Това което той каза за ремонтните дейности по локове, може ли да се вярва? Не мисля, че пък са толкова бързи и качествени. Или?


Глобален модератор
Москва не вярва на сълзи!!! !!!. 

В спора се ражда истината!. - А тя боли!!!. http://fedya.snimka.bg/daily/lokomotivi ... 9.18147603
разгледах материала за този ман.локомотив,хубава и просторна кабина,удобна за работа с голямо зрително поле,но ми се вижда слаб за тези товари които пише.за депо София както пише колега е добре,то там прди години имаше една татричка 63 серия мисля че се водеше,но се изостави и сега едва ли е останало нещо от нея ,може би само спомените
Мнения: 137
Регистриран на: Съб Ное 04, 2006 4:49 pm
Местоположение: ЦП"ТПС" ЛОКОМОТИВИ ЛОК. ДЕПО ПО
Маневрените локомотиви от серия MDD 2-00 са двуосни и се задвижват от два вида дизелови двигатели. Всеки от моторите формира една напълно самостоятелна и независима енергийна група, която задвижва прилежащата и колоос. Локомотивите от първата серия MDD 1-00 имат идентична конструкция. Разликата е в по-малката мощност на двата двигателя и в по-ниската конструктивна скорост (8km/h). Тези локомотиви са проектирани без командна кабина. И двете серии са оборудвани с радио дистанционно управление с обхват 500 метра.
Хидродинамичната предаватерна система позволява, въпреки малката мощност, маневриране на влакове от над 16 пълни вагона. Максималната скорост от 30km/h е достатъчна при маневрена дейност. Двата винтови компресора подсигуряват локомотивните дискови и влакови спирачки. MDD имат голям запис от сгъстен въздух 5 и 10 bar, което позволява бързо потегляне на влака, както и достатъчно въздух за технологичните нужди на специализирани вагони.
Малко от мен за MDD. Информация-Технически панаир гр.ПО 2006г.
Хидродинамичната предаватерна система позволява, въпреки малката мощност, маневриране на влакове от над 16 пълни вагона. Максималната скорост от 30km/h е достатъчна при маневрена дейност. Двата винтови компресора подсигуряват локомотивните дискови и влакови спирачки. MDD имат голям запис от сгъстен въздух 5 и 10 bar, което позволява бързо потегляне на влака, както и достатъчно въздух за технологичните нужди на специализирани вагони.
Малко от мен за MDD. Информация-Технически панаир гр.ПО 2006г.


Администратор
MDD-2 е с кабина, а MDD-1 е без кабина, само с дистанционно управление. В серията MDD2 пак има разлики, като прототипът е с половин кабина, а серийната машина е с цяла кабина с два командни пулта, разположени диагонално за дясно управление. Като цяло локомотивите от последната серия са доста добри, осигуряват удобства на машиниста и се манипулира леко с тях. Компактният пулт, който не е претрупан с много уреди и апарати пък не натоварва локомотивният машинист с излишна информация, което също позволява да се съсредоточи върху работата на по - важните агрегати. Както и преди казах, локомотивите от този тип могат спокойно да работят като предавателна маневра или да извършват деповска маневра в депа.Mashinista написа:А защо аз съм виждал MDD 2 да е с кабина или съм сбъркал някъде?!
64.19
Мнения: 137
Регистриран на: Съб Ное 04, 2006 4:49 pm
Местоположение: ЦП"ТПС" ЛОКОМОТИВИ ЛОК. ДЕПО ПО
Имат, но можи да се управляват чрез дистанционно управление на разтояние до 500м. А MDD 1 са без кабина, при тях маневрирането се осъществява с дистанционно, докато MDD 2 са си с кабина, но успоредно с това може да се управлядват с дистанционно. Ще ме извинявате ако нещо бъркам, но с тези локомотиви все още си говорим на ВиеMashinista написа:А защо аз съм виждал MDD 2 да е с кабина или съм сбъркал някъде?!

Здравейте 
Освен това ще има и хладилник за сокчета и някои други подобрения.

