Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

bdz46 написа:До тогава ще си в дерето.
Номерът става най-добре с електровоз.
Зависи. Повечето софийски 06-ци вървят бая овързани, тъй, че не е изключено и да успееш.
64.19
Мнения: 1030
Регистриран на: Вто Фев 14, 2006 12:31 am
Местоположение: Варна , България

Мнение от disell »

bdz46 написа:До тогава ще си в дерето.
Номерът става най-добре с електровоз.
Дори и с него не е сигурно , ако ти се стопят съпротивленията ГВП изкл. и край с тебе.

Номерът с 55-та серия си остава най-лесен и безопасен ,нищо не подклинваш или шунтираш но ще се спасиш в такова зверско надолнище като това към Захарна фабрика дори и без да имаш грам спирачка.
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

disell написа:Дори и с него не е сигурно , ако ти се стопят съпротивленията ГВП изкл. и край с тебе.
Съпротивленията и ГВП не играят никаква роля в случая... Не е нужно и да набираш позиции.
Но ще съсипеш машината.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Тя 06-цата след посочения от мен номер става за капитален ремонвт направо. Ако тоя дето държи възбудителния контактор го изпусне... Следва Стомана Перник :lol:
64.19
Мнения: 236
Регистриран на: Чет Мар 22, 2007 10:47 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
спирачка

Мнение от shotik »

За да спра писането на разни предположения ,реших да ви напиша правилното решение.
Всички приказки за обръщане на ход е абсулютно грешно !

Директната спирачка на локомотивите пълни сгъстен въздух директно в спирачните цилиндри и при скъсване на маншет на буталото или излизане на буталото от цилиндричната работна част на цилиндъра ,сгъстеният въздух изтича и компресора не може да преодолее големият разход.Спирачната сила намалява много и не е достатъчна да задържа локомотива.
Предприема се задържане с кран-машиниста за влака/Кнор D2,или друг,монтиран там/,по този начин се задействат функционните вентили и дори едната талига да е изпуснала ,другата държи въздуха.При това положение може да се направи и опит за затваряне на кранове към повредената талига ,но при 55 и 52 те са извън кабината ,ако е сам машинист е също опасно да прави такъв опит,на 06 може ,за 07 и електровози незнам как са крановете.
На работещите колеги от форума не им го пожелавам да се случва,но ако стане ,да си спомнят какво съм написал!
Мнения: 1030
Регистриран на: Вто Фев 14, 2006 12:31 am
Местоположение: Варна , България

Мнение от disell »

Ами то естествено ,че ако не ти задържи директната спирачка ще задействаш Д2-то с нормално (4-то положение ) или бързо задържане(5-то положение) , както беше задал въпроса сигурно много хора си помислиха ,че става въпрос за пълен отказ на 2-те пневматични спирачки и затова се изписаха толкова работи за спасяване в такава извънредна ситуация , а и най-важното при такъв екшън , като разбереш ,че имаш проблеми скачай докато е време пък локомотива или влака майната му , все пак ЗА ЧОВЕШКОТО ТЯЛО РЕЗЕРВНИ ЧАСТИ НЯМА :!:
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

А, има, ама не винаги има донори. :?
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Да се върнем към темата със снимки на 06 042.6, която на 09.01.2010 г. бе издадена от ПРСС(периодична ревизия на спирачната система). Вчера машината беше деповски резерв, екипирана и готова да поеме влак. Преди това обаче бе изловена за фотосесия от двама нахъсани "агенти" на Форум "Локомотиви". Та, ето я въпросната 06-ца:

Изображение

Изображение
64.19
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Nikss написа:45 193.0 е преместена от оградата с дизелите на опашката при електровозите и чака ред, за да влезе за правене. На същинската ограда с дизели останаха 55 165, 55 191, 06 069 и още 2-3 парчета, а бяха 2 редици. :roll:
Там не беше ли още и 06048-3 , или се бъркам?
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

06 048-3 мисля, че лятото се движеше. В момента май от мездренските06-ци асмо 06 108-5. се движи. Тя и най - скоро е минавала голям ремонт.
Мнения: 236
Регистриран на: Чет Мар 22, 2007 10:47 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
скорост

Мнение от shotik »

От кога на 06 максимална скорост е 80 км/час,както се вижда на снимката по-горе ?
Аватар
07
Мнения: 1279
Регистриран на: Пон Фев 13, 2006 11:05 am
Местоположение: Бургас
Аватар
Re: скорост

Мнение от 07 »

shotik написа:От кога на 06 максимална скорост е 80 км/час,както се вижда на снимката по-горе ?
Виж че думите са малко повече - става дума за "Максимална скорост на изолиран локомотив - 80 км/ч"
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Aз съм имал усещането 06-00-ца да дърпа влак , заедно с електровоза със скорост 100 км/ч. Беше между Димитровград и Крум , когато 8610 беше отклонен през 4-та и 1-ва , а локомотивът бе 06097-0.
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

06 са си до 100 км/ч.
Мнения: 236
Регистриран на: Чет Мар 22, 2007 10:47 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Re: скорост

Мнение от shotik »

07 написа:
shotik написа:От кога на 06 максимална скорост е 80 км/час,както се вижда на снимката по-горе ?
Виж че думите са малко повече - става дума за "Максимална скорост на изолиран локомотив - 80 км/ч"
Не бях го разчел ,ако не ми беше написал нямаше да мога да разбера какво е написано,но докато работех /2003 г/ такова ограничение не е имало.
Публикувай отговор

Обратно към “Магистрални дизелови локомотиви | Main line diesel locomotives”

Информация