
Акредитиран фотограф
Бре хора очаквах от вас, че се заглеждате в детайлите ще кажа тогава вижте на тази снимка http://www.foto.bg/showphoto.php?photo=299002&cat=7307 задните две 55-ци и сравнете предните две малки будки на компресора.
Нямам по-добра снимка на 55.251 все ми бягаше не се спираше.


Акредитиран фотограф
На по-новите компресора е изместен отзад и е електрически,докато другите бяха с хидравлично задвижване.Имаше и нещо друго в тази част,но вече ги забравям и не си спомням ,но не беше празно.VESO написа:Тодор е прав - 55-00-ците са пристигали в България като едни от тях са имали котел за отопление на пътническите влакове в зимния период на годината.Имало е обаче и такива доставяни за индустрията.Те са нямали котел и за балансиране на тежестта , на неговото място е имало чугунен баласт.

Акредитиран фотограф
Златната резерва Варненският гост за дълго в Русе.
55.081 http://www.foto.bg/showphoto.php?photo=299389&cat=5006 само където събратя му го нямаше другата 55-та.
55.081 http://www.foto.bg/showphoto.php?photo=299389&cat=5006 само където събратя му го нямаше другата 55-та.

Администратор
55 004 на депо София премина успешно скоростно-спирачната и функционалните проби след подемен ремонт. Остана товарната проба и машината се включва отново на фронта.
55 118 беше ГРСС, имаше скъсана планка на стойката на спирачен цилиндър 1-ва колоос дясно и се наложи същата да се демонтира и смени с годна. Освен това, на същата машина се извършва и хидравлична проба на въздушните резервоари.
55 118 беше ГРСС, имаше скъсана планка на стойката на спирачен цилиндър 1-ва колоос дясно и се наложи същата да се демонтира и смени с годна. Освен това, на същата машина се извършва и хидравлична проба на въздушните резервоари.

Акредитиран фотограф
http://www.foto.bg/showphoto.php?photo= ... mit=recent 55.248
http://www.foto.bg/showphoto.php?photo= ... mit=recent 55.121
http://www.foto.bg/showphoto.php?photo= ... mit=recent 55.121
http://www.foto.bg/showphoto.php?photo= ... mit=recent
Собственост на ЛУКОЙЛ Нефтохим - Бургас.
http://www.foto.bg/showphoto.php?photo= ... mit=recent 55.121
http://www.foto.bg/showphoto.php?photo= ... mit=recent 55.121
http://www.foto.bg/showphoto.php?photo= ... mit=recent
Собственост на ЛУКОЙЛ Нефтохим - Бургас.

Администратор
Актуализирано е това мое мнение от 1-ва страница.
Който има повече информация , да добавя и пише , аз ще поправям.
Който има повече информация , да добавя и пише , аз ще поправям.

Акредитиран фотограф
55.123,55.222 Холцим - Бели извор.VESO написа:Актуализирано е това мое мнение от 1-ва страница.
Който има повече информация , да добавя и пише , аз ще поправям.

Администратор
Мелничарската 55-ца скоро ще и се прави ПРСС, че последното е било 2002 г. Чакат я и други малки ремонти.shotik написа:Локомотива е в мелницата от пролетта на 1987 г ,аз работих там 2г. и 5 м. от октомври 1987,до март 1990 г.На снимката видях неща ,които са монтирани тогава-кнопката за пускане и спиране на мотора и по-малката кутия ,която е напреженов регулатор от седмица.По това време с колега Румен Михайлов,който ми е съвипусник,монтирахме и още една такава кнопка в машинното на ъгъла на обшивката на турбокомпресора ,с което постигнахме по-лесно палене на мотора ,като издърпвахме рейка и натискахме бутона,иначе карахме маневристите да правят това и веднъж са вдигнали свръх обороти на мотора.
По-важно е зарядното устройство и стартерното,които са в депото на локомотива в мелницата.
Аз съм ги поръчвал на Овча купел в една фабрика,а на лок. монтирахме гнездо от електрокар,а от двете устройства изтеглихме кабели ,закачени така ,че като се спре лок . се пресегахме ,хващахме ги и влючвахме необходимия кабел -за зареждане или за стартиране. .Друго е заявяването от мен на радиостанции в гр.Гоце Делчев и транспорта им до тук.По -късно колегата Румен е успял да издейства по-голяма радиостанция -майка в лок. ,защото не се е приемало и чувало в кабината.
От 1990 г не съм ходил и не съм виждал локомотива и сага как е незнам.
Снимката е правена в депото и през прозореца се вижда метален шкаф ,в който подреждахме пособия за локомотива.
Ако има още снимки ,ще ми е любопитно да ги видя и да си спомня какво е било преди 20 г.
А радиостанциите, за тях кажи нещо повече. Тази в кабината си седи там заедно със стабилизатора БПЛ-3. Преносимите висят на стената в депото, осиротели...
Информация
Модератори