
Само ще поправя, на български филма не го превеждат буквално, а "Извън контрoл". В случай, че го търсиш на български да го намериш успешно 


Глобален модератор
Помествам тази снимка, като специален поздрав за колегата, Shotik! от доброто старо време....



В спора се ражда истината!. - А тя боли!!!. http://fedya.snimka.bg/daily/lokomotivi ... 9.18147603
Благодаря за хубавата снимка.Виждам доста неща,които са допълнително монтирани-клапана за свирката е друго изпълнение,под ключовете за палене и гасене на мотора има някакви неща 9 бр,но не мога да разбера за какво са,под ключовете за парното и осветлението тези черни ключове за какво са.Под клапаните за чистачките има бутон или лампа,на синята плочка пак неща които не разпознавам и черните ключове.Ако ги знаеш за какво са ,моля да ги опишеш.
Боята е хубаво нанесена и е почти като оригиналната,която не дразни очите,вижда се част от перде на стъклата.А кой номер е този локомотив и къде е снимана кабината?
Боята е хубаво нанесена и е почти като оригиналната,която не дразни очите,вижда се част от перде на стъклата.А кой номер е този локомотив и къде е снимана кабината?

Администратор
Така,
9-те непознати работи под ключовете за контрол на ДД са сигнални светодиоди за предварително мазане, маслено налягане, температурни режими на ДД, режим на работа на генераторната група и др. Трябва по мои изчисления да са 8 бр, но явно 9-тият светодиод е за нещо, за което не се сещам да го иа при румънските модернизирани 06-ци. Поглеждайки от реверсора нагоре виждаме една синя плочка с три черни ключа като на 52 и 04, а над тях отново три светодиода. Те са за обслужване на автостопа тип INDUSI - I60R, какъвто масово се ползва в Румъния, Сърбия, Хърватска, Унгария и Германия. Вижда се потенциометър за регулиране осветлението на приборите, монтиран на синята плочка с ключовете за светлините, вентилацията и отоплението на кабината и др. По монтираните допълнителни апарати и двата ключа за стартиране и управление на ДД разбирам, че този локомотив има система "Много единици", каквато са имали и нашите 06-ци някога и вече не се използва, а продължавайки натам виждам и клапана за свирките, който е заменен със стандартния румънски трипътен клапан, използван и при нашите локомотиви серия 46.
Това разпознавам като разлики в тази машина, а чистотата не я обсъждам защото просто е като аптека.
9-те непознати работи под ключовете за контрол на ДД са сигнални светодиоди за предварително мазане, маслено налягане, температурни режими на ДД, режим на работа на генераторната група и др. Трябва по мои изчисления да са 8 бр, но явно 9-тият светодиод е за нещо, за което не се сещам да го иа при румънските модернизирани 06-ци. Поглеждайки от реверсора нагоре виждаме една синя плочка с три черни ключа като на 52 и 04, а над тях отново три светодиода. Те са за обслужване на автостопа тип INDUSI - I60R, какъвто масово се ползва в Румъния, Сърбия, Хърватска, Унгария и Германия. Вижда се потенциометър за регулиране осветлението на приборите, монтиран на синята плочка с ключовете за светлините, вентилацията и отоплението на кабината и др. По монтираните допълнителни апарати и двата ключа за стартиране и управление на ДД разбирам, че този локомотив има система "Много единици", каквато са имали и нашите 06-ци някога и вече не се използва, а продължавайки натам виждам и клапана за свирките, който е заменен със стандартния румънски трипътен клапан, използван и при нашите локомотиви серия 46.
Това разпознавам като разлики в тази машина, а чистотата не я обсъждам защото просто е като аптека.
64.19

Глобален модератор
Да Колеги така е локомотива не Български и няма как да бъде!. Това е един от многото приватизирани и ако не "заводски" то поне с "много" пари отремонтиран!. Съжалявам че ще се забавя, но скоро ще кача и снимката му, на запад, от нас такива неща се случват и частните превозвачи!, не са единици като у нас. А и карат кой с каквото може, Но според джоба!!!, на един е ефтино с ток, на друг, с нафта,,,,- затова повдигнах темата за ЕНЕРГИЙНАТА ефективност!.
В спора се ражда истината!. - А тя боли!!!. http://fedya.snimka.bg/daily/lokomotivi ... 9.18147603

Глобален модератор
Ето и външния вид на показания по горе пулт!, и как работят часните превозвачи в Полша!. 

В спора се ражда истината!. - А тя боли!!!. http://fedya.snimka.bg/daily/lokomotivi ... 9.18147603

Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm
Ето снимки на лок.06 в Полша,а мен най-много ми хареса как с едно по-друго боядисване локомотивите изглеждат по-различно








И на мен ми харесват цветовете,в които се боядисват локомотивите,не само в Полша,но и в други страни.Само ние ги цапаме еднотипно.
Какво пречи на тези,които извършват тази работа да започнат да боядисват в няколко цвевтове - хем по-шарено да радва окото,хем и по-естетическо да стои.Вижте другите страни какво правят.Да не говорим за рекламите,които се появяват за западните държави по Тр.П.С.

Какво пречи на тези,които извършват тази работа да започнат да боядисват в няколко цвевтове - хем по-шарено да радва окото,хем и по-естетическо да стои.Вижте другите страни какво правят.Да не говорим за рекламите,които се появяват за западните държави по Тр.П.С.
Фаровете са като на нашите само ми се вижда ,че имат допълнително червена светлина,което ние се опитвахме да издействаме ,а не да се висим като маймуни да слагаме червено стъкло при пътуване на изол.локомотив,но Правилника не позволявал ,а и щели сме да изменим конструкцията!!!
Нали знаете ,че на чужд гръб и сто тояги са малко,та началниците като не работят това им е все тая,а бригадите да се оправят.
Нали знаете ,че на чужд гръб и сто тояги са малко,та началниците като не работят това им е все тая,а бригадите да се оправят.

Глобален модератор
АЗ поне си го обяснявам с ревниво спазван някакъв техен правилник,
.


В спора се ражда истината!. - А тя боли!!!. http://fedya.snimka.bg/daily/lokomotivi ... 9.18147603
Информация
Модератори