Чавдаре , ако имаш възможност , снимай другите два локомотива от серията - 087 и 163 , понеже тях ги нямам.Ще съм ти много благодарен.
Тъй като години наред събирам снимки на всички 55-00-ци , движили се у нас (галерията за сега е доста богата) , си спомням , че ми бяха пратили фотография на 55130-9.Ето я тук , работеща във фериботния комплекс.Обърнете внимание на сцепката СА 3 , която се вижда на мястото на винтовия спряг над главата на човека , който леко я закрива.
Чавдаре , ако имаш възможност , снимай другите два локомотива от серията - 087 и 163 , понеже тях ги нямам.Ще съм ти много благодарен.
Чавдаре , ако имаш възможност , снимай другите два локомотива от серията - 087 и 163 , понеже тях ги нямам.Ще съм ти много благодарен.
Не , аз се учудих , тъй като 55-00-ците , които се движат у нас са със спряг.Дали на тази машина и сменят сцепката , когато напусне комплекса и отиде към депо?
За товарните да , но пътническите вагони , които идват у нас като този имат буфери и винтов спряг.Същият вагон обаче е сниман на Vadul Siret със сцепка.Къде ли точно ги сменят?
За товарните да , но пътническите вагони , които идват у нас като този имат буфери и винтов спряг.Същият вагон обаче е сниман на Vadul Siret със сцепка.Къде ли точно ги сменят?
Ами на Вадул-сирет ги сменят. Ако обърнеш внимание, ще забележиш, че вагоните са със сцепки помежду си. Спрягове има само с двата края на състава.
Ща се отнася до машините - те отиват на самоход до депо Варна с оборотни талиги за нормално междурелсие и автосцепки. При нужда от прикачване се ползва двузвенка.
Ща се отнася до машините - те отиват на самоход до депо Варна с оборотни талиги за нормално междурелсие и автосцепки. При нужда от прикачване се ползва двузвенка.
Никъде нищо не сменят , депото във Варна-фериботна е с коловози за двете междурелсия , на запад се излиза с 1435 а на изток с руското.ТП , МПР и др. технически прегледи и ремонти на локомотивите се извършва на място от бригада която отива с кола от Варна.
Естествено когато направят часове за по-големи ремонти им се слагат други талиги и се закарват до депото или завода (то вече няма такива де) където ги ремонтират.
Естествено когато направят часове за по-големи ремонти им се слагат други талиги и се закарват до депото или завода (то вече няма такива де) където ги ремонтират.
Една снимка на един от преоборудваните с автосцепка СА 3 локомотиви:
--55.096 Варна , 31.03.2011 г.
--55.096 Варна , 31.03.2011 г.
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
Администратор
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
004 и 114 бяха в незавидно състояние от години насам.Чудно ми е за 104 , на тази снимка Н. Петракиев го е заснел в депо Варна и състоянието му видимо не е много зле.Затова се е изненадах , че е нарязан.
Администратор
Информация
Модератори