
Акредитиран фотограф

Акредитиран фотограф

Акредитиран фотограф
Мерси за нищоVESO написа:Поздрави за информацията!Нямах никакво инфо за последните 3 машини , сега вече благодарение на тези снимки , галерията и списъците ми се позапълниха малко.![]()
Въпрос - каква в функцията на камерите , монтирани отпред в горната част на локомотивите?


привет ! на скоро открих форума , изчел съм бая от него в последните дни. Минах близо до наща гара (Дупница) днес и щракнах една 55ца. Не знам работи ли , от колко време е там или други подробности . http://store.picbg.net/pubpic/B2/BC/882 ... 93b2bc.JPG
http://store.picbg.net/pubpic/69/32/7af ... 916932.JPG
http://store.picbg.net/pubpic/AB/AA/80f ... 96abaa.JPG
http://store.picbg.net/pubpic/69/32/7af ... 916932.JPG
http://store.picbg.net/pubpic/AB/AA/80f ... 96abaa.JPG

Привет Тази сутрин докато помагах в разчистването на един гараж се натъкнах на нещо много любопитно - стар календар на "СО БДЖ" от 1988г. Макар и да е престоял близо 25 години затрупан под камари с вестници и списания този календар ми се видя интересен,защото е юбилеен по случай 100 години от създаването на БДЖ.Направил съм разбира се снимки,които ще публикувам във фотоалбума ми когато бъде създаден Междувременно ето снимката за месец май 1988г. Годините са дали отражение на календара,но смятам,че тази снимка има определена архивна стойност и затова си позволявам да я публикувам тук.Номерът на локомотива е 55-170 и е сниман на гара Берковица.За съжаление никъде не успях да намеря информация на чие депо е бил локомотивът,но предполагам че е/бил на депо Мездра.Ето линк към снимката: http://imageshack.us/photo/my-images/231/dsci1125j.jpg/
По темата - докато осъществявахме поредното форумско пътуване до Панагюрище , се натъкнах на ведомствена 55-00-ца на "Асарел Медет" , намираща се в заградено място , недалеч от гарата.Ето и фотографии:
- снимка 1;
- снимка 2.
Някой може ли да каже кой номер е локомотива , понеже от снимките не става много ясно?
- снимка 1;
- снимка 2.
Някой може ли да каже кой номер е локомотива , понеже от снимките не става много ясно?

Администратор

Глобален модератор
Весо, скоро ще трябва да направиш още една корекция в списъците. А именно: 55-092 е предложена за брак, но двигателят й е в много добро състояние, ХПК-то също и общо взето има много живот в нея. Същевременно 55-144, която е напълно негодна, неремонтируема и изгнила, няма да са бракува. Решение, взето на централно ниво само по счетоводни документи. Затуй са реши двете машини да си разменят самоличностите и 92 да продължи съществуването си като 144, а 144 като 92 да замине за скрап.VESO написа:.... галерията и списъците ми се позапълниха малко.![]()
Фабричните номера са:
55-092 - ф.№ 22090, произв. 1974г.
55-144 - ф.№ 23155, произв. 1977г.
Те също ще бъдат разменени.
Парната машина няма проблеми с ТД, пантографи, прегряване и охлаждане.

Администратор

Администратор
Оригинално на локомотивите серия 55 до №70, директната спирачка е интегрирана в контролера посредством регулатор FD1d(същия като този за командния въздух на регулатора на оборотите) и се управлява чрез преместване на контролера обратно на часовниковата страна от нулевото положение. Тук е имало един недостатък, ако е по-слаба фиксиращата пружина на контролера, под действието на връщащата сила на регулатора, лоста на контролера се е само изстрелвал от задържано положение директно към 1-ва позиция. В депо София е имало такъв сакатлък и 55-13(тогава със стария номер) е стигнала до Владо Тричков преди да бъде спряна. След този случай поетапно на всички "малки" номера 55-ци, директните спирачки са изведени с кран-машинист FD1a, монтиран под страничния прозорец.bdz46 написа:Няма директен кранмашинист. Защо?
64.19
Не си спомням дали този локомотив е бил,но той беше спрян с отваряне на стрелка и принудително изхвърлен в действащата тогава гара Церово.Тези локомотиви/както и от 06/ бяха с пасивни тотмани и бригадата го е подклинила,което е още една причина да може тя да се движи,без да има защита за спиране.lok45111 написа:В депо София е имало такъв сакатлък и 55-13(тогава със стария номер) е стигнала до Владо Тричков преди да бъде спряна. След този случай поетапно на всички "малки" номера 55-ци, директните спирачки са изведени с кран-машинист FD1a, монтиран под страничния прозорец.bdz46 написа:Няма директен кранмашинист. Защо?
Допълвам ,че днес се видях с един бивш деломайстор от депо София ,заприказвахме се за този случай и според него е бил локомотив 55-07.

Администратор
Информация
Модератори