Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Тъй като години наред събирам снимки на всички 55-00-ци , движили се у нас (галерията за сега е доста богата) , си спомням , че ми бяха пратили фотография на 55130-9.Ето я тук , работеща във фериботния комплекс.Обърнете внимание на сцепката СА 3 , която се вижда на мястото на винтовия спряг над главата на човека , който леко я закрива.
Чавдаре , ако имаш възможност , снимай другите два локомотива от серията - 087 и 163 , понеже тях ги нямам.Ще съм ти много благодарен. :D
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Естествено, че имат автосцепки. Pуските вагони нямат винтови спpягове и буфеpи.
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Не , аз се учудих , тъй като 55-00-ците , които се движат у нас са със спряг.Дали на тази машина и сменят сцепката , когато напусне комплекса и отиде към депо?
За товарните да , но пътническите вагони , които идват у нас като този имат буфери и винтов спряг.Същият вагон обаче е сниман на Vadul Siret със сцепка.Къде ли точно ги сменят?
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Ами на Вадул-сирет ги сменят. Ако обърнеш внимание, ще забележиш, че вагоните са със сцепки помежду си. Спрягове има само с двата края на състава.
Ща се отнася до машините - те отиват на самоход до депо Варна с оборотни талиги за нормално междурелсие и автосцепки. При нужда от прикачване се ползва двузвенка.
Мнения: 1030
Регистриран на: Вто Фев 14, 2006 12:31 am
Местоположение: Варна , България

Мнение от disell »

Никъде нищо не сменят , депото във Варна-фериботна е с коловози за двете междурелсия , на запад се излиза с 1435 а на изток с руското.ТП , МПР и др. технически прегледи и ремонти на локомотивите се извършва на място от бригада която отива с кола от Варна.
Естествено когато направят часове за по-големи ремонти им се слагат други талиги и се закарват до депото или завода (то вече няма такива де) където ги ремонтират.
Мнения: 1030
Регистриран на: Вто Фев 14, 2006 12:31 am
Местоположение: Варна , България

Мнение от disell »

Една снимка на един от преоборудваните с автосцепка СА 3 локомотиви:
--55.096 Варна , 31.03.2011 г.
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Много благодаря! И втората такава машина е заснета.Очакваме 087 и 163 да излязат наяве. :D
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

Днес са подали за рязане 55020. Другата седмица вероятно ще подадат 55006 и 55114 за рязане.
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Интересно боядисан представител на серията засякох от 8613 на излизане от Пловдив.
Изображение

Кой ли номер е той? :roll: :?
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Това е 55-ца на ДП ТСВ и май е грундирана само, не боядисана. Преди около месец беше вдигната на крикове отвън на откритата работна площ в ТСВ.
64.19
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Номерът е стар , следователно не е 55176-2 , 55207-5 , 55209-1 или 55254-7 , тъй като те са с контролна цифра.Значи е някоя нова и ще се опитам да разбера тези дни.
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

55104 го нарязаха. Следващия ще е 55006 или 55114.
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

004 и 114 бяха в незавидно състояние от години насам.Чудно ми е за 104 , на тази снимка Н. Петракиев го е заснел в депо Варна и състоянието му видимо не е много зле.Затова се е изненадах , че е нарязан.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

104 беше в дизеловия цех, стана донор за части и накрая в нея нямаше нищо. А уж едно време е гласена за ремонт, но кризата си е казала думата.

OFF: 52 167.4 я чака същата съдба :lol:
64.19
Мнения: 1030
Регистриран на: Вто Фев 14, 2006 12:31 am
Местоположение: Варна , България

Мнение от disell »

В депо Левски режат 55-120 , явно навсякъде е почнала яка сеч.
Публикувай отговор

Обратно към “Маневрени дизелови локомотиви | Shunting diesel locomotives”

Информация