Зависи. Повечето софийски 06-ци вървят бая овързани, тъй, че не е изключено и да успееш.bdz46 написа:До тогава ще си в дерето.
Номерът става най-добре с електровоз.

Администратор
Дори и с него не е сигурно , ако ти се стопят съпротивленията ГВП изкл. и край с тебе.bdz46 написа:До тогава ще си в дерето.
Номерът става най-добре с електровоз.
Номерът с 55-та серия си остава най-лесен и безопасен ,нищо не подклинваш или шунтираш но ще се спасиш в такова зверско надолнище като това към Захарна фабрика дори и без да имаш грам спирачка.

Администратор
За да спра писането на разни предположения ,реших да ви напиша правилното решение.
Всички приказки за обръщане на ход е абсулютно грешно !
Директната спирачка на локомотивите пълни сгъстен въздух директно в спирачните цилиндри и при скъсване на маншет на буталото или излизане на буталото от цилиндричната работна част на цилиндъра ,сгъстеният въздух изтича и компресора не може да преодолее големият разход.Спирачната сила намалява много и не е достатъчна да задържа локомотива.
Предприема се задържане с кран-машиниста за влака/Кнор D2,или друг,монтиран там/,по този начин се задействат функционните вентили и дори едната талига да е изпуснала ,другата държи въздуха.При това положение може да се направи и опит за затваряне на кранове към повредената талига ,но при 55 и 52 те са извън кабината ,ако е сам машинист е също опасно да прави такъв опит,на 06 може ,за 07 и електровози незнам как са крановете.
На работещите колеги от форума не им го пожелавам да се случва,но ако стане ,да си спомнят какво съм написал!
Всички приказки за обръщане на ход е абсулютно грешно !
Директната спирачка на локомотивите пълни сгъстен въздух директно в спирачните цилиндри и при скъсване на маншет на буталото или излизане на буталото от цилиндричната работна част на цилиндъра ,сгъстеният въздух изтича и компресора не може да преодолее големият разход.Спирачната сила намалява много и не е достатъчна да задържа локомотива.
Предприема се задържане с кран-машиниста за влака/Кнор D2,или друг,монтиран там/,по този начин се задействат функционните вентили и дори едната талига да е изпуснала ,другата държи въздуха.При това положение може да се направи и опит за затваряне на кранове към повредената талига ,но при 55 и 52 те са извън кабината ,ако е сам машинист е също опасно да прави такъв опит,на 06 може ,за 07 и електровози незнам как са крановете.
На работещите колеги от форума не им го пожелавам да се случва,но ако стане ,да си спомнят какво съм написал!
Ами то естествено ,че ако не ти задържи директната спирачка ще задействаш Д2-то с нормално (4-то положение ) или бързо задържане(5-то положение) , както беше задал въпроса сигурно много хора си помислиха ,че става въпрос за пълен отказ на 2-те пневматични спирачки и затова се изписаха толкова работи за спасяване в такава извънредна ситуация , а и най-важното при такъв екшън , като разбереш ,че имаш проблеми скачай докато е време пък локомотива или влака майната му , все пак ЗА ЧОВЕШКОТО ТЯЛО РЕЗЕРВНИ ЧАСТИ НЯМА 



Администратор
Да се върнем към темата със снимки на 06 042.6, която на 09.01.2010 г. бе издадена от ПРСС(периодична ревизия на спирачната система). Вчера машината беше деповски резерв, екипирана и готова да поеме влак. Преди това обаче бе изловена за фотосесия от двама нахъсани "агенти" на Форум "Локомотиви". Та, ето я въпросната 06-ца:




64.19

Администратор
От кога на 06 максимална скорост е 80 км/час,както се вижда на снимката по-горе ?
Виж че думите са малко повече - става дума за "Максимална скорост на изолиран локомотив - 80 км/ч"shotik написа:От кога на 06 максимална скорост е 80 км/час,както се вижда на снимката по-горе ?
Не бях го разчел ,ако не ми беше написал нямаше да мога да разбера какво е написано,но докато работех /2003 г/ такова ограничение не е имало.07 написа:Виж че думите са малко повече - става дума за "Максимална скорост на изолиран локомотив - 80 км/ч"shotik написа:От кога на 06 максимална скорост е 80 км/час,както се вижда на снимката по-горе ?
Информация
Модератори