От Дряново има готови вагони , но според изискванията само два се падат на композиция.Останалите вагони трябва да са септемврийски и тук вече казах , че няма готови 4 вагона , тъй като според комисията , стандартната композиция за северния и южния влак включвала 6 вагона.От къде ще набавят първокласни такива също не се знае , нищо не пречи да се включи и някоя първокласна 63-ка от старите , но някой явно не е доогледал нещата.Vancho написа:Е как да не може да се сформира композиция... Колко точно са вагоните от Дряново които са готови ? А и нали твърдяхте че имали само няколко места за трудноподвижни лица и останалото било като нормалните вагони

Акредитиран фотограф
Те деломайсторите са се погрижили предварително целия влак да е до 10007 написа:И хоп целия влак скопен до 100VESO написа:е , нищо не пречи да се включи и някоя първокласна 63-ка от старите , но някой явно не е доогледал нещата.

п.с. В нашия вилает има влакове, които се нуждаят от два вагона, а и скоростите не са ни големи, тъй че няма да се разсърдим като не може да се пуснат никъде, да дойдат при нас


Споко, тя цялата държава е на самотек, не само железницата.Labros написа:Типично по нашенски нищо не е готово в срок, всичко е обвито в неизвестност. Има готови вагони- не покрили условията на изпитанията. Чак сега се сетиха, че липсват първокласни вагони. Цяло лято дремеха за тях. Шантава работа. Някои хора не се начекнаха, та продължават в същия дух. Ония пък от ВРЗ`99 Сараньово придърпали пари, като турили други седалки... Когато трябва да се вземат решенията кои влакове ще бъдат с подменени състави, шефчето отишло в иностранство на отдих...



Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm
На 17-ти вечерта 52213-6 извършваше маневра с 51 52 25 63 045 - 5 в района на гара Сп.Това успях да заснема:


100 % съм сигурен , че вагонът не се подготвя за проби.
100 % съм сигурен , че вагонът не се подготвя за проби.
Последно промяна от VESO на Пет Фев 19, 2010 1:47 pm, променено общо 2 пъти.

Администратор
В Септември онази вечер , доколкото видях от мъглата , имаше 3 вагона на открито.Два от тях (единия с номер 045 съм го снимал по - горе) бяха с оранжеви врати , а един беше със сини , което ме навежда на мисълта , че може би е дряновски.
Тези вагони , които видях , бяха отвън в двора.Вътре в завода сигурно има още , но няма как да ги забележа.
Тези вагони , които видях , бяха отвън в двора.Вътре в завода сигурно има още , но няма как да ги забележа.
Днес , 20-ти февруари направих неофициална визита във "ВРЗ 99" - Септември и поисках да ми бъдат показани всички пътнически вагони , които се намират на територията на завода.Разбрах , че в самото предприятие има условно 2 зони - наричани от работниците "специална" и "свободна".За втората без проблем важат всички нормативни актове , издавани от преките ръководители на работния процес.Т.нар. "специална" зона е с по - особен режим , там влизането дори на вътрешни хора от завода не е разрешено и за нея се издават специални нормативни актове - правилници , заповеди и инструкции.Достъп до това място имат само определени работници и служители , които са заети в специфична сфера на трудови правоотношения , полагащи своя труд по установени от работодателя правила.Самата зона е оградена от останалата част на завода , поради което достъп до нея е силно ограничен и е възможен единствено в работни дни.Впечатленията ще ги пусна в няколко теми , в зависимост от тяхната резултативност.
Конкретно за тази тема - модернизираните 63-ки , които се намират в завода са излезли от "ВРЗ 99" , дряновската си е заминала преди седмица.Всички до един не са издържали пробата за 160 км/ч , поради изместен център на тежестта на талигите , поради което с индивидуални протоколи за всеки един от тях , са направени извънредни проби и са сертифицирани за 140 км/ч. А това са:
51 52 25 63 045 - 5
- външен вид;
- шаблон.
51 52 25 63 046 - 3
- външен вид;
- шаблон.
51 52 25 63 048 - 9
- външен вид;
- шаблон.
51 52 25 63 049 - 7
- външен вид;
- шаблон.
След снимката на външния вид на 049 , вагонът бе закаран обратно в "специалната зона" , и чак тогава се сетих , че не съм снимал шаблона , но грешката , както виждате , бе поправена.
Резултатът - цели 4 вагона , които на теория са готови , но кога ще бъдат включени в композиции на влакове , със сигурност никой не знае. През идващата седмица , ръководството на завода ще уведоми Генералната дирекция в София , до тогава вагоните ще останат на досегашното си място.
А между другото , ето как изглеждат бутоните на автоматичните врати.
Конкретно за тази тема - модернизираните 63-ки , които се намират в завода са излезли от "ВРЗ 99" , дряновската си е заминала преди седмица.Всички до един не са издържали пробата за 160 км/ч , поради изместен център на тежестта на талигите , поради което с индивидуални протоколи за всеки един от тях , са направени извънредни проби и са сертифицирани за 140 км/ч. А това са:
51 52 25 63 045 - 5
- външен вид;
- шаблон.
51 52 25 63 046 - 3
- външен вид;
- шаблон.
51 52 25 63 048 - 9
- външен вид;
- шаблон.
51 52 25 63 049 - 7
- външен вид;
- шаблон.
След снимката на външния вид на 049 , вагонът бе закаран обратно в "специалната зона" , и чак тогава се сетих , че не съм снимал шаблона , но грешката , както виждате , бе поправена.
Резултатът - цели 4 вагона , които на теория са готови , но кога ще бъдат включени в композиции на влакове , със сигурност никой не знае. През идващата седмица , ръководството на завода ще уведоми Генералната дирекция в София , до тогава вагоните ще останат на досегашното си място.
А между другото , ето как изглеждат бутоните на автоматичните врати.
Последно промяна от VESO на Сря Мар 03, 2010 9:29 pm, променено общо 4 пъти.

Точно , така , Nikss , излезлите от ВЗ "Интерком" са за 160 км/ч. И както се казва , откриите разликите:
- дряновски тип;
- септемврийски тип.
- дряновски тип;
- септемврийски тип.
Информация
Модератори