
Акредитиран фотограф

Потвърждавам казаното от теб относно 40103 и 40104. Пътувал съм лично и съм ставал свидетел на откачванията и закачванията на вагона. Когато миналата година пътувах за Русе с 40104 влака беше с 5 вагона (4 + фургон) като 4-те бяха 3 47 серия и 1 17-серия, който беше разкачен. На връщане с 40103 съставът беше пак такъв. 

Последно промяна от Nikss на Пон Апр 25, 2011 3:08 pm, променено общо 1 път.

Акредитиран фотограф
Виждал съм закачане на вагони на 40103 в посока Ст.Загора.Факт е обаче , че и машините се сменят там.Русенският електровоз докарва пътническия до ГО , след което поема обратно 40104.
Да се върнем към същината на темата с една снимка , на която попаднах преди доста време.На нея е заснет тогавашния нощен влак 947 от София за Силистра на Руйно.Забележете колко са вагоните на нея , като се има предвид сегашната дир. група , която се прикачва на Кардамеца.
Да се върнем към същината на темата с една снимка , на която попаднах преди доста време.На нея е заснет тогавашния нощен влак 947 от София за Силистра на Руйно.Забележете колко са вагоните на нея , като се има предвид сегашната дир. група , която се прикачва на Кардамеца.

Акредитиран фотограф
сигурно може и да се сменят не пътувам често с тези два влака.Забравих да ти кажа че влак 40132 абсолютно винаги се обслужва от електричка да не учудваш електиричка да стига до Бяла независимо колко е страмно. А този влак преди като се водеше 947 беше само Русе-Силистра-Русе с директни последни три вагона за София а после направиха и цялата композиция да бъде за София и поради слаба носеленост и го прехвалиха да отива за Каспичан.

Не мога да съм мн сигурен какво правят със 07мака, но през деня го няма на гарата - не съм го виждал/аз съм от Силистра/. ПОнякога съм виждал товарни композиции, но по това време не се интересувах от влакове и др. такива.
Относно коловозното развитие и маневрите - да, локомотивите сами си се оправят. А на онази снимка със вторият 07мак - не са складове, а част от приемното здание. Едно време брат ми работеше на гарата, товареше хладилни вагони с продукция на МЕКОМ - месища някакви. Сега незнам какви товарни превози има. Има си и козлови кранове, три ако се нелъжа Входни стрелки Кран на фона на циментовата база.
Има отклонение към Лесопромишлен Комбинат /бившото ЛПК/ - хартиена, фазерлес, металообработване, които се намират до дунава и са свързани с жп мрежата. Едно време съм виждал в халетата локомотиви, но отдавна не съм минавал от там и незам сегашното състояние. /аз вкъщи не съм се прибирал от сума време
Относно коловозното развитие и маневрите - да, локомотивите сами си се оправят. А на онази снимка със вторият 07мак - не са складове, а част от приемното здание. Едно време брат ми работеше на гарата, товареше хладилни вагони с продукция на МЕКОМ - месища някакви. Сега незнам какви товарни превози има. Има си и козлови кранове, три ако се нелъжа Входни стрелки Кран на фона на циментовата база.
Има отклонение към Лесопромишлен Комбинат /бившото ЛПК/ - хартиена, фазерлес, металообработване, които се намират до дунава и са свързани с жп мрежата. Едно време съм виждал в халетата локомотиви, но отдавна не съм минавал от там и незам сегашното състояние. /аз вкъщи не съм се прибирал от сума време

Информация
Модератори