Мнения: 1004
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 8:08 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от dido73 »

pepino1990 написа:А защо му викат "Поп Андреи"?
Сигурно щот му се молят като на поп да върви по нанагорното и да спира по нанадолнището. :lol:
Изображение - Директива № 432/Д - несбъднатият холокост
«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Мнения: 72
Регистриран на: Нед Май 24, 2009 11:25 pm
Местоположение: Перник

Мнение от pepino1990 »

dido73 написа:
pepino1990 написа:А защо му викат "Поп Андреи"?
Сигурно щот му се молят като на поп да върви по нанагорното и да спира по нанадолнището. :lol:
Може и така да е но ми е интересно кой и поради каква причина го е измислил.Иначе е интересна кръстоска
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Локомотив 43 308.6 е много надежден и дълго е возил влакове по жп. мрежата у нас. Името "Поп Андрей" идва от това, че е възстановен по случай годишнина от Септемврийското възстание, на което един от инициаторите е бил именно Поп Андрей(справка локомотив 35-02 на Монтана). Иначе красавеца 43 308.6 многократно се е доказал пред мен - избива закъснения всякакви дори и със среден бандаж, страшен дърпач беше...

п.п.: Последно държеше на 1700 А :lol:
64.19
Мнения: 72
Регистриран на: Нед Май 24, 2009 11:25 pm
Местоположение: Перник

Мнение от pepino1990 »

Мерси за информацията.Само да поясня че сам гола пушка в ЖП транспорта и тепърва има да се уча.Много искам да подкарам някоя Skoda но идея си нямам как става :(
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

pepino1990 написа:Мерси за информацията.Само да поясня че сам гола пушка в ЖП транспорта и тепърва има да се уча.Много искам да подкарам някоя Skoda но идея си нямам как става :(
За сега се завдоволи с информацията във форума, иначе школи и центрове за обучение има.

Що се касае до 43 308.6, искам я отново в движение. Мисля, че е един от най - приятните за работа локомотиви от "шкодовите" серии, колкото и да е побългарен.
64.19
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Говори се, че бил нежелан от машинистите за бързия график, понеже бил висок - ама то какъв бърз график - нали е до 100 km/h, да дърпа товарачки в балкана или ПВ. 8) :P Каквото и да говорим депо ГО са свикнали да ремонтират такива "измислици" - 44 070.1 е същата работа, ама какво? Стегнаха я, карат си я и така. Аз лично също подкрепям възстановяването и пускането му по родните жп линии. Ще стане много желан обект за снимки. 8)
Мнения: 72
Регистриран на: Нед Май 24, 2009 11:25 pm
Местоположение: Перник

Мнение от pepino1990 »

Дано да я пуснат в движение ще бъде радост за окото.И ако може да се уреди да откара някой влак до Перник да я видиме на живо тук :)
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Едва ли ще се появи тази възможност, но ако все пак лок някой ден тръгне и дойде до София с ПВ 20110 и се намери време може като помощна на товарачка да се впише, след това да се прибере до София на друг и да си обслужи МБВ 382 обратно към Горна. :) 8)
Мнения: 72
Регистриран на: Нед Май 24, 2009 11:25 pm
Местоположение: Перник

Мнение от pepino1990 »

Nikss написа:Едва ли ще се появи тази възможност, но ако все пак лок някой ден тръгне и дойде до София с ПВ 20110 и се намери време може като помощна на товарачка да се впише, след това да се прибере до София на друг и да си обслужи МБВ 382 обратно към Горна. :) 8)
Дано някой ден стане и това.Пък ако трябва и до София ще отида за да я видя.Ако имам свободно време де :D .
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

43 308 идваше в София преди да я спрат.
Мнения: 198
Регистриран на: Вто Дек 30, 2008 1:06 pm

Мнение от БДЖ »

pepino1990 написа:
Nikss написа:Едва ли ще се появи тази възможност, но ако все пак лок някой ден тръгне и дойде до София с ПВ 20110 и се намери време може като помощна на товарачка да се впише, след това да се прибере до София на друг и да си обслужи МБВ 382 обратно към Горна. :) 8)
Дано някой ден стане и това.Пък ако трябва и до София ще отида за да я видя.Ако имам свободно време де :D .
Е, да, ние с теб и да я пуснат няма как да я видим, ще трябва да ходим до София :(
Мнения: 72
Регистриран на: Нед Май 24, 2009 11:25 pm
Местоположение: Перник

Мнение от pepino1990 »

БДЖ написа:
pepino1990 написа:
Nikss написа:Едва ли ще се появи тази възможност, но ако все пак лок някой ден тръгне и дойде до София с ПВ 20110 и се намери време може като помощна на товарачка да се впише, след това да се прибере до София на друг и да си обслужи МБВ 382 обратно към Горна. :) 8)
Дано някой ден стане и това.Пък ако трябва и до София ще отида за да я видя.Ако имам свободно време де :D .
Е, да, ние с теб и да я пуснат няма как да я видим, ще трябва да ходим до София :(
Лошото за теб е че си много по далече от София :? ,а пък аз нямам много време :(
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Ако толкова държите да го видите може да посетите депо ГО и да го заснемете... все пак лок е с много неясна съдба и не се знае дали изобщо ще тръгне... :? струва ми се обаче, че ако не тръгне ще бъде възстановен или като стационарен или като действащ музеен експонат, но ако е като стационарен ще стои като 42 072.9 пред ВТУ, но 308 ще си седи в депото или на гарата в ГО... знам ли, но ще символизира самото депо. 8) Най-хубаво е да се възстанови, но да се използва само да тегли атракционни влакове каквото ще правят и ламинатките дай Боже след някоя и друга година. :P
Мнения: 72
Регистриран на: Нед Май 24, 2009 11:25 pm
Местоположение: Перник

Мнение от pepino1990 »

Nikss написа:Ако толкова държите да го видите може да посетите депо ГО и да го заснемете... все пак лок е с много неясна съдба и не се знае дали изобщо ще тръгне... :? струва ми се обаче, че ако не тръгне ще бъде възстановен или като стационарен или като действащ музеен експонат, но ако е като стационарен ще стои като 42 072.9 пред ВТУ, но 308 ще си седи в депото или на гарата в ГО... знам ли, но ще символизира самото депо. 8) Най-хубаво е да се възстанови, но да се използва само да тегли атракционни влакове каквото ще правят и ламинатките дай Боже след някоя и друга година. :P
За жалост нямам вазможност да отида до ГО но ако някога тегли атракционен влак няма да го пропусна.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Ако питате мен, на 43 308.6 не му трябва да бъде обречен като 42 072.9, за която многократно съм споделял мнението си за стопанисването и от ВТУ "Т. Каблешков". По - скоро, би трябвало в Горна Оряховица да извършат един качествен ремонт със замяна на поизносените елементи, да сменят най - сетне плексигласовите неподвижни странични прозорци на кабините, да укрепят пултовете и да сменят амортисьорите и колоосите на машината. След това никакъв, ама никакъв проблем не е да си се движи със 130 км/час и да тегли и бързи влакове.

Що се касае до височината на кабината - да малко по - високо седи машиниста, но това до някъде е и плюс. Лично за мен видимостта беше добра, да не кажа перфектна.
64.19
Публикувай отговор

Обратно към “Локомотиви серия 43, 44 и 45 | Electric locomotives series 43, 44, 45”

Информация