Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Определено. А и при излишък на локомотиви няма смисъл да се наливат пари... щетите са големи и няма да се избият бързо ако се пусне затова е най-добре да се свали от частите каквото може за останалите 06 и 065 да се бракува и нареже. Въпрос на време е демонтажа на годните възли и агрегати да започне.
Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Мнение от Labros »

Възстановиха преди време изгорялата 06 010, защо да не възстановят и тая машина?
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Защото в момента навсякъде е криза... няма пари за един ПР камо ли за възстановяване на изгорял повече от 50% ДЛ. Просто 065 ще глътне много пари, които едва ли ще се избият, а при излишък на дизели в депо Сф всеки би се съгласил, че е по-добре да бъде разфасована 065 и от частите какво може да се използва за другите 06-ци. :)
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Labros написа:Възстановиха преди време изгорялата 06 010, защо да не възстановят и тая машина?
06 010 е възстановявана преди много години и то защото е имало много работа и нужда от ТПС. В момента има излишък и няма смисъл да се дават пари за нещо, което ще виси по оградите, докато в същото време има други локомотиви, които чакат за някоя и друга част. Според мен също е редно да се вземат годните елементи то 065 и да се стегне например 06 112, която чака за генератор.
64.19
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

06 065 е вкарана в халето и продължават огледите за изясняване на причината за пожара. Локомотива е бил на 3 дни от ТП при запалването. За сега, версията, която се носи из локомотивния персонал гласи, че причина за пожара е електрически кабел на 4-ти ТЕД, но това не е потвърдено все още. Локомотивната бригада е била съставена от двама изключително съвестни машинисти, което изключва субективния фактор. Пожарогасителите са използвани. При разрастване на пожара и евакуацията на локомотивната бригада, единият от машинистите си е счупил крак.
64.19
Мнения: 236
Регистриран на: Чет Мар 22, 2007 10:47 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
06-065

Мнение от shotik »

Това беше един от добрите локомотиви в депо София,но на нея е ставало и други повреди ,една от които беше по колектора на главния генератор.
Машинист Петър В Петров,/5-6 г по-голям от мен/с 06-065 заминава от г София по "Банска" линия за г Волуяк и след минаване покрай вагонното депо изведнъж се е разтресъл и след силен шум мотора спира.На сп.Надежда локомотива е спрян и е поискано помощ.
С 06-014 от г Волуяк отидох да прикача 06-065 и да освободим междугарието.
Вътре при генератора се виждаха излезли жици от отвора за ревизиране на колектора,но нямаше пожар.
От друг локомотив взеха генератор и до седмица беше готов за работа.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

В депото разглобяват горялата 06 065. Дали ще се прави не се знае все още. Има вероятност да се вземат годните или подлежащи на възстановяване елементи от нея, а останалото да се даде за скрап. Всичко е в ръцете на Дирекцията, която трябва да реши дали ще се бракува или възстановява.

Онзи ден пък за ТП1 влезе 06 127.5, която ми направи нелошо впечатление. Машината беше доста чиста, което говори, че бригадите, работещи с нея полагат сериозни грижи за поддръжката и. Нямаше особени проблеми, като изключим стандартните уплътнители на изпускателните тръби на няколко от цилиндрите, теч на масло от ДД и задължителните въздухарски неплътности - кранмашинист Д2 в първа кабина с пропуск от регулатора, "Оерликон" пак в първа кабина беше разрегулиран - вдигаше 2,1 bar. И двата кран-машиниста Д2 бяха разключени, като на този във 2-ра кабина бяха лашнали болтовете на ключалката. Да им се чуди човек, колкоз ли нямат един ключ от гардероб да си носят в чантата, вместо да правят золуми. И това не е изолиран случай. Освен стандартните процедури, извършени по 06 127.5, бригада "06-00"замени хидропомпата, уплътниха се изпускателните тръби на цилиндрите, а бригада "Въздушни спирачки" извърши зареждане на алкохолния пулверизатор със спирт, отстраняване на допълнителните точки от описа, регулиране на "Оерликон"-а в 1-ва кабина и възстановяване нормалното положение на ключалките на кран-машинистите Д2. В 17:00, локомотива бе изписан от ремонт и предаден за експлоатация.

Ето една снимка от машинното, която направих сутринта при приемане на локомотива за ремонт:
Изображение
64.19
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

065 в тая немотия и криза и излишък на дизели едва ли ще наредят да се възстановява.
Техник
Мнения: 592
Регистриран на: Чет Окт 08, 2009 7:43 pm
Местоположение: Град София
Техник

Мнение от n0_aLoNe »

Nikss написа:065 в тая немотия и криза и излишък на дизели едва ли ще наредят да се възстановява.
Дизела никога, АМА НИКОГА не е бил излишен!!!!
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

А тогава защо като намаляха товарите ги наредиха на ограда? Естествено при липсата на електровози един по един тръгнаха, но пак има достатъчно. :wink:
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Nikss написа:А тогава защо като намаляха товарите ги наредиха на ограда? Естествено при липсата на електровози един по един тръгнаха, но пак има достатъчно. :wink:
И според мен, възстановяване на горялата 06 065 ще е излишен ход. По - скоро да стегнат някоя от чакащите ремонт машини в халето, отколкото да вадим феникса от пепелта.
64.19
Техник
Мнения: 592
Регистриран на: Чет Окт 08, 2009 7:43 pm
Местоположение: Град София
Техник

Мнение от n0_aLoNe »

lok45111 написа:
Nikss написа:А тогава защо като намаляха товарите ги наредиха на ограда? Естествено при липсата на електровози един по един тръгнаха, но пак има достатъчно. :wink:
И според мен, възстановяване на горялата 06 065 ще е излишен ход. По - скоро да стегнат някоя от чакащите ремонт машини в халето, отколкото да вадим феникса от пепелта.
Според мен не е така. Софииските 06 въртят главно по първа линия СФ-ДР, (и 2 машини в Перник маневра), а както знаете тази линия прави един огромен процент от парите на железницата. Не мога да се съглася, че един локомотив, какъвто ще да е, е излишен, било то 44 било то 06.
Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Мнение от Labros »

За възстановяването трябват парици.
По-добре е каквото може да се свали и да се турят годните части на друга "оградна" машина.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Именно, но ако някой все пак има излишни пари да спонсорира възстановяването на 065 няма да откажем. 8) :twisted: :D Който има зор и излишни пари ще помогне много. Но на този етап при щети над 50% ще се хвърлят луди пари, които меко казано ще е невъзможно да се избият и е по-добре да се свалят ремонтопригодните части за останалите 06.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Nikss написа:Именно, но ако някой все пак има излишни пари да спонсорира възстановяването на 065 няма да откажем. 8) :twisted: :D Който има зор и излишни пари ще помогне много. Но на този етап при щети над 50% ще се хвърлят луди пари, които меко казано ще е невъзможно да се избият и е по-добре да се свалят ремонтопригодните части за останалите 06.
Има заповед, оборудването от 06 065, което не е повредено от пожара да се демонтира и прехвърли в коша на 06 121, която също е вкарана вътре в халето. След като се разкомплектова, 065 отива за нарязване. За това пък ще си имаме чисто нова 06 121, която доста време поседя и дори беше обявена, че ще се бракува.
64.19
Публикувай отговор

Обратно към “Магистрални дизелови локомотиви | Main line diesel locomotives”

Информация