9636/9637 между Каспичан и Самуил се обслужва от русенски електровоз и русенска лок. бригада.
Последно промяна от rexkos на Пон Мар 17, 2008 8:06 pm, променено общо 1 път.
Интересно тази машина се намира във филиално депо Самуил , обслужва влак от 23:19 до 00:21 , после от 3:58 до 4:58, после какво ли прави цял ден?Навярно я ползват за товарачка.А спирането на 9637 в Плиска (00:13) вероятно е за разминаване.
Колкото до товарните влакове в участъка Самуил - Силистра , едно време , когато се движеше композицията , някои от съставите бяха смесени - пътувал съм през 2001-ва в 91103 (14:05 от Силистра) и отзад след фургона , който беше последен , закачиха няколко товарни вагона.
За един товарен влак се сещам , когато нощният бърз от София (тогава през Русе) влизаше в гарата рано сутринта.Товарачката чакаше почти на изхода на гарата и минути след установяването на бързия на перона , потегляше в посока Самуил. Беше около 4 - 5 вагонна , начело със 07-00-ца.
Колкото до товарните влакове в участъка Самуил - Силистра , едно време , когато се движеше композицията , някои от съставите бяха смесени - пътувал съм през 2001-ва в 91103 (14:05 от Силистра) и отзад след фургона , който беше последен , закачиха няколко товарни вагона.
За един товарен влак се сещам , когато нощният бърз от София (тогава през Русе) влизаше в гарата рано сутринта.Товарачката чакаше почти на изхода на гарата и минути след установяването на бързия на перона , потегляше в посока Самуил. Беше около 4 - 5 вагонна , начело със 07-00-ца.

Акредитиран фотограф
като ходя на практика в депото от 8ч. сутринта и по някога се засичаме с един наш бивш съученик, които е помощник-машинист на дизели и казва че туко що се е върша от нощна смяна от силистра
като закарва бързия до самуил и после явно се е движил или изолиран или с някоя товарачка от завода в самуил или от каолин.
като закарва бързия до самуил и после явно се е движил или изолиран или с някоя товарачка от завода в самуил или от каолин.
Между другото , да използвам случая да те питам нещо. Забелязал съм , че на гара Силистра предвид особеното и коловозно развитие (тя е гара с челни коловози като Варна , Бургас и Видин) се е осъществявала маневрена дейност. Виждал съм товарни вагони на последния коловоз , където има някакви складове , допълнени с рампа.От тази снимка освен 061 , на заден план се вижда още една 07-00-ца.Въпросът ми е каква маневрена дейност се извършваше там и дали сега сградите , подобни на складове (не знам какво точно представляват) са използваеми.

Акредитиран фотограф
само един път съм ходил в силистра с влак но съм чувал че има коловозни развития чак до дунава за пристанището и до някакъв завод не го знам какъв е а маневри на гарата силистра няма всеки седмак сам се оправя то е само бързия и никои друг седмак не ходи и дезирото. Преди може и да е имало с сигурност
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am

Акредитиран фотограф
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am

Акредитиран фотограф
Като гледам разписанието , най - вероятно обвръзката е следната: машината от 90205 (19:40 в Самуил) кара 9637 до Каспичан (00:21) , след което чака 9636 ( 3:58 ) и го изкарва обратно до Смл.След като 07-00-цата я смени на бързия , има 2 възможности - или да тегли 40111 до Горна , потеглящ в 5:25 , или да поеме 90211 в 5:15 за Каспичан.При втория вариант , машината се връща в Русе , посредством 90102 (7:08 от К).

Акредитиран фотограф
На друга русенска обвръзка съм бил свидетел - 40103 пристига в Г.Оряховица с машина от дунавския град. Тя се откача и се гарира временно на втори коловоз , след което връща 40104.
Имам един въпрос. На снимката е 40105 , начело с 44103-0.Машината бе разкачена и на нейно място за обслужване на влака до Ст.Загора пристигна 44126-1.Въпросът ми е - на кой влак отива после русенския електровоз , имаш ли представа?
Колкото до споменатия вече 40115 , той се обслужва от ГО локомотив , снимката на 61020-4 на сп. Правда , го доказва.
Имам един въпрос. На снимката е 40105 , начело с 44103-0.Машината бе разкачена и на нейно място за обслужване на влака до Ст.Загора пристигна 44126-1.Въпросът ми е - на кой влак отива после русенския електровоз , имаш ли представа?
Колкото до споменатия вече 40115 , той се обслужва от ГО локомотив , снимката на 61020-4 на сп. Правда , го доказва.

Акредитиран фотограф
не съм пътувал с 40105 но когато го вида на централна гара е бил винаги с ГО локомотив, които предполагам отива до СТЗ не знам за такива откачания и закачания. Но преди две години години когато ремонтираха тунелите от ГО до Кръстец бях на гости на роднини в ГО и се връщам с 40104 и чакам да се композира на 3-ти коловоз брех нямаго никакав и после съобщават че на 3-ти пристига 40103 и пътниците да отиват на гаровия площад за автобусите и пристига влака начело беше с 43.552 си спомням много добре обърна се само машината и с същите вагони и лок. заминахме към русе.А 61.020 не обслужва в момента влакове до русе
За последен път видях 40105 през декември на центр. ГО.Пристигна теглен от 44067-7.Минути след установяването на влака , русенската машина бе разкачена и се гарира на втори коловоз , а 45192-2 , която беше на нейното място , преди идването на 40105 , застана начело на влака.
Понеже бе съобщено влизането на 2612 , с който щях да се връщам в София , не успях да разбера 067 за кой влак се приготви.Това е малко странно , защото идващият по това време 40132 се обслужва от електричка , а 40114 е чак в 18:01 към Русе.
Понеже бе съобщено влизането на 2612 , с който щях да се връщам в София , не успях да разбера 067 за кой влак се приготви.Това е малко странно , защото идващият по това време 40132 се обслужва от електричка , а 40114 е чак в 18:01 към Русе.
Информация
Модератори