероятно ще трябва да се изгражда ново трасе. :roll: :idea: :arrow: Времето ще покаже какво ще се случи.
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Глобален модератор
Мнения: 754
Регистриран на: Съб Фев 04, 2006 1:31 pm
Местоположение: Сф-Пл-ГО
Глобален модератор

Мнение от Tramway »

Nikss написа:По повод на публикацията за модернизация на частта от 6-та жп линия в участъка Радомир - Кюстендил - Гюешево, държа да спомена, че 2-рата част от този участък (Кю-Гво) е направо за ново проектиране и изграждане, защото в този си вид проектната скорост е 60 км/ч, което за европейски транспортен коридор е меко казано смешно и недопустимо.
За участъка Рд-Гв има разработени три проекта. Подробности в сп. "Железопътен транспорт" бр. 11-12/2010г, стр. 16.
Парната машина няма проблеми с ТД, пантографи, прегряване и охлаждане.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Можеш ли да подадеш линк? :roll:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

На тази страница са броевете на списанието.Интересно обаче , че като продължа с мишката най - долу , бр. 11 - 12 за 2010 г.не излиза.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Снимките на кориците на 3-ти и 6-ти брой просто трепят всичко живо. 8) Иначе 11 и 12 брой наистина ги няма. Само до 10-ти открих и аз.
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Глобален модератор
Мнения: 754
Регистриран на: Съб Фев 04, 2006 1:31 pm
Местоположение: Сф-Пл-ГО
Глобален модератор

Мнение от Tramway »

Половината от съдържанието на списанието обикновено го няма в сайта, освен туй броевете са качват със закъснение по няколко месеца. Затуй най-добре си е хартиеното книжле. Абонаментът му е 40 лв за година. Е, за цялата 2010г получих 2 броя и то защото по случайност са засякох с раздавача във входа. Ама туй е друга и дълга тема...
Парната машина няма проблеми с ТД, пантографи, прегряване и охлаждане.
Мнения: 282
Регистриран на: Съб Юли 17, 2010 4:56 pm
Местоположение: Велинград

Мнение от vkakachev »

Отговарят ли на европейските изисквания влаковете на БДЖ?
http://www.btv.bg/news/bulgaria/institu ... a_BDJ.html
Заключено

Обратно към “Архив "Новини и статии"”