Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm

Модератор

Модератор

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
Ето какви са били съставите преди а какви са сега.................
http://lok45.hit.bg/DSC03074a.JPG
http://lok45.hit.bg/DSC03074a.JPG

Тогава магистрала тракия стигаше само до Пловдив, личните автомобили бяха 1/3 от сегашните, автобуси между градове които са свързани с влак просто нямаше, самите хора пътуваха повече от колкото сега.... И тогава влаковете бяха мръсни (само нямаше графити), пак имаше закъснения, неотоплени вагони.... е бяха малко по бързи, поне по разписание...svd90 написа:Какви големи състави![]()
по 9 Б Сл.бр и дианата , а сега 1/3 и се лангъркат празни..
Интересно - Бургас Карнобат 44 мин без спиране в Айтос и макс. скорост 120 (130 в много кратък участък).... сега при макс скорост 100 е 43 мин без спиране на Айтос и 45мин със спиране на Айтос.... ????44142 написа:Едно разписание на чайката от далечната 1988г.
http://lok45.hit.bg/DSC03070a.JPG
http://lok45.hit.bg/DSC03071a.JPG

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
И това е вярно, и отделно е имало малко аванс за избиване на закъснения.... както е дадено Вл.Павлов - Лозово 100 - няма сми от 130 - 130 ще ги набира до Бср и после намалението 100 заради моста при СО МАТ и стрелките на РП Лозово.... просто и да го пишат 120 (130) може да не успее да ги набере... сега 100 се достигат ако не се спира на ВлПавлов някъде към хлебозавода (след депото)44142 написа:Били са доста разтегнати влаците. Все пак едно е да ускоряваш влак 4-5 вагона друго е 10-12.
На Долни Гьол пък за какво са спирали.... освен ако е имало ремонт по единия път и са изчаквали чифта си в Днз.... по едно време там се разминаваха...VESO написа:Според мен не е чак толкова нужно спирането на бързите влакове на гара Вл. Павлов.Помня , че предишни години 3621 и 3622 спираха , както на нея , така и на Долно езерово.

Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm
. В разписание 1972/1973 - 4:40. Сф 16:34 - Бс 21:34. Бс. 05:00 - Сф 09:40. 600т, лок 43(още не е имало лок 44). Влакът е пуснат след електрифицирането на Чумерна-Сливен. Карнобат-Бургас все още е било еднопътно. Скоростите са наистина впечатляващи.todor plamenov написа:Тези 4ч и 45 мин. обход на "Чайката" някой има ли представа в кои години са били постигнати?

Информация
Модератори