Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Vancho написа:Е как да не може да се сформира композиция... Колко точно са вагоните от Дряново които са готови ? А и нали твърдяхте че имали само няколко места за трудноподвижни лица и останалото било като нормалните вагони :roll:
От Дряново има готови вагони , но според изискванията само два се падат на композиция.Останалите вагони трябва да са септемврийски и тук вече казах , че няма готови 4 вагона , тъй като според комисията , стандартната композиция за северния и южния влак включвала 6 вагона.От къде ще набавят първокласни такива също не се знае , нищо не пречи да се включи и някоя първокласна 63-ка от старите , но някой явно не е доогледал нещата.
Акредитиран фотограф
Мнения: 695
Регистриран на: Пет Фев 29, 2008 6:35 pm
Местоположение: РУСЕ
Акредитиран фотограф

Мнение от 44.123 »

Значи нищо ново няма скоро да ги видим на влак. :(
Аватар
07
Мнения: 1279
Регистриран на: Пон Фев 13, 2006 11:05 am
Местоположение: Бургас
Аватар

Мнение от 07 »

VESO написа:е , нищо не пречи да се включи и някоя първокласна 63-ка от старите , но някой явно не е доогледал нещата.
И хоп целия влак скопен до 100
Мнения: 1178
Регистриран на: Чет Авг 14, 2008 3:57 pm
Местоположение: Русе/Свищов

Мнение от Vancho »

07 написа:
VESO написа:е , нищо не пречи да се включи и някоя първокласна 63-ка от старите , но някой явно не е доогледал нещата.
И хоп целия влак скопен до 100
Те деломайсторите са се погрижили предварително целия влак да е до 100 :lol:
п.с. В нашия вилает има влакове, които се нуждаят от два вагона, а и скоростите не са ни големи, тъй че няма да се разсърдим като не може да се пуснат никъде, да дойдат при нас :D
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Labros написа:Типично по нашенски нищо не е готово в срок, всичко е обвито в неизвестност. Има готови вагони- не покрили условията на изпитанията. Чак сега се сетиха, че липсват първокласни вагони. Цяло лято дремеха за тях. Шантава работа. Някои хора не се начекнаха, та продължават в същия дух. Ония пък от ВРЗ`99 Сараньово придърпали пари, като турили други седалки... Когато трябва да се вземат решенията кои влакове ще бъдат с подменени състави, шефчето отишло в иностранство на отдих...
Споко, тя цялата държава е на самотек, не само железницата. :wink: Не се учудвай. :lol:
Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнение от 46 242 »

Hещо съвсем се спaхна историята с новорециклираните вагони...
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

На 17-ти вечерта 52213-6 извършваше маневра с 51 52 25 63 045 - 5 в района на гара Сп.Това успях да заснема:
Изображение

Изображение

100 % съм сигурен , че вагонът не се подготвя за проби.
Акредитиран фотограф
Мнения: 1239
Регистриран на: Сря Яну 27, 2010 9:00 pm
Местоположение: Стара Загора
Обратна връзка:
Аватар
Акредитиран фотограф

Мнение от bobara_e_tuk »

Кога се очаква да пуснат новите вагони 63-та серия :?:
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Отговорът на този въпрос го знае единствено Господ. :lol:
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Вагоните още имат проблеми, които се изчистват. Когато точките се отстранят, БДЖ ще назначи нова приемателна комисия, която да прецени годни ли са за експлоатация новите вагони. До тогаз - ще висят в Септември!
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

В Септември онази вечер , доколкото видях от мъглата , имаше 3 вагона на открито.Два от тях (единия с номер 045 съм го снимал по - горе) бяха с оранжеви врати , а един беше със сини , което ме навежда на мисълта , че може би е дряновски.
Тези вагони , които видях , бяха отвън в двора.Вътре в завода сигурно има още , но няма как да ги забележа.
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Днес , 20-ти февруари направих неофициална визита във "ВРЗ 99" - Септември и поисках да ми бъдат показани всички пътнически вагони , които се намират на територията на завода.Разбрах , че в самото предприятие има условно 2 зони - наричани от работниците "специална" и "свободна".За втората без проблем важат всички нормативни актове , издавани от преките ръководители на работния процес.Т.нар. "специална" зона е с по - особен режим , там влизането дори на вътрешни хора от завода не е разрешено и за нея се издават специални нормативни актове - правилници , заповеди и инструкции.Достъп до това място имат само определени работници и служители , които са заети в специфична сфера на трудови правоотношения , полагащи своя труд по установени от работодателя правила.Самата зона е оградена от останалата част на завода , поради което достъп до нея е силно ограничен и е възможен единствено в работни дни.Впечатленията ще ги пусна в няколко теми , в зависимост от тяхната резултативност.

Конкретно за тази тема - модернизираните 63-ки , които се намират в завода са излезли от "ВРЗ 99" , дряновската си е заминала преди седмица.Всички до един не са издържали пробата за 160 км/ч , поради изместен център на тежестта на талигите , поради което с индивидуални протоколи за всеки един от тях , са направени извънредни проби и са сертифицирани за 140 км/ч. А това са:

51 52 25 63 045 - 5
- външен вид;
- шаблон.

51 52 25 63 046 - 3
- външен вид;
- шаблон.

51 52 25 63 048 - 9
- външен вид;
- шаблон.

51 52 25 63 049 - 7
- външен вид;
- шаблон.
След снимката на външния вид на 049 , вагонът бе закаран обратно в "специалната зона" , и чак тогава се сетих , че не съм снимал шаблона , но грешката , както виждате , бе поправена.
Резултатът - цели 4 вагона , които на теория са готови , но кога ще бъдат включени в композиции на влакове , със сигурност никой не знае. През идващата седмица , ръководството на завода ще уведоми Генералната дирекция в София , до тогава вагоните ще останат на досегашното си място.
А между другото , ето как изглеждат бутоните на автоматичните врати.
Мнения: 141
Регистриран на: Нед Юни 22, 2008 5:31 pm
Местоположение: Горна Оряховица

Мнение от nikol4yy »

Според мен на Дряновските вагони копчетата на входните врати изглеждат много по-добре от тези на Септемврийските.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Мен ако питаш в Дряново са се справили много по-добре с рециклирането на вагоните. Дори преди време бяха пуснати снимки на 2 вагона от там, на които на шаблоните пишеше 160 км/ч. 8) Остава въпросът дали при пробите са устискали на това натоварване. :idea: :arrow:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Точно , така , Nikss , излезлите от ВЗ "Интерком" са за 160 км/ч. И както се казва , откриите разликите:
- дряновски тип;
- септемврийски тип.
Публикувай отговор

Обратно към “Дискусии | Discussions here”

Информация