
Определено. А и при излишък на локомотиви няма смисъл да се наливат пари... щетите са големи и няма да се избият бързо ако се пусне затова е най-добре да се свали от частите каквото може за останалите 06 и 065 да се бракува и нареже. Въпрос на време е демонтажа на годните възли и агрегати да започне.

Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Защото в момента навсякъде е криза... няма пари за един ПР камо ли за възстановяване на изгорял повече от 50% ДЛ. Просто 065 ще глътне много пари, които едва ли ще се избият, а при излишък на дизели в депо Сф всеки би се съгласил, че е по-добре да бъде разфасована 065 и от частите какво може да се използва за другите 06-ци. 


Администратор
06 010 е възстановявана преди много години и то защото е имало много работа и нужда от ТПС. В момента има излишък и няма смисъл да се дават пари за нещо, което ще виси по оградите, докато в същото време има други локомотиви, които чакат за някоя и друга част. Според мен също е редно да се вземат годните елементи то 065 и да се стегне например 06 112, която чака за генератор.Labros написа:Възстановиха преди време изгорялата 06 010, защо да не възстановят и тая машина?
64.19

Администратор
06 065 е вкарана в халето и продължават огледите за изясняване на причината за пожара. Локомотива е бил на 3 дни от ТП при запалването. За сега, версията, която се носи из локомотивния персонал гласи, че причина за пожара е електрически кабел на 4-ти ТЕД, но това не е потвърдено все още. Локомотивната бригада е била съставена от двама изключително съвестни машинисти, което изключва субективния фактор. Пожарогасителите са използвани. При разрастване на пожара и евакуацията на локомотивната бригада, единият от машинистите си е счупил крак.
64.19
Това беше един от добрите локомотиви в депо София,но на нея е ставало и други повреди ,една от които беше по колектора на главния генератор.
Машинист Петър В Петров,/5-6 г по-голям от мен/с 06-065 заминава от г София по "Банска" линия за г Волуяк и след минаване покрай вагонното депо изведнъж се е разтресъл и след силен шум мотора спира.На сп.Надежда локомотива е спрян и е поискано помощ.
С 06-014 от г Волуяк отидох да прикача 06-065 и да освободим междугарието.
Вътре при генератора се виждаха излезли жици от отвора за ревизиране на колектора,но нямаше пожар.
От друг локомотив взеха генератор и до седмица беше готов за работа.
Машинист Петър В Петров,/5-6 г по-голям от мен/с 06-065 заминава от г София по "Банска" линия за г Волуяк и след минаване покрай вагонното депо изведнъж се е разтресъл и след силен шум мотора спира.На сп.Надежда локомотива е спрян и е поискано помощ.
С 06-014 от г Волуяк отидох да прикача 06-065 и да освободим междугарието.
Вътре при генератора се виждаха излезли жици от отвора за ревизиране на колектора,но нямаше пожар.
От друг локомотив взеха генератор и до седмица беше готов за работа.

Администратор
В депото разглобяват горялата 06 065. Дали ще се прави не се знае все още. Има вероятност да се вземат годните или подлежащи на възстановяване елементи от нея, а останалото да се даде за скрап. Всичко е в ръцете на Дирекцията, която трябва да реши дали ще се бракува или възстановява.
Онзи ден пък за ТП1 влезе 06 127.5, която ми направи нелошо впечатление. Машината беше доста чиста, което говори, че бригадите, работещи с нея полагат сериозни грижи за поддръжката и. Нямаше особени проблеми, като изключим стандартните уплътнители на изпускателните тръби на няколко от цилиндрите, теч на масло от ДД и задължителните въздухарски неплътности - кранмашинист Д2 в първа кабина с пропуск от регулатора, "Оерликон" пак в първа кабина беше разрегулиран - вдигаше 2,1 bar. И двата кран-машиниста Д2 бяха разключени, като на този във 2-ра кабина бяха лашнали болтовете на ключалката. Да им се чуди човек, колкоз ли нямат един ключ от гардероб да си носят в чантата, вместо да правят золуми. И това не е изолиран случай. Освен стандартните процедури, извършени по 06 127.5, бригада "06-00"замени хидропомпата, уплътниха се изпускателните тръби на цилиндрите, а бригада "Въздушни спирачки" извърши зареждане на алкохолния пулверизатор със спирт, отстраняване на допълнителните точки от описа, регулиране на "Оерликон"-а в 1-ва кабина и възстановяване нормалното положение на ключалките на кран-машинистите Д2. В 17:00, локомотива бе изписан от ремонт и предаден за експлоатация.
Ето една снимка от машинното, която направих сутринта при приемане на локомотива за ремонт:

