Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm

Кокошарници 47 серия има и по пътническите и по крайградско-пътническите и бързите влакове.АЗ съм виждал син кокошарник 47 серия на БВ2611,на ПВ20133/20132 съм виждал червен кокошарник и на КПВ20233.В общо взето превзели са всички влакове в България.Само днес по изключение на БВ2611 и на ПВ20133/20132 нямаше кокошарници.Имаше 50-чки. 


A лятото много хора бяха грубо прекарани - купувайки си билети за 8601/2 им се падаха вагони 47ма серия - имаше по 2-3 на опашката на влака като допълнителни! Особенно горките късметлии за 8602 към 15:30 лятото във вагон 47ма серия е все едно микровълнова фурна.... А доста от тях бяха предпочели влака "защото климатиците работели"........Nikss написа:Кокошарници 47 серия има и по пътническите и по крайградско-пътническите и бързите влакове.АЗ съм виждал син кокошарник 47 серия на БВ2611,на ПВ20133/20132 съм виждал червен кокошарник и на КПВ20233.В общо взето превзели са всички влакове в България.Само днес по изключение на БВ2611 и на ПВ20133/20132 нямаше кокошарници.Имаше 50-чки.
Това е групата на "Родопи",която се движи само през лятото.На отиване пътува от Карнобат до Бургас като 8681 (интересното е,че от По се води УБВ,а от Кн БВ),а на връщане вагоните се закачат на връщащия се "Сл.бряг".Преди време се пускаха серия 47,после exDB ( когато "Родопи" се движеше с тях известно време ),а това лято проблемът се реши с вагоните серия 50 за 160км/ч с дискови спирачки.Жалкото беше,че теглещата машина бе най-често такава.rexkos написа:А тези кокошарници какво търсят на Слънчев бряг?
Последно промяна от VESO на Чет Мар 08, 2007 8:31 pm, променено общо 3 пъти.
Ами БДЖ се опита с трици да лови маймуни! Понеже пътникопотока беше сериозен и 5 вагонните композиции със вагони 63та серия бяха тесни се пуснаха допълнителни вагони за 8601/2 и понеже няма какво друго - измъчените ветерани серия 47! Поне да бяха пуснали влака само със 47ма - щеше да се движи по-бързо 


Мнения: 507
Регистриран на: Пет Авг 04, 2006 5:58 pm
За "Сл.бряг" да,но за "Родопи" няма от къде да се вземат климатизирани.Между другото,ние не сме съгласни на ускорения до Варна да се пускат вагони за по-малка скорост от нашите в момента.Освен всичко,те предлагат доста комфортни условия като за серия 50.
И друго нещо.През 1999г. Белият кон пътуваше със серия 63,всичките първокласни,но те изчезнаха някъде.Година по-късно на Бургас,докато разглеждах състава на "Сл.бряг",попаднах на един първокласен вагон,на който долу си личеше,как надписът "Пловдив" бе заличен и отгоре написано "София".Може да е бил един от тях.
И друго нещо.През 1999г. Белият кон пътуваше със серия 63,всичките първокласни,но те изчезнаха някъде.Година по-късно на Бургас,докато разглеждах състава на "Сл.бряг",попаднах на един първокласен вагон,на който долу си личеше,как надписът "Пловдив" бе заличен и отгоре написано "София".Може да е бил един от тях.

Всичките 63 бяха зачислени в депо (БЕЗ)Надежда, само ГО успяха да запазят някоя бройка! А като няма 63та поне да намерят 50та - ужасно е 8 човека в 47ма през лятотоVESO написа:За "Сл.бряг" да,но за "Родопи" няма от къде да се вземат климатизирани.Между другото,ние не сме съгласни на ускорения до Варна да се пускат вагони за по-малка скорост от нашите в момента.Освен всичко,те предлагат доста комфортни условия като за серия 50.
И друго нещо.През 1999г. Белият кон пътуваше със серия 63,всичките първокласни,но те изчезнаха някъде.Година по-късно на Бургас,докато разглеждах състава на "Сл.бряг",попаднах на един първокласен вагон,на който долу си личеше,как надписът "Пловдив" бе заличен и отгоре написано "София".Може да е бил един от тях.

Администратор
Ами аз се прекарах август месец! На билетната каса видях че талона за запазени места е за вагон с 6 места в купе и си купих място за там само че като реших да се качвам видях че вагона е 47ма, но беше чист (не смърдеше много) имаше дори вода и тоалетна хартия в 00 (помещението оцеля в прилично състояние до......Каспичан)! Но ако си къс панталон или пола и се позапотиш новата синя тапицерия причинява сърбеж, а когато те чакат 8 часа път (Варна -ГО- София) - Честито!

Господи Боже, каква е тая работа? 63 - та серия би трябвало да са както следва: 55 второкласни сини (първите 5 броя от тези, които ги знаете, бяха рециклирани в Унгария, а останалите - в Дряново) и още 13 първокласни. Следва да добавим и преди това рециклираните в Дряново 3 второкласни и два първокласни, пак с такава серия, но боядисани в бяло и червено, които през 97-а обслужваха "Плевен експрес". Общо 73 бройки. Къде аджеба отидоха? |Сега я вървят 20, я не, другите в **за ли си ги завряха? А трябваше да рециклират и още, но доставените в Дряново части потънаха незнайно къде. Другата глупост беше да преустроят произведените през 87-а в Дряново, преди 74-ките, близо 30 броя, в кушети, дето сега няма кои влакове да обслужват, освен разбира се т.нар "Оптими", които също не се знае по каква далавера вървят. А купените настаро френски вагони толкова зле ли бяха, че ги бракуваха? За 74 не говоря, сега повечето от тях на нищо не мязат, като изключим състава на 4612/4613. А кога бяха в съставите на 8(6)10/8(6)11, 812/813 (сега ги няма, събрани са са с 8614/8615), 814/815, 2610/2611, 2612/13 - т.нар. интер сити, всички сегашни УБВ, плюс още един чифт за Варна през ГО. Пълна мистерия - нямало вагони.
Информация
Модератори