


Администратор
Като началниците ни са такива. Тези от "Локомотивно БЕЗстопанство" им позволяват, ние на местна почва нищо не можеме да кажеме. За момента положението не е ясно, нека се стигне до ремонт на машините и ще се проучи къде ще бъдат те.KRAKOMOBILA написа:Егаси тъпотията ние си даваме машините а Дупница ни ги взимат!Уж там са за ремонт а кфо стана остават си за тех!Ние дадохме една 45 за три 42 1хх а Дупница нищо не са дали и взимат ДВЕ 42 1хх!Е къде го дават тъка освен в БГ?!
64.19

Администратор
Първо не се казва "годишен", а голям периодичен ремонт. Второ тези двете не са минали ГПР, излъгали са ме. Машините са изкарани от оградата на Долапите, като толкова са стояли там, че в едната е поникнало дърво. Отделно, за да ги освободят са рязали храсталаци, бурени и все подобно, можещо да се оплита насам - натам растение. По цялата механика са били орасли храсти.KRAKOMOBILA написа:Е къф ремонт те нали идват след годишен и са за боя там![]()
64.19


Администратор

Администратор
Интересна информация
В депо София е дошла да работи и 42 171, която е собственост на депо Варна. 42 184 също си работи към нашето депо и обслужва пътнически влакове по 5-та линия. Теглителните норми на 42 100 са прекалено малки за участъка Драгоман - Димитровград ЮЖ и поради тази причина, локомотивните бригади не искат да работят с тях. В тази връзка там се налага да работят и 43/45.

В депо София е дошла да работи и 42 171, която е собственост на депо Варна. 42 184 също си работи към нашето депо и обслужва пътнически влакове по 5-та линия. Теглителните норми на 42 100 са прекалено малки за участъка Драгоман - Димитровград ЮЖ и поради тази причина, локомотивните бригади не искат да работят с тях. В тази връзка там се налага да работят и 43/45.
64.19

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
ххх
Последно промяна от 44142 на Съб Апр 10, 2010 10:31 pm, променено общо 1 път.

Администратор
Информация
Модератори