Мнения: 13
Регистриран на: Съб Мар 17, 2007 5:36 pm
Местоположение: Гостивар, Македония

Мнение от polval »

Shotik филма се казва “Извън релси“ или на английски "Derailed". Гледал съм го и впечатление ми направи точно 06 и БДЖ влака както и сцените от Централна Гара София.

Поздрави
Тино

PS Очаквай търсеният списък.
Мнения: 261
Регистриран на: Пет Ное 03, 2006 7:02 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от Nikola VS »

Само ще поправя, на български филма не го превеждат буквално, а "Извън контрoл". В случай, че го търсиш на български да го намериш успешно :wink:
Глобален модератор
Мнения: 687
Регистриран на: Съб Юли 15, 2006 4:49 pm
Местоположение: Пловдив
Глобален модератор
Помествам тази снимка, като специален поздрав за колегата, Shotik! от доброто старо време.... Изображение :)
В спора се ражда истината!. - А тя боли!!!. http://fedya.snimka.bg/daily/lokomotivi ... 9.18147603
Мнения: 236
Регистриран на: Чет Мар 22, 2007 10:47 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
снимка

Мнение от shotik »

Благодаря за хубавата снимка.Виждам доста неща,които са допълнително монтирани-клапана за свирката е друго изпълнение,под ключовете за палене и гасене на мотора има някакви неща 9 бр,но не мога да разбера за какво са,под ключовете за парното и осветлението тези черни ключове за какво са.Под клапаните за чистачките има бутон или лампа,на синята плочка пак неща които не разпознавам и черните ключове.Ако ги знаеш за какво са ,моля да ги опишеш.
Боята е хубаво нанесена и е почти като оригиналната,която не дразни очите,вижда се част от перде на стъклата.А кой номер е този локомотив и къде е снимана кабината?
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Така,

9-те непознати работи под ключовете за контрол на ДД са сигнални светодиоди за предварително мазане, маслено налягане, температурни режими на ДД, режим на работа на генераторната група и др. Трябва по мои изчисления да са 8 бр, но явно 9-тият светодиод е за нещо, за което не се сещам да го иа при румънските модернизирани 06-ци. Поглеждайки от реверсора нагоре виждаме една синя плочка с три черни ключа като на 52 и 04, а над тях отново три светодиода. Те са за обслужване на автостопа тип INDUSI - I60R, какъвто масово се ползва в Румъния, Сърбия, Хърватска, Унгария и Германия. Вижда се потенциометър за регулиране осветлението на приборите, монтиран на синята плочка с ключовете за светлините, вентилацията и отоплението на кабината и др. По монтираните допълнителни апарати и двата ключа за стартиране и управление на ДД разбирам, че този локомотив има система "Много единици", каквато са имали и нашите 06-ци някога и вече не се използва, а продължавайки натам виждам и клапана за свирките, който е заменен със стандартния румънски трипътен клапан, използван и при нашите локомотиви серия 46.

Това разпознавам като разлики в тази машина, а чистотата не я обсъждам защото просто е като аптека.
64.19
Глобален модератор
Мнения: 687
Регистриран на: Съб Юли 15, 2006 4:49 pm
Местоположение: Пловдив
Глобален модератор
Да Колеги така е локомотива не Български и няма как да бъде!. Това е един от многото приватизирани и ако не "заводски" то поне с "много" пари отремонтиран!. Съжалявам че ще се забавя, но скоро ще кача и снимката му, на запад, от нас такива неща се случват и частните превозвачи!, не са единици като у нас. А и карат кой с каквото може, Но според джоба!!!, на един е ефтино с ток, на друг, с нафта,,,,- затова повдигнах темата за ЕНЕРГИЙНАТА ефективност!.
В спора се ражда истината!. - А тя боли!!!. http://fedya.snimka.bg/daily/lokomotivi ... 9.18147603
Глобален модератор
Мнения: 687
Регистриран на: Съб Юли 15, 2006 4:49 pm
Местоположение: Пловдив
Глобален модератор
Ето и външния вид на показания по горе пулт!, и как работят часните превозвачи в Полша!. Изображение
В спора се ражда истината!. - А тя боли!!!. http://fedya.snimka.bg/daily/lokomotivi ... 9.18147603
Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Мнение от Labros »

Направо не може да се познае,че е "шестак". :wink:
Мнения: 236
Регистриран на: Чет Мар 22, 2007 10:47 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
06 в Полша

Мнение от shotik »

Ето снимки на лок.06 в Полша,а мен най-много ми хареса как с едно по-друго боядисване локомотивите изглеждат по-различно

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

И на мен ми харесват цветовете,в които се боядисват локомотивите,не само в Полша,но и в други страни.Само ние ги цапаме еднотипно. :cry:
Какво пречи на тези,които извършват тази работа да започнат да боядисват в няколко цвевтове - хем по-шарено да радва окото,хем и по-естетическо да стои.Вижте другите страни какво правят.Да не говорим за рекламите,които се появяват за западните държави по Тр.П.С.
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

На мен са ми смешни с тези огромни буферни фарове, характерни за PKP.
Мнения: 236
Регистриран на: Чет Мар 22, 2007 10:47 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
фарове

Мнение от shotik »

Фаровете са като на нашите само ми се вижда ,че имат допълнително червена светлина,което ние се опитвахме да издействаме ,а не да се висим като маймуни да слагаме червено стъкло при пътуване на изол.локомотив,но Правилника не позволявал ,а и щели сме да изменим конструкцията!!!

Нали знаете ,че на чужд гръб и сто тояги са малко,та началниците като не работят това им е все тая,а бригадите да се оправят.
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Фаровете са много по-големи от нашите и са стандартни за PKP. Имат и съвсем малка червена светлина (също стандартна в PKP).
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Като съм гледал галерията на полските локомотиви в Европейския ж.п. сървър,винаги съм се чудел защо фаровете на тракционните единици са толкова големи.При по-внимателно вглеждане,приличат на очи,които се взират загадъчно.Имаш чувството,че и машината те гледа,при това любопитно. :D
Глобален модератор
Мнения: 687
Регистриран на: Съб Юли 15, 2006 4:49 pm
Местоположение: Пловдив
Глобален модератор
лок. 06-118

Мнение от choveka_vlak »

АЗ поне си го обяснявам с ревниво спазван някакъв техен правилник, :cry: Изображение.
В спора се ражда истината!. - А тя боли!!!. http://fedya.snimka.bg/daily/lokomotivi ... 9.18147603
Публикувай отговор

Обратно към “Магистрални дизелови локомотиви | Main line diesel locomotives”

Информация