Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Днес се случи нещо интересно по темата в центъра на София :wink:
64.19
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Да би V22-360 отново да се е разтекла от ходообръщача? :lol: :lol:
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Не, Весо. Не тече от ХО вече, слава Богу!

Но пък имаме други интересни случки около него - направи обиколка на София, качено на ТИР.
64.19
Мнения: 148
Регистриран на: Чет Окт 23, 2008 3:51 pm
Местоположение: София

Мнение от pach »

А някои снимаха ли "туроператора" с пътника????
:lol:
напуснал Сдружение "Клуб Железопътен Моделизъм - България"
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

pach написа:А някои снимаха ли "туроператора" с пътника????
:lol:
Всичко е снето, виж галерията :)
64.19
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

За първите два работни дни на V22-360 извън дупката на метрото се проявиха няколко дефекта, които овреме бяха отстранени. Отделно от това бяха сменени всички калодки, регулирана ЛСС, сменен регулатора на кран-машиниста, ревизирана горивоснабдителната и горивопреносна системи. Предстоят още мероприятия за подобряване техническото състояние на старата машина, която между другото се държи доста добре, въпреки, че е ремоторизирана.

Проблеми, които стоят в момета: MSW си мени границите на сработване, пропуск на въздух при нипела на главата на компресора страна високо налягане.
64.19
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Днес докато се разхождах из района на товарна гара Пазарджик , за да видя вагоните с релси , попаднах на интересна гледка - админът Марио се бе заел с външния вид на V 22-360 и вглъбен в своята дейност , почти не ми обърна внимание.Първоначално извърши ремонт на свирката , след което се премести на горния фар , а ето и още фотографии от трудовия процес:
Изображение

Изображение

Изображение

След тези дейности по боядисване , локомотивчето изглеждаше така.
Марио обаче не се задоволи само с това , а продължи да полага грижи за естетическия вид на машината.

Изображение

Изображение
На тази фотография виждате извършване на ремонт на преден десен фар.
Утре ремонтните дейности за привеждане на V22-360 в безупречен естетически и технически външен вид продължават.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

В допълнение на Весо да споделя какво се прави и до къде съм я докарал:

1. Боядисване на въздушните резервоари и откритите елементи от въздушната инсталация, намиращи се под рамата - 90% завършно. Остава ми левия ГВР и тръболяка на функционния вентил.

2. Боядисване бандажи и звезди - 60% завършено. Чакам шпакла да остържа звездите след което ще почервенеят.

3. Очистване от бетон и боядисване на локомотивната рама - 50% завършено. Грунда е минат, чака се боя и и пищов от София.

4. Възстановяване функционалността и естетичния вид на всички елементи в будката - за сега тук успях да обърна внимание само на спирачката (кран-машинисти) без боята обаче, както и на контролера и ходообръщача. Последните два ги и пръснах.

5. Възстановяване на всички осветителни тела и сигнални светлини - 99% завършени. Остава само да омия две плафониери за осветление на движението.

Ето как изглежда сладураната:
Изображение

И в будката:
Изображение

За финал - прикачена на състав:
Изображение
64.19
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Горният заден фар свети ли?
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Свети, но и той трябва външно да се изкусури. Иначе сега свети всичко де що трябва да свети.
64.19
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Днес след цял ден безупречна работа, подобно на поговорката за власите и Дунава, така и нашата хубавица V22-360 направи магария, поради която се прибирам от маневра чак сега. По време на работа гръмна гъвкаво съединение между горивния резервоар и ГНП вследствие на което около 10 кила нафта оляха двигателя и прилежащото оборудване, а машината стоя над час до оправяне на повредата в полеви условия. Утре проблемното съединение ще бъде разкарано, а на негово място ще се постави тръбопровод за гориво, какъвто трябва да е.
64.19
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Е досега тръбопровод нямало ли е?
На всички ли V 22 е било така?
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Оригинално е с тръбопровод, но при ремоторизацията с мотор ЯМЗ-238, майсторите, извършили операцията са решили евентуални несгоди при монтажа с гъвкава връзка между ГНП и горивния резервоар, който при тази машина също не е оригиналния. Утре ще се прави това. Машината също така утре ще влиза на канал, за да се провери проблема с грееща букса на 2-ра колоос дясно. Да е живот и здраве, машинката ще се окопити, но просто метрото и един "инженер" са и разказали играта...
64.19
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Къде ще влезе за канал , понеже в Пазарджик няма?
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

VESO написа:...понеже в Пазарджик няма?
Има, Весо, има. И то много близо до мястото, където работим :wink:
64.19
Публикувай отговор

Обратно към “Исторически дизелов и електрически подвижен състав | Historic diesel and electrical rolling stock”

Информация