Няма страшно, скоро всичко останало ще добие вида на контролера и тогава ще си бъдат асорти.44-134 написа:Нямаше да е лошо да пооправят контролера малко че на фона на всичко останало седи като изсран
Глобален модератор
Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm
Мнения: 93
Регистриран на: Вто Авг 01, 2006 12:53 pm
Администратор
Тя от модернизация няма нужда, ама можеше да се смъкнат пултовете, да се песъкоструйнат и да се пръснат "на голо" вече. Да се сменят табелките под ключовете, да се очовечат контролерите. Но тук вината си е на БДЖ, защото каквото поръчаш, това получаваш, както и ти го каза. На пак повтарям, че ремонта като цяло е за Отличен 6.aizi написа:Браво!
Но можеше да ремонтират и кабината,т.е. да се модернизира малко,все пак хора ще работят с нея.
Ама то за какво си платиш такова ще си пиеш
64.19
Като цяло наистина е за Отличен 6,вярно,че за контролера трябва още поне 1 идея.Например да сложат черна кожа там където ще се хваща и така няма да се лющи боята:демек да се направи като в чешките електровози.ако някой има снимка на пулта на такъв да види контролера.по точно да се направи така както е направен контролера на машината 45 111.2
Администратор
Администратор
Това, с което е направена 45 111.2 е идеално за намотаване, но от тукашните участници само един човек може да докопае за намотаване на воланите на 44 100.6Nikss написа:Еми нещо такова за да може да се пази и да не се жули боята.Не знам,но с нещо подобно го правят на чешките електровози в Чехия.
64.19
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
Честно казано и мен ме дразни това намотаване на контролерите както при електровозите така и при някой шестици. Дори и да се ожули нито го вали дъжд нито нещо друго та да му пречи а има случай в които контролера след като е намотан така става адски неудобен и дебел което също е дразнещо.
Най-великата доблест не е в това никога да не паднеш, а да се изправиш всеки път, когато паднеш.
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
Информация
Модератори