Мнения: 185
Регистриран на: Пон Окт 26, 2009 11:25 am
Местоположение: Русе

Мнение от Иван Иванов »

Дъгата между контактите S3
на АТП поради изпаднала горна част на дъгогасително рогче се е гасила не нормално и довежда до прегряване и самозапалване на гърбичния вал.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

В депо Варна към днешна дата работят само 2 Р-ки - това са 062 и 065 и понеже няма други са принудени всекидневно да въртят чифтовете БВ за София. Онзи ден 43307 беше на 3636/2611 защото 065 беше ТП и тъй като на 307 няма да му е за първи път да ходи за Сф, а и се чуват добри отзиви от лок бригади за него е решено той да бъде подаден. Към днешна дата 066 е спряна за ПР, 071 седи без изглед да бъде възстановена и някога пак да тръгне, 088 чака в Русе да й бъде платен ремонтът, 092 е КР в Каспичан, 120 е ГПР. Напоследък забелязвам тенденцията от 2007 г - 2612, 2611 с ГО лок. :D При тая криза е така. :cry:
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

Снимката е стара но се вижда един лок със старата окраска. Някъде от 2000 мисля, че почнаха да не ги боядисват по този начин.
http://lok45.hit.bg/CCI21112009_00007a.JPG
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Не беше ли от 1998 г. ?Защото си спомням , че тогава почти изчезна тази окраска и рамата беше масово боядисвана в червено.
Техник
Мнения: 592
Регистриран на: Чет Окт 08, 2009 7:43 pm
Местоположение: Град София
Техник

Мнение от n0_aLoNe »

44142 написа:Снимката е стара но се вижда един лок със старата окраска. Някъде от 2000 мисля, че почнаха да не ги боядисват по този начин.
http://lok45.hit.bg/CCI21112009_00007a.JPG
45 156(която онзи ден скъса каре) е с такава окраска от едната страна.
Мнения: 1004
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 8:08 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от dido73 »

n0_aLoNe написа:45 156(която онзи ден скъса каре) .....
Освен каре някой й е скъсал шарнирната ябълка на II реверсор. Не се научихте да изолирате ТД мама му стара! :evil:
Изображение - Директива № 432/Д - несбъднатият холокост
«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Модератор
Мнения: 362
Регистриран на: Сря Дек 10, 2008 9:32 pm
Местоположение: София
Аватар
Модератор

Мнение от amon »

Добре поне беше горната, че ако беше средна... :?
ОП ''Среден ремонт електровози'' - Подуене
Мнения: 185
Регистриран на: Пон Окт 26, 2009 11:25 am
Местоположение: Русе

Мнение от Иван Иванов »

n0_aLoNe написа:
44142 написа:Снимката е стара но се вижда един лок със старата окраска. Някъде от 2000 мисля, че почнаха да не ги боядисват по този начин.
http://lok45.hit.bg/CCI21112009_00007a.JPG
45 156(която онзи ден скъса каре) е с такава окраска от едната страна.
ПЛС 407/95 определя цветовата гама за боята. Одобрена от Зам. ген. Директор на БДЖ на дата 15.07.1997г.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Не би било лошо да се пусне схемата за боядисване и шаблониране на ЕЛ 44/45. Ще бъде полезно за всички интересуващи се във форума.
64.19
Мнения: 185
Регистриран на: Пон Окт 26, 2009 11:25 am
Местоположение: Русе

Мнение от Иван Иванов »

Имам го на файл с разширение / doc / не знам как да го кача.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Иван Иванов написа:Имам го на файл с разширение / doc / не знам как да го кача.
След като файла ми бе предоставен, обработих го във вид, годен за качване и го публикувам със съгласието на Г-н Иванов.

ПЛС407/95, Приложение 1-40
Изображение
64.19
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

През зимния сезон знаем, че има немалко случаи на пълни със сняг локомотиви (машинни помещения). След стопяването на снега се получава земно съединение. По мои разсъждения сняг в машинното на ел. локомотивите може да попадне от 3 места. 1 - ако покривът е изгнил, има отвори и т.н., това напоследък е доста често срещано предвид възрастта на локомотивите. 2 - през отворите за охлаждане на спирачните съпротивления тъй като много малко се използва електродинамичната (реостатна) спирачка и не е никакъв проблем при навяване снегът да премине и попадне в машинното. И накрая, но не на последно място - през механиката - като се почне центробежният вентилатор или под талигите, редукторите и белята става. Миналата зима 44 067 имаше дупка на покрива (поизгнил на места) от която капеше вода, а резултатът беше късо в АТП и влак 383 беше оставен малко преди РП Кл. (21.02.2009)
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

От нито едно от трите места не може да влезе сняг в машинното. Снегът влиза през жалузите и през цепнатини около разните тръби и т. н. които минават през пода.
През вентилатор сняг не може да влезе, защото вентилаторите духат навън, през спирачните съпротивления също не може, защото техните въздушни канали и вентилатори са изолирани от машинното - между сандъка със съпротивленията и отвора на покрива има кожен мех.
Техник
Мнения: 592
Регистриран на: Чет Окт 08, 2009 7:43 pm
Местоположение: Град София
Техник

Мнение от n0_aLoNe »

Nikss написа:През зимния сезон знаем, че има немалко случаи на пълни със сняг локомотиви (машинни помещения). След стопяването на снега се получава земно съединение. По мои разсъждения сняг в машинното на ел. локомотивите може да попадне от 3 места. 1 - ако покривът е изгнил, има отвори и т.н., това напоследък е доста често срещано предвид възрастта на локомотивите. 2 - през отворите за охлаждане на спирачните съпротивления тъй като много малко се използва електродинамичната (реостатна) спирачка и не е никакъв проблем при навяване снегът да премине и попадне в машинното. И накрая, но не на последно място - през механиката - като се почне центробежният вентилатор или под талигите, редукторите и белята става. Миналата зима 44 067 имаше дупка на покрива (поизгнил на места) от която капеше вода, а резултатът беше късо в АТП и влак 383 беше оставен малко преди РП Кл. (21.02.2009)
Центробежен вентилатор? Това пък какво е? Знам за центробежен регулатор, не за вентилатор.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Регулаторите бяха на талигите мисля... а въпросният вентилатор е до АБ. :wink:
Публикувай отговор

Обратно към “Локомотиви серия 43, 44 и 45 | Electric locomotives series 43, 44, 45”

Информация