Поради хидротрансформаторното предаване и предавателната система, машината не е слаба - мощност има достатъчно. Но проблемът е в сцепното тегло, което наистина е малко. Освен това, машината е проектирана да пробутва вагони над 1000 тона с не повече от 5км/ч (което е достатъчно за доста приложения) и се справя със задачата - админът на форума лично е карал влак (мисля) над 1000 тона.разгледах материала за този ман.локомотив,хубава и просторна кабина,удобна за работа с голямо зрително поле,но ми се вижда слаб за тези товари които пише.
PC е опция - в следващите версии можем да го вградимВ момента седя на същия стол,само дето машиниста си няма вътре PC за да си играе MSTS

Обещавам, че климатик ще има още при първата доставка за БДЖ, която за сега се очаква да е на куково лято.В локомотивите като опция е предвиден монтаж на климатик.

Не сме особено горди от този факт, въпреки че пултът е удобен и елегантен. В момента търсим доставчици на по-габаритни манипулатори (уви, пазарът ни е беден) и контролери в истинския смисъл на думата. Марио ще бъде своевременно уведомяван за проектирането на новите ни пултове, защото може да даде ценни идеи.При локомотивите от този тип дори може да се каже, че контролер в истинския смисъл на думата няма. Има два бутона за регулиране на оборотите в "+"(набиране) и "-"(сваляне). Освен това в средата на пулта има джойстик за хода на локомотива - напред или назад.
Не, не знам защо си останал с такова впечатление - MDD без кабина също имат 2 компресора и то с голяма производителност - около 1500 литра. Общите запаси от въздух и на двете серии са 1300 литра, което е съпоставимо с големите локомотиви (дори е повече от някои). Въздухът е необходим за спирачките на лока, вагоните и за разтоварване на хопери. Има 5 и 10 атм.Друга разлика е, че при MDD 2 има два винтови копресора, докато при MDD1 е само един.
Доста съм поработил и с влакови и с маневрени локомотиви.При движение с 5 км/ч може да се работи там където натоварването е малко-лок.депа.Но да работи в индустр. клон с тази скорост е доста дълго времето за презареждане .С лок 52 серия с 650 к.с. прехвърляне на 6 вагона от един на друг коловоз от дистанциите на коловозите е около 3 мин като скоростта може да стигне до15-18 км/ч.А там където коловозите са по дълги може и до 8-10 мин.да продължи маеврата. 6 ваг. Х 80 т=480 т..С този малък лок. поне 3 пъти повече време ще отнеме,а ако коловозите са в криви още повече.А колко време ще отнеме на оператора да прикачи и удобно ли е с това дистанционно да го прави или трябва да го сваля и слага на себе си.?Наистина има места където за големи лок. е трудно да се поддържа/в Лакпром 55 и 52 лок ги спряха още към 2000 г/,необходими са много пари,иска се персонал със съответните документи,докато за този лок. е предимството че в клон може да се командва от оператор с по занижени изисквания и въпреки това Правилника за движение на влаковете и ман. дейност важи и за клоновете.Не отричам новаторството,но не може да ме убедите че на равнище ще тегли 1600 т /20 ваг Х 80 т,20 ваг Х 15 метра= 300 м./и то със скорост позволяваща за най бързо извършване на маневрата,което и преди и сега се изисква.Пожелавам успех на производителя и дано направи и по мощни локомотиви за ман. дейност.

Глобален модератор
КОЛЕГИ, нека не изпадаме в безмислени дискусии! Всеки лок. машинист знае много добре спецификата на маневрената дейност! ВСЯКА БЪРЧИНКА Е ОТ ЗНАЧЕНИЕ, камоли забравена натегната ръчна спирачка или "кучка"- спирателна обувка! Та дискусия за 10-тина дори цистерни със избран от вас товар, по наклон дори от 2-3 % на хиляда за посочените лок-тиви значи МНОГО!
В спора се ражда истината!. - А тя боли!!!. http://fedya.snimka.bg/daily/lokomotivi ... 9.18147603
Да, на практика точно твоето мислене е правилното. За човека, който дава парите е без значение дали една маневра се прави за 10 или за 20 минути... 10 минути труд на експлоататорите струват най-много 1 лев, което е 0,6 литра нафтаМисля, че спестените разходи за гориво напълно оправдават по-продължителната маневра.

Собствениците са тези, които плащат заплатите и купуват нафтата. Те решават. И преценяват, че трудът е по-евтин от нафтата. Което е факт. Факт е и че не може да се краде нафта, което е най-дразнещето за експлоататорите.

Информация
Модератори