
В депо Варна към днешна дата работят само 2 Р-ки - това са 062 и 065 и понеже няма други са принудени всекидневно да въртят чифтовете БВ за София. Онзи ден 43307 беше на 3636/2611 защото 065 беше ТП и тъй като на 307 няма да му е за първи път да ходи за Сф, а и се чуват добри отзиви от лок бригади за него е решено той да бъде подаден. Към днешна дата 066 е спряна за ПР, 071 седи без изглед да бъде възстановена и някога пак да тръгне, 088 чака в Русе да й бъде платен ремонтът, 092 е КР в Каспичан, 120 е ГПР. Напоследък забелязвам тенденцията от 2007 г - 2612, 2611 с ГО лок.
При тая криза е така. 



Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
Снимката е стара но се вижда един лок със старата окраска. Някъде от 2000 мисля, че почнаха да не ги боядисват по този начин.
http://lok45.hit.bg/CCI21112009_00007a.JPG
http://lok45.hit.bg/CCI21112009_00007a.JPG

Техник
45 156(която онзи ден скъса каре) е с такава окраска от едната страна.44142 написа:Снимката е стара но се вижда един лок със старата окраска. Някъде от 2000 мисля, че почнаха да не ги боядисват по този начин.
http://lok45.hit.bg/CCI21112009_00007a.JPG

ПЛС 407/95 определя цветовата гама за боята. Одобрена от Зам. ген. Директор на БДЖ на дата 15.07.1997г.n0_aLoNe написа:45 156(която онзи ден скъса каре) е с такава окраска от едната страна.44142 написа:Снимката е стара но се вижда един лок със старата окраска. Някъде от 2000 мисля, че почнаха да не ги боядисват по този начин.
http://lok45.hit.bg/CCI21112009_00007a.JPG

Администратор

Администратор

През зимния сезон знаем, че има немалко случаи на пълни със сняг локомотиви (машинни помещения). След стопяването на снега се получава земно съединение. По мои разсъждения сняг в машинното на ел. локомотивите може да попадне от 3 места. 1 - ако покривът е изгнил, има отвори и т.н., това напоследък е доста често срещано предвид възрастта на локомотивите. 2 - през отворите за охлаждане на спирачните съпротивления тъй като много малко се използва електродинамичната (реостатна) спирачка и не е никакъв проблем при навяване снегът да премине и попадне в машинното. И накрая, но не на последно място - през механиката - като се почне центробежният вентилатор или под талигите, редукторите и белята става. Миналата зима 44 067 имаше дупка на покрива (поизгнил на места) от която капеше вода, а резултатът беше късо в АТП и влак 383 беше оставен малко преди РП Кл. (21.02.2009)
От нито едно от трите места не може да влезе сняг в машинното. Снегът влиза през жалузите и през цепнатини около разните тръби и т. н. които минават през пода.
През вентилатор сняг не може да влезе, защото вентилаторите духат навън, през спирачните съпротивления също не може, защото техните въздушни канали и вентилатори са изолирани от машинното - между сандъка със съпротивленията и отвора на покрива има кожен мех.
През вентилатор сняг не може да влезе, защото вентилаторите духат навън, през спирачните съпротивления също не може, защото техните въздушни канали и вентилатори са изолирани от машинното - между сандъка със съпротивленията и отвора на покрива има кожен мех.

Техник
Центробежен вентилатор? Това пък какво е? Знам за центробежен регулатор, не за вентилатор.Nikss написа:През зимния сезон знаем, че има немалко случаи на пълни със сняг локомотиви (машинни помещения). След стопяването на снега се получава земно съединение. По мои разсъждения сняг в машинното на ел. локомотивите може да попадне от 3 места. 1 - ако покривът е изгнил, има отвори и т.н., това напоследък е доста често срещано предвид възрастта на локомотивите. 2 - през отворите за охлаждане на спирачните съпротивления тъй като много малко се използва електродинамичната (реостатна) спирачка и не е никакъв проблем при навяване снегът да премине и попадне в машинното. И накрая, но не на последно място - през механиката - като се почне центробежният вентилатор или под талигите, редукторите и белята става. Миналата зима 44 067 имаше дупка на покрива (поизгнил на места) от която капеше вода, а резултатът беше късо в АТП и влак 383 беше оставен малко преди РП Кл. (21.02.2009)

Информация
Модератори