Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

По - близка снимка на 55-251 имаш ли?
Акредитиран фотограф
Мнения: 695
Регистриран на: Пет Фев 29, 2008 6:35 pm
Местоположение: РУСЕ
Акредитиран фотограф

Мнение от 44.123 »

Бре хора очаквах от вас, че се заглеждате в детайлите ще кажа тогава вижте на тази снимка http://www.foto.bg/showphoto.php?photo=299002&cat=7307 задните две 55-ци и сравнете предните две малки будки на компресора. :wink: Нямам по-добра снимка на 55.251 все ми бягаше не се спираше.
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Не си прав. Такива са всички машини, които оригинално са без парен котел - половината, доставени за БДЖ и горе-долу всички, доставяни за предприятия.
Акредитиран фотограф
Мнения: 695
Регистриран на: Пет Фев 29, 2008 6:35 pm
Местоположение: РУСЕ
Акредитиран фотограф

Мнение от 44.123 »

Може не бях се замислял за това, а досега не бях виждал такива.
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Тодор е прав - 55-00-ците са пристигали в България като едни от тях са имали котел за отопление на пътническите влакове в зимния период на годината.Имало е обаче и такива доставяни за индустрията.Те са нямали котел и за балансиране на тежестта , на неговото място е имало чугунен баласт.
Мнения: 236
Регистриран на: Чет Мар 22, 2007 10:47 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
?

Мнение от shotik »

VESO написа:Тодор е прав - 55-00-ците са пристигали в България като едни от тях са имали котел за отопление на пътническите влакове в зимния период на годината.Имало е обаче и такива доставяни за индустрията.Те са нямали котел и за балансиране на тежестта , на неговото място е имало чугунен баласт.
На по-новите компресора е изместен отзад и е електрически,докато другите бяха с хидравлично задвижване.Имаше и нещо друго в тази част,но вече ги забравям и не си спомням ,но не беше празно.
Акредитиран фотограф
Мнения: 695
Регистриран на: Пет Фев 29, 2008 6:35 pm
Местоположение: РУСЕ
Акредитиран фотограф

Мнение от 44.123 »

Златната резерва Варненският гост за дълго в Русе.
55.081 http://www.foto.bg/showphoto.php?photo=299389&cat=5006 само където събратя му го нямаше другата 55-та.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

55 004 на депо София премина успешно скоростно-спирачната и функционалните проби след подемен ремонт. Остана товарната проба и машината се включва отново на фронта.

55 118 беше ГРСС, имаше скъсана планка на стойката на спирачен цилиндър 1-ва колоос дясно и се наложи същата да се демонтира и смени с годна. Освен това, на същата машина се извършва и хидравлична проба на въздушните резервоари.
Акредитиран фотограф
Мнения: 695
Регистриран на: Пет Фев 29, 2008 6:35 pm
Местоположение: РУСЕ
Акредитиран фотограф

Мнение от 44.123 »

Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

По темата - освен така известният V 10 B , предприятието "София МЕЛ" разполага и с 55-00-ца , която има стар номер 55-228 и тук може да я видите:
- снимка 1;
- снимка 2;
- снимка 3.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

55-221 със стар номер, без контролна цифра също е собственост на "Газтрейд" АД, тя е другата 55-ца, която много често някои са виждали.
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Актуализирано е това мое мнение от 1-ва страница.

Който има повече информация , да добавя и пише , аз ще поправям.
Акредитиран фотограф
Мнения: 695
Регистриран на: Пет Фев 29, 2008 6:35 pm
Местоположение: РУСЕ
Акредитиран фотограф

Мнение от 44.123 »

VESO написа:Актуализирано е това мое мнение от 1-ва страница.

Който има повече информация , да добавя и пише , аз ще поправям.
55.123,55.222 Холцим - Бели извор.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор
Re: 55-228

Мнение от Mario Evstatiev »

shotik написа:Локомотива е в мелницата от пролетта на 1987 г ,аз работих там 2г. и 5 м. от октомври 1987,до март 1990 г.На снимката видях неща ,които са монтирани тогава-кнопката за пускане и спиране на мотора и по-малката кутия ,която е напреженов регулатор от седмица.По това време с колега Румен Михайлов,който ми е съвипусник,монтирахме и още една такава кнопка в машинното на ъгъла на обшивката на турбокомпресора ,с което постигнахме по-лесно палене на мотора ,като издърпвахме рейка и натискахме бутона,иначе карахме маневристите да правят това и веднъж са вдигнали свръх обороти на мотора.
По-важно е зарядното устройство и стартерното,които са в депото на локомотива в мелницата.
Аз съм ги поръчвал на Овча купел в една фабрика,а на лок. монтирахме гнездо от електрокар,а от двете устройства изтеглихме кабели ,закачени така ,че като се спре лок . се пресегахме ,хващахме ги и влючвахме необходимия кабел -за зареждане или за стартиране. .Друго е заявяването от мен на радиостанции в гр.Гоце Делчев и транспорта им до тук.По -късно колегата Румен е успял да издейства по-голяма радиостанция -майка в лок. ,защото не се е приемало и чувало в кабината.
От 1990 г не съм ходил и не съм виждал локомотива и сага как е незнам.
Снимката е правена в депото и през прозореца се вижда метален шкаф ,в който подреждахме пособия за локомотива.
Ако има още снимки ,ще ми е любопитно да ги видя и да си спомня какво е било преди 20 г.
Мелничарската 55-ца скоро ще и се прави ПРСС, че последното е било 2002 г. Чакат я и други малки ремонти.

А радиостанциите, за тях кажи нещо повече. Тази в кабината си седи там заедно със стабилизатора БПЛ-3. Преносимите висят на стената в депото, осиротели...
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

44.123 написа: 55.123,55.222 Холцим - Бели извор.
Снимки на тях има ли , за да ги видя?
Публикувай отговор

Обратно към “Маневрени дизелови локомотиви | Shunting diesel locomotives”

Информация