Онзи ден пък за ТП1 влезе 06 127.5, която ми направи нелошо впечатление. Машината беше доста чиста, което говори, че бригадите, работещи с нея полагат сериозни грижи за поддръжката и. Нямаше особени проблеми, като изключим стандартните уплътнители на изпускателните тръби на няколко от цилиндрите, теч на масло от ДД и задължителните въздухарски неплътности - кранмашинист Д2 в първа кабина с пропуск от регулатора, "Оерликон" пак в първа кабина беше разрегулиран - вдигаше 2,1 bar. И двата кран-машиниста Д2 бяха разключени, като на този във 2-ра кабина бяха лашнали болтовете на ключалката. Да им се чуди човек, колкоз ли нямат един ключ от гардероб да си носят в чантата, вместо да правят золуми. И това не е изолиран случай. Освен стандартните процедури, извършени по 06 127.5, бригада "06-00"замени хидропомпата, уплътниха се изпускателните тръби на цилиндрите, а бригада "Въздушни спирачки" извърши зареждане на алкохолния пулверизатор със спирт, отстраняване на допълнителните точки от описа, регулиране на "Оерликон"-а в 1-ва кабина и възстановяване нормалното положение на ключалките на кран-машинистите Д2. В 17:00, локомотива бе изписан от ремонт и предаден за експлоатация.
Ето една снимка от машинното, която направих сутринта при приемане на локомотива за ремонт:

64.19


Техник


Администратор
И според мен, възстановяване на горялата 06 065 ще е излишен ход. По - скоро да стегнат някоя от чакащите ремонт машини в халето, отколкото да вадим феникса от пепелта.Nikss написа:А тогава защо като намаляха товарите ги наредиха на ограда? Естествено при липсата на електровози един по един тръгнаха, но пак има достатъчно.
64.19

Техник
Според мен не е така. Софииските 06 въртят главно по първа линия СФ-ДР, (и 2 машини в Перник маневра), а както знаете тази линия прави един огромен процент от парите на железницата. Не мога да се съглася, че един локомотив, какъвто ще да е, е излишен, било то 44 било то 06.lok45111 написа:И според мен, възстановяване на горялата 06 065 ще е излишен ход. По - скоро да стегнат някоя от чакащите ремонт машини в халето, отколкото да вадим феникса от пепелта.Nikss написа:А тогава защо като намаляха товарите ги наредиха на ограда? Естествено при липсата на електровози един по един тръгнаха, но пак има достатъчно.

Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Именно, но ако някой все пак има излишни пари да спонсорира възстановяването на 065 няма да откажем.
Който има зор и излишни пари ще помогне много. Но на този етап при щети над 50% ще се хвърлят луди пари, които меко казано ще е невъзможно да се избият и е по-добре да се свалят ремонтопригодните части за останалите 06.




Администратор
Има заповед, оборудването от 06 065, което не е повредено от пожара да се демонтира и прехвърли в коша на 06 121, която също е вкарана вътре в халето. След като се разкомплектова, 065 отива за нарязване. За това пък ще си имаме чисто нова 06 121, която доста време поседя и дори беше обявена, че ще се бракува.Nikss написа:Именно, но ако някой все пак има излишни пари да спонсорира възстановяването на 065 няма да откажем.![]()
![]()
Който има зор и излишни пари ще помогне много. Но на този етап при щети над 50% ще се хвърлят луди пари, които меко казано ще е невъзможно да се избият и е по-добре да се свалят ремонтопригодните части за останалите 06.
64.19
Информация
Модератори