Зам. Администратор
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Аватар
Зам. Администратор

Мнение от 42 072.9 »

На 2-ри ноември като се прибирах за София вечерното влакче от Кардам за Варна не беше с Дезире а лок 55-та серия и един пътнически вагон, предполагам още е така.
Мнения: 245
Регистриран на: Сря Фев 01, 2006 11:04 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от pavel »

Извинете ме за острия тон, но на това му се вика безстопанственост. Онази бела с удара на Камаз-а беше станала преди година и половина някъде, май същото се отнася и за "изпържването" с откачения контактен проводник. Толкова ли са големи поразиите по въпросните мотриси, че толкова време не могат да ги оправят. Та и на всичкото отгоре от онази с Камаза много е вероятно да е останал оглозган кош....И после искаме железницата да се оправи.....
Мнения: 665
Регистриран на: Пет Юли 21, 2006 7:49 pm
Местоположение: По
Обратна връзка:

Мнение от 44-134 »

Немците искат пари, а нашите не дават.
Най-великата доблест не е в това никога да не паднеш, а да се изправиш всеки път, когато паднеш.
Мнения: 245
Регистриран на: Сря Фев 01, 2006 11:04 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от pavel »

Нещо от сорта на застраховка нямат ли?
Мнения: 665
Регистриран на: Пет Юли 21, 2006 7:49 pm
Местоположение: По
Обратна връзка:

Мнение от 44-134 »

Има застраховки обаче застрахователите дават много по-малко от цената на ремонта. като пример давам 005 в полицата застрахователната пише 100 000 Евро а немците искат 200 000 за да може да донесат частите от германия и да ги монтират.
Най-великата доблест не е в това никога да не паднеш, а да се изправиш всеки път, когато паднеш.
Глобален модератор
Мнения: 687
Регистриран на: Съб Юли 15, 2006 4:49 pm
Местоположение: Пловдив
Глобален модератор
Всеки си пази произвоството Колеги!!!, иначе като се знем каква нация сме досега да сме призвели триста "Дезира"!. И то "БЪЛХАРСКИ"...
В спора се ражда истината!. - А тя боли!!!. http://fedya.snimka.bg/daily/lokomotivi ... 9.18147603
Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Мнение от Labros »

И типично по нашенски за да ляга по-тънко ремонта се взимат части от същото ТПС.Пример - обезкостената вече мотриса в депо Варна...
Глобален модератор
Мнения: 687
Регистриран на: Съб Юли 15, 2006 4:49 pm
Местоположение: Пловдив
Глобален модератор
А накой нещо да знае за "оградата" от дезира във Варна?.
В спора се ражда истината!. - А тя боли!!!. http://fedya.snimka.bg/daily/lokomotivi ... 9.18147603
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Labros написа:И типично по нашенски за да ляга по-тънко ремонта се взимат части от същото ТПС.Пример - обезкостената вече мотриса в депо Варна...
И следователно ремонта на вече обезкостената става все по скъп и по скъп и шанса да се възстанови намалява с всеки изминал ден докато от нея не остане нищо/не може да се възстанови т.е. трябва направо нова мотриса...
Ivo
Мнения: 17
Регистриран на: Сря Яну 03, 2007 8:47 pm

Мнение от Ivo »

Добре, а нали уж на Дезирото, дето се удари в Камаз-а, само е пукната долната част на челното стъкло, и ламарината е леко смачкана, та това са само козменични дефекти, които не виждам с какво застрашават безопасността на движение. Айде да беше пукнато стъклото на машиниста, да има опасност при движение да се срине вътре, но това е долното стъкло, под което са ел.таблото и фаровете. Ако вдействителност проблема е само козметичен, защо не се движи, при дефицит на ДМВ-та? Поправете ме ако греша. Толкова ли е скъпо да се смени това стъкло и да се изправи или смени кривата ламарина.
А дано да видим спрените мотриси скоро отново в действие, възстановени.
А какво точно е станало при сблъсъкът с провисналият кабел, и какви са щетите по мотрисата?
Мнения: 665
Регистриран на: Пет Юли 21, 2006 7:49 pm
Местоположение: По
Обратна връзка:

Мнение от 44-134 »

Почвам под ред.
1-во дезирото по себе си почти няма ламарина. Не е само спуканото стъкло. Разбита е цялата автосцепка, в кабината духа от дупка в краката на машиниста, няма челни светлини от ударената страна както и таблото не работи.
2-ро 10 005/6 кабела я удари в рамото на чистачката и от там е изгорял процесора на самото ДМВ и няма как да се движи.
Най-великата доблест не е в това никога да не паднеш, а да се изправиш всеки път, когато паднеш.
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

Мислех, че само в София не се наблюдава дефицит на ДМВ 10, но днес се уверих, че това определено не е така. Влак 10209 пристигна 46 243 и два EX-DB вагона. Ето една снимка за доказателство (снимка: lok45111):
Изображение

Утре очаквайте и още няколко репортажни снимки от днес на тема "Дефицит на ТПС". За съжаление в момента нямам възможност да ги кача.
Зам. Администратор
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Аватар
Зам. Администратор

Мнение от 42 072.9 »

По 28-ма линия засега работи само едно Дезире, другите чифтета се обслужват от румънските дезира.
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

42 072.9 написа:По 28-ма линия засега работи само едно Дезире, другите чифтета се обслужват от румънските дезира.
Под румънски дезира какво да разбираме? Лококомотив 55-00 с вагони. :D
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Да, точно 55 с вагони. От начало помислих, че има румънско ДМВ у нас, но ми бе разяснено какво е румънско дезиро :lol:
64.19
Публикувай отговор

Обратно към “Дизелови мотриси и мотрисни влакове | Diesel Multiple Units and railcars ”

Информация