Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am

Извинете ме за острия тон, но на това му се вика безстопанственост. Онази бела с удара на Камаз-а беше станала преди година и половина някъде, май същото се отнася и за "изпържването" с откачения контактен проводник. Толкова ли са големи поразиите по въпросните мотриси, че толкова време не могат да ги оправят. Та и на всичкото отгоре от онази с Камаза много е вероятно да е останал оглозган кош....И после искаме железницата да се оправи.....

Има застраховки обаче застрахователите дават много по-малко от цената на ремонта. като пример давам 005 в полицата застрахователната пише 100 000 Евро а немците искат 200 000 за да може да донесат частите от германия и да ги монтират.
Най-великата доблест не е в това никога да не паднеш, а да се изправиш всеки път, когато паднеш.

Глобален модератор
Всеки си пази произвоството Колеги!!!, иначе като се знем каква нация сме досега да сме призвели триста "Дезира"!. И то "БЪЛХАРСКИ"...
В спора се ражда истината!. - А тя боли!!!. http://fedya.snimka.bg/daily/lokomotivi ... 9.18147603

Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Глобален модератор
А накой нещо да знае за "оградата" от дезира във Варна?.
В спора се ражда истината!. - А тя боли!!!. http://fedya.snimka.bg/daily/lokomotivi ... 9.18147603

И следователно ремонта на вече обезкостената става все по скъп и по скъп и шанса да се възстанови намалява с всеки изминал ден докато от нея не остане нищо/не може да се възстанови т.е. трябва направо нова мотриса...Labros написа:И типично по нашенски за да ляга по-тънко ремонта се взимат части от същото ТПС.Пример - обезкостената вече мотриса в депо Варна...

Мнения: 17
Регистриран на: Сря Яну 03, 2007 8:47 pm
Добре, а нали уж на Дезирото, дето се удари в Камаз-а, само е пукната долната част на челното стъкло, и ламарината е леко смачкана, та това са само козменични дефекти, които не виждам с какво застрашават безопасността на движение. Айде да беше пукнато стъклото на машиниста, да има опасност при движение да се срине вътре, но това е долното стъкло, под което са ел.таблото и фаровете. Ако вдействителност проблема е само козметичен, защо не се движи, при дефицит на ДМВ-та? Поправете ме ако греша. Толкова ли е скъпо да се смени това стъкло и да се изправи или смени кривата ламарина.
А дано да видим спрените мотриси скоро отново в действие, възстановени.
А какво точно е станало при сблъсъкът с провисналият кабел, и какви са щетите по мотрисата?
А дано да видим спрените мотриси скоро отново в действие, възстановени.
А какво точно е станало при сблъсъкът с провисналият кабел, и какви са щетите по мотрисата?
Почвам под ред.
1-во дезирото по себе си почти няма ламарина. Не е само спуканото стъкло. Разбита е цялата автосцепка, в кабината духа от дупка в краката на машиниста, няма челни светлини от ударената страна както и таблото не работи.
2-ро 10 005/6 кабела я удари в рамото на чистачката и от там е изгорял процесора на самото ДМВ и няма как да се движи.
1-во дезирото по себе си почти няма ламарина. Не е само спуканото стъкло. Разбита е цялата автосцепка, в кабината духа от дупка в краката на машиниста, няма челни светлини от ударената страна както и таблото не работи.
2-ро 10 005/6 кабела я удари в рамото на чистачката и от там е изгорял процесора на самото ДМВ и няма как да се движи.
Най-великата доблест не е в това никога да не паднеш, а да се изправиш всеки път, когато паднеш.
Мислех, че само в София не се наблюдава дефицит на ДМВ 10, но днес се уверих, че това определено не е така. Влак 10209 пристигна 46 243 и два EX-DB вагона. Ето една снимка за доказателство (снимка: lok45111):

Утре очаквайте и още няколко репортажни снимки от днес на тема "Дефицит на ТПС". За съжаление в момента нямам възможност да ги кача.

Утре очаквайте и още няколко репортажни снимки от днес на тема "Дефицит на ТПС". За съжаление в момента нямам възможност да ги кача.
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am

Администратор
Информация
Модератори