Сигурно щот му се молят като на поп да върви по нанагорното и да спира по нанадолнището.pepino1990 написа:А защо му викат "Поп Андреи"?
Администратор
Локомотив 43 308.6 е много надежден и дълго е возил влакове по жп. мрежата у нас. Името "Поп Андрей" идва от това, че е възстановен по случай годишнина от Септемврийското възстание, на което един от инициаторите е бил именно Поп Андрей(справка локомотив 35-02 на Монтана). Иначе красавеца 43 308.6 многократно се е доказал пред мен - избива закъснения всякакви дори и със среден бандаж, страшен дърпач беше...
п.п.: Последно държеше на 1700 А
п.п.: Последно държеше на 1700 А
64.19
Администратор
За сега се завдоволи с информацията във форума, иначе школи и центрове за обучение има.pepino1990 написа:Мерси за информацията.Само да поясня че сам гола пушка в ЖП транспорта и тепърва има да се уча.Много искам да подкарам някоя Skoda но идея си нямам как става
Що се касае до 43 308.6, искам я отново в движение. Мисля, че е един от най - приятните за работа локомотиви от "шкодовите" серии, колкото и да е побългарен.
64.19
Говори се, че бил нежелан от машинистите за бързия график, понеже бил висок - ама то какъв бърз график - нали е до 100 km/h, да дърпа товарачки в балкана или ПВ.
Каквото и да говорим депо ГО са свикнали да ремонтират такива "измислици" - 44 070.1 е същата работа, ама какво? Стегнаха я, карат си я и така. Аз лично също подкрепям възстановяването и пускането му по родните жп линии. Ще стане много желан обект за снимки. 
Дано някой ден стане и това.Пък ако трябва и до София ще отида за да я видя.Ако имам свободно време деNikss написа:Едва ли ще се появи тази възможност, но ако все пак лок някой ден тръгне и дойде до София с ПВ 20110 и се намери време може като помощна на товарачка да се впише, след това да се прибере до София на друг и да си обслужи МБВ 382 обратно към Горна.![]()
Мнения: 198
Регистриран на: Вто Дек 30, 2008 1:06 pm
Е, да, ние с теб и да я пуснат няма как да я видим, ще трябва да ходим до Софияpepino1990 написа:Дано някой ден стане и това.Пък ако трябва и до София ще отида за да я видя.Ако имам свободно време деNikss написа:Едва ли ще се появи тази възможност, но ако все пак лок някой ден тръгне и дойде до София с ПВ 20110 и се намери време може като помощна на товарачка да се впише, след това да се прибере до София на друг и да си обслужи МБВ 382 обратно към Горна.![]()
.
Лошото за теб е че си много по далече от СофияБДЖ написа:Е, да, ние с теб и да я пуснат няма как да я видим, ще трябва да ходим до Софияpepino1990 написа:Дано някой ден стане и това.Пък ако трябва и до София ще отида за да я видя.Ако имам свободно време деNikss написа:Едва ли ще се появи тази възможност, но ако все пак лок някой ден тръгне и дойде до София с ПВ 20110 и се намери време може като помощна на товарачка да се впише, след това да се прибере до София на друг и да си обслужи МБВ 382 обратно към Горна.![]()
.
Ако толкова държите да го видите може да посетите депо ГО и да го заснемете... все пак лок е с много неясна съдба и не се знае дали изобщо ще тръгне...
струва ми се обаче, че ако не тръгне ще бъде възстановен или като стационарен или като действащ музеен експонат, но ако е като стационарен ще стои като 42 072.9 пред ВТУ, но 308 ще си седи в депото или на гарата в ГО... знам ли, но ще символизира самото депо.
Най-хубаво е да се възстанови, но да се използва само да тегли атракционни влакове каквото ще правят и ламинатките дай Боже след някоя и друга година. 
За жалост нямам вазможност да отида до ГО но ако някога тегли атракционен влак няма да го пропусна.Nikss написа:Ако толкова държите да го видите може да посетите депо ГО и да го заснемете... все пак лок е с много неясна съдба и не се знае дали изобщо ще тръгне...струва ми се обаче, че ако не тръгне ще бъде възстановен или като стационарен или като действащ музеен експонат, но ако е като стационарен ще стои като 42 072.9 пред ВТУ, но 308 ще си седи в депото или на гарата в ГО... знам ли, но ще символизира самото депо.
Най-хубаво е да се възстанови, но да се използва само да тегли атракционни влакове каквото ще правят и ламинатките дай Боже след някоя и друга година.
Администратор
Ако питате мен, на 43 308.6 не му трябва да бъде обречен като 42 072.9, за която многократно съм споделял мнението си за стопанисването и от ВТУ "Т. Каблешков". По - скоро, би трябвало в Горна Оряховица да извършат един качествен ремонт със замяна на поизносените елементи, да сменят най - сетне плексигласовите неподвижни странични прозорци на кабините, да укрепят пултовете и да сменят амортисьорите и колоосите на машината. След това никакъв, ама никакъв проблем не е да си се движи със 130 км/час и да тегли и бързи влакове.
Що се касае до височината на кабината - да малко по - високо седи машиниста, но това до някъде е и плюс. Лично за мен видимостта беше добра, да не кажа перфектна.
Що се касае до височината на кабината - да малко по - високо седи машиниста, но това до някъде е и плюс. Лично за мен видимостта беше добра, да не кажа перфектна.
64.19
Информация
Модератори
- Директива № 432/Д - несбъднатият холокост