Гост
Гост

Мнение от Гост »

Егаси тъпотията ние си даваме машините а Дупница ни ги взимат!Уж там са за ремонт а кфо стана остават си за тех!Ние дадохме една 45 за три 42 1хх а Дупница нищо не са дали и взимат ДВЕ 42 1хх!Е къде го дават тъка освен в БГ?! :evil:
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

KRAKOMOBILA написа:Егаси тъпотията ние си даваме машините а Дупница ни ги взимат!Уж там са за ремонт а кфо стана остават си за тех!Ние дадохме една 45 за три 42 1хх а Дупница нищо не са дали и взимат ДВЕ 42 1хх!Е къде го дават тъка освен в БГ?! :evil:
Като началниците ни са такива. Тези от "Локомотивно БЕЗстопанство" им позволяват, ние на местна почва нищо не можеме да кажеме. За момента положението не е ясно, нека се стигне до ремонт на машините и ще се проучи къде ще бъдат те.
64.19
Гост
Гост

Мнение от Гост »

Е къф ремонт те нали идват след годишен и са за боя там :!: :evil:
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

KRAKOMOBILA написа:Е къф ремонт те нали идват след годишен и са за боя там :!: :evil:
Първо не се казва "годишен", а голям периодичен ремонт. Второ тези двете не са минали ГПР, излъгали са ме. Машините са изкарани от оградата на Долапите, като толкова са стояли там, че в едната е поникнало дърво. Отделно, за да ги освободят са рязали храсталаци, бурени и все подобно, можещо да се оплита насам - натам растение. По цялата механика са били орасли храсти.
64.19
Гост
Гост

Мнение от Гост »

Мерси,че ме поправи вече ще знам!Значи щом не са го минали там в близките 5 години няма да въврвят тез машини мисля :cry:
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

KRAKOMOBILA написа:Значи щом не са го минали там в близките 5 години няма да въврвят тез машини мисля :cry:
Те като гледам в Дупница не си дават зор да ги правят тези двете. Завряли са ги на един коловоз у растите и си седят там.
64.19
Гост
Гост

Мнение от Гост »

Те по добре в Русе да го бяха направили ремонта щеше да има по голяма надежда :wink:
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Интересна информация :!:

В депо София е дошла да работи и 42 171, която е собственост на депо Варна. 42 184 също си работи към нашето депо и обслужва пътнически влакове по 5-та линия. Теглителните норми на 42 100 са прекалено малки за участъка Драгоман - Димитровград ЮЖ и поради тази причина, локомотивните бригади не искат да работят с тях. В тази връзка там се налага да работят и 43/45.
64.19
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

ххх
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

42 171 мина през ГО вчера рано сутринта с влака за Пирдоп.
Гост
Гост

Мнение от Гост »

А остава ли да работи тук 171 или е идвала само заради влака :wink:
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Само заради влака е дошла.
Гост
Гост

Мнение от Гост »

Па ако земе и 081 доиде няма я пускаме да си ходи :lol:
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Да, 42 171 е дошла с влак от Разделна до Пирдоп. До колкото разбрах с такъв влак ни е навестила и 42 160. Не е изключено скоро да се появи и 42 081 в София, така, че спотърите да си знаят работата и да бъдат на точното място в точното време :wink:
64.19
Гост
Гост

Мнение от Гост »

А ако ни я пратят тука ще и дадеме 184 и другите две наши 42-ки,за да остане тук завинаги :wink:
Публикувай отговор

Обратно към “Електрически локомотиви серия 42 и 42 100 | Electric locomotives series 42 and 42 100”

Информация