http://www.standartnews.com/news/detail ... 1%82%D0%B8
какво им пречи, за прикачването на фургон, как ще се пращат тогава колети
Абе, чорбата се возили при нас. Хехеее
Много яко.
видео
снимкаSportal написа:Футболистите на ЦСКА се качиха на международния влак за Солун, с който ще се придвижат до Сандански, където ще прекарат вечерта преди двубоя за Купата на България срещу Малеш Микрево. Отборът пристигна на Централна гара София около 16.20 часа, като предизвика интереса на чакащите пътници. Първоначално футболистите нямаха намерение да влизат в чакалнята на гарата, но студът ги накара да се приберат на топло.
Любопитното е, че цветът на влака, с който армейците предприеха екзотичното си пътуване, бе син.
видео
- Директива № 432/Д - несбъднатият холокост«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
видях ги даваха ги по БТВ в спортните новини 
Левски не е опрял до БДЖ.
Те това е. Дисагите на рамо и пеша!Sportal написа:ЦСКА си тръгна пеша от Микрево
Футболистите на ЦСКА си спестиха второ пътуване с влак в рамките на 24 часа. Играчите и спортно-техническият щаб преминаха пеша през близо 500 метра ремонтиран участък, за да не чакат мотрисата за една спирка. С помощта на част от състезателите през трасето бяха пренесени и обемните куфари, в които домакинът носи екипировката на отбора.
- Директива № 432/Д - несбъднатият холокост«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
По повод на публикацията за модернизация на частта от 6-та жп линия в участъка Радомир - Кюстендил - Гюешево, държа да спомена, че 2-рата част от този участък (Кю-Гво) е направо за ново проектиране и изграждане, защото в този си вид проектната скорост е 60 км/ч, което за европейски транспортен коридор е меко казано смешно и недопустимо. Не знам обаче как ще се процедира със старото трасе, ако се изгради ново, понеже то обслужва хората от селата, които си използват влака, защото просто нямат друга алтернатива, та мисълта ми е да се позакърпи старото трасе и да се изгради ново, по което да минават влакове към съседна Македония, след като изградят частта от линията от тяхната страна, защото ние сме по-напред от тях, но няма развитие на територията им. Дано скоро потръгнат нещата в добра посока. Що се отнася до Радомир - Кюстендил, там скоростите също не са много високи, та и там вероятно ще трябва да се изгражда ново трасе.
Времето ще покаже какво ще се случи.
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Глобален модератор
За участъка Рд-Гв има разработени три проекта. Подробности в сп. "Железопътен транспорт" бр. 11-12/2010г, стр. 16.Nikss написа:По повод на публикацията за модернизация на частта от 6-та жп линия в участъка Радомир - Кюстендил - Гюешево, държа да спомена, че 2-рата част от този участък (Кю-Гво) е направо за ново проектиране и изграждане, защото в този си вид проектната скорост е 60 км/ч, което за европейски транспортен коридор е меко казано смешно и недопустимо.
Парната машина няма проблеми с ТД, пантографи, прегряване и охлаждане.
На тази страница са броевете на списанието.Интересно обаче , че като продължа с мишката най - долу , бр. 11 - 12 за 2010 г.не излиза.
Глобален модератор
Половината от съдържанието на списанието обикновено го няма в сайта, освен туй броевете са качват със закъснение по няколко месеца. Затуй най-добре си е хартиеното книжле. Абонаментът му е 40 лв за година. Е, за цялата 2010г получих 2 броя и то защото по случайност са засякох с раздавача във входа. Ама туй е друга и дълга тема...
Парната машина няма проблеми с ТД, пантографи, прегряване и охлаждане.
Отговарят ли на европейските изисквания влаковете на БДЖ?
http://www.btv.bg/news/bulgaria/institu ... a_BDJ.html
http://www.btv.bg/news/bulgaria/institu ... a_BDJ.html