Акредитиран фотограф
Мнения: 695
Регистриран на: Пет Фев 29, 2008 6:35 pm
Местоположение: РУСЕ
Акредитиран фотограф

Мнение от 44.123 »

не знам за 40105 може и винаги да си прави такива прикачвания. Но знам с сигурност че 40103 като тръгва от русе е с три вагона а от ГО прибавят още един и така до СТЗ както и на вращане 40104 от СТЗ четири и на ГО откачят единия и със три до русе и винаги се обслужва от ГО локомотив.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Потвърждавам казаното от теб относно 40103 и 40104. Пътувал съм лично и съм ставал свидетел на откачванията и закачванията на вагона. Когато миналата година пътувах за Русе с 40104 влака беше с 5 вагона (4 + фургон) като 4-те бяха 3 47 серия и 1 17-серия, който беше разкачен. На връщане с 40103 съставът беше пак такъв. :)
Акредитиран фотограф
Мнения: 695
Регистриран на: Пет Фев 29, 2008 6:35 pm
Местоположение: РУСЕ
Акредитиран фотограф

Мнение от 44.123 »

така си е и както гледам с тенденция така да си остане като наблюдавам пътникопотока по тези два влака :wink: .
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Виждал съм закачане на вагони на 40103 в посока Ст.Загора.Факт е обаче , че и машините се сменят там.Русенският електровоз докарва пътническия до ГО , след което поема обратно 40104.
Да се върнем към същината на темата с една снимка , на която попаднах преди доста време.На нея е заснет тогавашния нощен влак 947 от София за Силистра на Руйно.Забележете колко са вагоните на нея , като се има предвид сегашната дир. група , която се прикачва на Кардамеца.
Мнения: 1030
Регистриран на: Вто Фев 14, 2006 12:31 am
Местоположение: Варна , България

Мнение от disell »

Като гледам тази снимка е от доста стара още май още когато 947 си вървеше през Р в комплект с руска група за Москва.
Акредитиран фотограф
Мнения: 695
Регистриран на: Пет Фев 29, 2008 6:35 pm
Местоположение: РУСЕ
Акредитиран фотограф

Мнение от 44.123 »

сигурно може и да се сменят не пътувам често с тези два влака.Забравих да ти кажа че влак 40132 абсолютно винаги се обслужва от електричка да не учудваш електиричка да стига до Бяла независимо колко е страмно. А този влак преди като се водеше 947 беше само Русе-Силистра-Русе с директни последни три вагона за София а после направиха и цялата композиция да бъде за София и поради слаба носеленост и го прехвалиха да отива за Каспичан.
Мнения: 24
Регистриран на: Пет Сеп 15, 2006 9:58 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от pockoc »

Не мога да съм мн сигурен какво правят със 07мака, но през деня го няма на гарата - не съм го виждал/аз съм от Силистра/. ПОнякога съм виждал товарни композиции, но по това време не се интересувах от влакове и др. такива.

Относно коловозното развитие и маневрите - да, локомотивите сами си се оправят. А на онази снимка със вторият 07мак - не са складове, а част от приемното здание. Едно време брат ми работеше на гарата, товареше хладилни вагони с продукция на МЕКОМ - месища някакви. Сега незнам какви товарни превози има. Има си и козлови кранове, три ако се нелъжа Входни стрелки Кран на фона на циментовата база.

Има отклонение към Лесопромишлен Комбинат /бившото ЛПК/ - хартиена, фазерлес, металообработване, които се намират до дунава и са свързани с жп мрежата. Едно време съм виждал в халетата локомотиви, но отдавна не съм минавал от там и незам сегашното състояние. /аз вкъщи не съм се прибирал от сума време :)
Пуф-Паф-ТУТУТ
Пуф-Паф-Технически Университет Технология и Управление на Транспорта
Изображение
Публикувай отговор

Обратно към “Да си поговорим за железници | Let's talk about railways”

Информация