

Администратор

Администратор


Администратор

Администратор
За първите два работни дни на V22-360 извън дупката на метрото се проявиха няколко дефекта, които овреме бяха отстранени. Отделно от това бяха сменени всички калодки, регулирана ЛСС, сменен регулатора на кран-машиниста, ревизирана горивоснабдителната и горивопреносна системи. Предстоят още мероприятия за подобряване техническото състояние на старата машина, която между другото се държи доста добре, въпреки, че е ремоторизирана.
Проблеми, които стоят в момета: MSW си мени границите на сработване, пропуск на въздух при нипела на главата на компресора страна високо налягане.
Проблеми, които стоят в момета: MSW си мени границите на сработване, пропуск на въздух при нипела на главата на компресора страна високо налягане.
64.19
Днес докато се разхождах из района на товарна гара Пазарджик , за да видя вагоните с релси , попаднах на интересна гледка - админът Марио се бе заел с външния вид на V 22-360 и вглъбен в своята дейност , почти не ми обърна внимание.Първоначално извърши ремонт на свирката , след което се премести на горния фар , а ето и още фотографии от трудовия процес:



След тези дейности по боядисване , локомотивчето изглеждаше така.
Марио обаче не се задоволи само с това , а продължи да полага грижи за естетическия вид на машината.


На тази фотография виждате извършване на ремонт на преден десен фар.
Утре ремонтните дейности за привеждане на V22-360 в безупречен естетически и технически външен вид продължават.



След тези дейности по боядисване , локомотивчето изглеждаше така.
Марио обаче не се задоволи само с това , а продължи да полага грижи за естетическия вид на машината.


На тази фотография виждате извършване на ремонт на преден десен фар.
Утре ремонтните дейности за привеждане на V22-360 в безупречен естетически и технически външен вид продължават.

Администратор
В допълнение на Весо да споделя какво се прави и до къде съм я докарал:
1. Боядисване на въздушните резервоари и откритите елементи от въздушната инсталация, намиращи се под рамата - 90% завършно. Остава ми левия ГВР и тръболяка на функционния вентил.
2. Боядисване бандажи и звезди - 60% завършено. Чакам шпакла да остържа звездите след което ще почервенеят.
3. Очистване от бетон и боядисване на локомотивната рама - 50% завършено. Грунда е минат, чака се боя и и пищов от София.
4. Възстановяване функционалността и естетичния вид на всички елементи в будката - за сега тук успях да обърна внимание само на спирачката (кран-машинисти) без боята обаче, както и на контролера и ходообръщача. Последните два ги и пръснах.
5. Възстановяване на всички осветителни тела и сигнални светлини - 99% завършени. Остава само да омия две плафониери за осветление на движението.
Ето как изглежда сладураната:

И в будката:

За финал - прикачена на състав:

1. Боядисване на въздушните резервоари и откритите елементи от въздушната инсталация, намиращи се под рамата - 90% завършно. Остава ми левия ГВР и тръболяка на функционния вентил.
2. Боядисване бандажи и звезди - 60% завършено. Чакам шпакла да остържа звездите след което ще почервенеят.
3. Очистване от бетон и боядисване на локомотивната рама - 50% завършено. Грунда е минат, чака се боя и и пищов от София.
4. Възстановяване функционалността и естетичния вид на всички елементи в будката - за сега тук успях да обърна внимание само на спирачката (кран-машинисти) без боята обаче, както и на контролера и ходообръщача. Последните два ги и пръснах.
5. Възстановяване на всички осветителни тела и сигнални светлини - 99% завършени. Остава само да омия две плафониери за осветление на движението.
Ето как изглежда сладураната:

И в будката:

За финал - прикачена на състав:

64.19

Администратор

Администратор
Днес след цял ден безупречна работа, подобно на поговорката за власите и Дунава, така и нашата хубавица V22-360 направи магария, поради която се прибирам от маневра чак сега. По време на работа гръмна гъвкаво съединение между горивния резервоар и ГНП вследствие на което около 10 кила нафта оляха двигателя и прилежащото оборудване, а машината стоя над час до оправяне на повредата в полеви условия. Утре проблемното съединение ще бъде разкарано, а на негово място ще се постави тръбопровод за гориво, какъвто трябва да е.
64.19

Администратор
Оригинално е с тръбопровод, но при ремоторизацията с мотор ЯМЗ-238, майсторите, извършили операцията са решили евентуални несгоди при монтажа с гъвкава връзка между ГНП и горивния резервоар, който при тази машина също не е оригиналния. Утре ще се прави това. Машината също така утре ще влиза на канал, за да се провери проблема с грееща букса на 2-ра колоос дясно. Да е живот и здраве, машинката ще се окопити, но просто метрото и един "инженер" са и разказали играта...
64.19

Администратор
Информация
Модератори