Акредитиран фотограф
Мнения: 695
Регистриран на: Пет Фев 29, 2008 6:35 pm
Местоположение: РУСЕ
Акредитиран фотограф

Мнение от 44.123 »

Малко да се отклоня от темата за 55 серия: В Русе локомотиви 07.029 и 07.083 също вече са нарязани.
Акредитиран фотограф
Мнения: 695
Регистриран на: Пет Фев 29, 2008 6:35 pm
Местоположение: РУСЕ
Акредитиран фотограф

Мнение от 44.123 »

Локомотиви собственост на Холцим - Експрес Сервиз Бели извор.

55.030
55.123
1. 55.222
2. 55.222
3. 55.222
4. 55.222
5. 55.222
55.235
55.239
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Поздрави за информацията!Нямах никакво инфо за последните 3 машини , сега вече благодарение на тези снимки , галерията и списъците ми се позапълниха малко. :wink:
Въпрос - каква в функцията на камерите , монтирани отпред в горната част на локомотивите?
Акредитиран фотограф
Мнения: 695
Регистриран на: Пет Фев 29, 2008 6:35 pm
Местоположение: РУСЕ
Акредитиран фотограф

Мнение от 44.123 »

VESO написа:Поздрави за информацията!Нямах никакво инфо за последните 3 машини , сега вече благодарение на тези снимки , галерията и списъците ми се позапълниха малко. :wink:
Въпрос - каква в функцията на камерите , монтирани отпред в горната част на локомотивите?
Мерси за нищо :) А относно камерите и аз не съм на ясно за какво точно служат, но може би да наблюдават съставите на влаковете, защото често се случва да са дълги а кариерата където вземат натрушеният камък се намира на 11,5 км от завода след сп. Власатица нагоре.
Мнения: 10
Регистриран на: Сря Май 18, 2011 8:51 pm
Местоположение: Дупница

Мнение от mitrax78 »

привет ! на скоро открих форума , изчел съм бая от него в последните дни. Минах близо до наща гара (Дупница) днес и щракнах една 55ца. Не знам работи ли , от колко време е там или други подробности . http://store.picbg.net/pubpic/B2/BC/882 ... 93b2bc.JPG
http://store.picbg.net/pubpic/69/32/7af ... 916932.JPG
http://store.picbg.net/pubpic/AB/AA/80f ... 96abaa.JPG
Мнения: 113
Регистриран на: Нед Авг 15, 2010 10:25 pm
Местоположение: Vratza

Мнение от semafor4o »

Привет Тази сутрин докато помагах в разчистването на един гараж се натъкнах на нещо много любопитно - стар календар на "СО БДЖ" от 1988г. Макар и да е престоял близо 25 години затрупан под камари с вестници и списания този календар ми се видя интересен,защото е юбилеен по случай 100 години от създаването на БДЖ.Направил съм разбира се снимки,които ще публикувам във фотоалбума ми когато бъде създаден Междувременно ето снимката за месец май 1988г. Годините са дали отражение на календара,но смятам,че тази снимка има определена архивна стойност и затова си позволявам да я публикувам тук.Номерът на локомотива е 55-170 и е сниман на гара Берковица.За съжаление никъде не успях да намеря информация на чие депо е бил локомотивът,но предполагам че е/бил на депо Мездра.Ето линк към снимката: http://imageshack.us/photo/my-images/231/dsci1125j.jpg/
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

По темата - докато осъществявахме поредното форумско пътуване до Панагюрище , се натъкнах на ведомствена 55-00-ца на "Асарел Медет" , намираща се в заградено място , недалеч от гарата.Ето и фотографии:
- снимка 1;
- снимка 2.

Някой може ли да каже кой номер е локомотива , понеже от снимките не става много ясно?
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

55-252 трябва да е. ЗА тази 55-ца преди време тук човек от "Асарел" беше правил запитвания във връзка с проблеми по нея.
64.19
Глобален модератор
Мнения: 754
Регистриран на: Съб Фев 04, 2006 1:31 pm
Местоположение: Сф-Пл-ГО
Глобален модератор

Мнение от Tramway »

VESO написа:.... галерията и списъците ми се позапълниха малко. :wink:
Весо, скоро ще трябва да направиш още една корекция в списъците. А именно: 55-092 е предложена за брак, но двигателят й е в много добро състояние, ХПК-то също и общо взето има много живот в нея. Същевременно 55-144, която е напълно негодна, неремонтируема и изгнила, няма да са бракува. Решение, взето на централно ниво само по счетоводни документи. Затуй са реши двете машини да си разменят самоличностите и 92 да продължи съществуването си като 144, а 144 като 92 да замине за скрап.
Фабричните номера са:
55-092 - ф.№ 22090, произв. 1974г.
55-144 - ф.№ 23155, произв. 1977г.
Те също ще бъдат разменени.
Парната машина няма проблеми с ТД, пантографи, прегряване и охлаждане.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Две актуални снимки на локомотив 55-37, собственост на МИНИ "ОТКРИТ ВЪГЛЕДОБИВ" ЕАД гр. Перник

п.п.: Забележете пулта - нещо липсва :wink:
Изображение

Изображение
64.19
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Няма директен кранмашинист. Защо?
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

bdz46 написа:Няма директен кранмашинист. Защо?
Оригинално на локомотивите серия 55 до №70, директната спирачка е интегрирана в контролера посредством регулатор FD1d(същия като този за командния въздух на регулатора на оборотите) и се управлява чрез преместване на контролера обратно на часовниковата страна от нулевото положение. Тук е имало един недостатък, ако е по-слаба фиксиращата пружина на контролера, под действието на връщащата сила на регулатора, лоста на контролера се е само изстрелвал от задържано положение директно към 1-ва позиция. В депо София е имало такъв сакатлък и 55-13(тогава със стария номер) е стигнала до Владо Тричков преди да бъде спряна. След този случай поетапно на всички "малки" номера 55-ци, директните спирачки са изведени с кран-машинист FD1a, монтиран под страничния прозорец.
64.19
Мнения: 236
Регистриран на: Чет Мар 22, 2007 10:47 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
55

Мнение от shotik »

lok45111 написа:
bdz46 написа:Няма директен кранмашинист. Защо?
В депо София е имало такъв сакатлък и 55-13(тогава със стария номер) е стигнала до Владо Тричков преди да бъде спряна. След този случай поетапно на всички "малки" номера 55-ци, директните спирачки са изведени с кран-машинист FD1a, монтиран под страничния прозорец.
Не си спомням дали този локомотив е бил,но той беше спрян с отваряне на стрелка и принудително изхвърлен в действащата тогава гара Церово.Тези локомотиви/както и от 06/ бяха с пасивни тотмани и бригадата го е подклинила,което е още една причина да може тя да се движи,без да има защита за спиране.


Допълвам ,че днес се видях с един бивш деломайстор от депо София ,заприказвахме се за този случай и според него е бил локомотив 55-07.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

55-13 е. В депото всеобщо казват този номер.
64.19
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Актуализирано е мнението със списъците на частните 55-00-ци.
Публикувай отговор

Обратно към “Маневрени дизелови локомотиви | Shunting diesel locomotives”

Информация