Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm

Мнение от 43.309 »

Вижте за какво става въпрос и по 1-ва и бившата "Диана" до Кърджали....
Модератор
Мнения: 390
Регистриран на: Нед Ное 25, 2007 1:35 pm
Местоположение: Shoumen
Модератор

Мнение от todor plamenov »

Тези 4ч и 45 мин. обход на "Чайката" някой има ли представа в кои години са били постигнати?
Аватар
07
Мнения: 1279
Регистриран на: Пон Фев 13, 2006 11:05 am
Местоположение: Бургас
Аватар

Мнение от 07 »

Ж.Войвода - Вл.Павлов - 125, без спиране на Карнобат - то е спомен когато Чайката получава варненска група, после групата отива на БВ 323 но спирането остава.... след ХрДанов до Карлово 130. Дъбово - Твърдица 115-120..... Сигурно е имало и още...
Аватар
07
Мнения: 1279
Регистриран на: Пон Фев 13, 2006 11:05 am
Местоположение: Бургас
Аватар

Мнение от 07 »

todor plamenov написа:Тези 4ч и 45 мин. обход на "Чайката" някой има ли представа в кои години са били постигнати?
1975-1980.... 1986 имаше 5:10 със Сл.Бряг..
Модератор
Мнения: 390
Регистриран на: Нед Ное 25, 2007 1:35 pm
Местоположение: Shoumen
Модератор

Мнение от todor plamenov »

Мерси,Иво! Ясно,оттам насетне със скоростите само надолу, та до днес! А "Чайката" с варненската група сигурно е била масивен състав.
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

Ето какви са били съставите преди а какви са сега.................
http://lok45.hit.bg/DSC03074a.JPG
Мнения: 608
Регистриран на: Вто Ное 17, 2009 7:22 pm
Местоположение: Sofia

Мнение от svd90 »

Какви големи състави :o
по 9 Б Сл.бр и дианата , а сега 1/3 и се лангъркат празни.. :(
Аватар
07
Мнения: 1279
Регистриран на: Пон Фев 13, 2006 11:05 am
Местоположение: Бургас
Аватар

Мнение от 07 »

svd90 написа:Какви големи състави :o
по 9 Б Сл.бр и дианата , а сега 1/3 и се лангъркат празни.. :(
Тогава магистрала тракия стигаше само до Пловдив, личните автомобили бяха 1/3 от сегашните, автобуси между градове които са свързани с влак просто нямаше, самите хора пътуваха повече от колкото сега.... И тогава влаковете бяха мръсни (само нямаше графити), пак имаше закъснения, неотоплени вагони.... е бяха малко по бързи, поне по разписание...
Аватар
07
Мнения: 1279
Регистриран на: Пон Фев 13, 2006 11:05 am
Местоположение: Бургас
Аватар

Мнение от 07 »

44142 написа:Едно разписание на чайката от далечната 1988г.
http://lok45.hit.bg/DSC03070a.JPG
http://lok45.hit.bg/DSC03071a.JPG
Интересно - Бургас Карнобат 44 мин без спиране в Айтос и макс. скорост 120 (130 в много кратък участък).... сега при макс скорост 100 е 43 мин без спиране на Айтос и 45мин със спиране на Айтос.... ????
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

Били са доста разтегнати влаците. Все пак едно е да ускоряваш влак 4-5 вагона друго е 10-12.
Аватар
07
Мнения: 1279
Регистриран на: Пон Фев 13, 2006 11:05 am
Местоположение: Бургас
Аватар

Мнение от 07 »

44142 написа:Били са доста разтегнати влаците. Все пак едно е да ускоряваш влак 4-5 вагона друго е 10-12.
И това е вярно, и отделно е имало малко аванс за избиване на закъснения.... както е дадено Вл.Павлов - Лозово 100 - няма сми от 130 - 130 ще ги набира до Бср и после намалението 100 заради моста при СО МАТ и стрелките на РП Лозово.... просто и да го пишат 120 (130) може да не успее да ги набере... сега 100 се достигат ако не се спира на ВлПавлов някъде към хлебозавода (след депото)
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Според мен не е чак толкова нужно спирането на бързите влакове на гара Вл. Павлов.Помня , че предишни години 3621 и 3622 спираха , както на нея , така и на Долно езерово.
Аватар
07
Мнения: 1279
Регистриран на: Пон Фев 13, 2006 11:05 am
Местоположение: Бургас
Аватар

Мнение от 07 »

VESO написа:Според мен не е чак толкова нужно спирането на бързите влакове на гара Вл. Павлов.Помня , че предишни години 3621 и 3622 спираха , както на нея , така и на Долно езерово.
На Долни Гьол пък за какво са спирали.... освен ако е имало ремонт по единия път и са изчаквали чифта си в Днз.... по едно време там се разминаваха...
Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнение от 46 242 »

todor plamenov написа:Тези 4ч и 45 мин. обход на "Чайката" някой има ли представа в кои години са били постигнати?
. В разписание 1972/1973 - 4:40. Сф 16:34 - Бс 21:34. Бс. 05:00 - Сф 09:40. 600т, лок 43(още не е имало лок 44). Влакът е пуснат след електрифицирането на Чумерна-Сливен. Карнобат-Бургас все още е било еднопътно. Скоростите са наистина впечатляващи.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Сега ако се напънат да стегнат инфрата навсякъде, където минава Чайката до проектни параметри, сложат едни хубави вагони и подават бързи машини с пекани машинисти са възможни 4 ч 25 мин!!!
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Публикувай отговор

Обратно към “График за движение на влаковете | Trains schedule”

Информация