
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
Сутринта 46221 се появи на СФ. На обяд беше прикачена на 8615. Нещо се е по объркал графика. 46229 днес я нямаше по 1-ва.
Последно промяна от 44142 на Сря Мар 07, 2007 8:45 pm, променено общо 1 път.

Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
Между другото,днес по уредбите на центр.По при пристигането на 8611 съобщаваха,че на Ст.Загора пътниците имат връзка с бръз влак до Шумен.Изненадан,изтичах до таблата в чакалнята и каква бе изненадата ми,когато установих,че 4640 отсъстваше от графа "Заминаващи".Някой знае ли нещо по въпроса,да не би да е във връзка с някакви ремонти?

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Днес на гара Червен бряг БВ2611 и ПВ20132 се засякоха на моста след гара Червен бряг посока Плевен.БВ2611 беше с 6 вагона както си е-4Б,1А и един фургон и беше начело 44 092.5 ПВ20132 беше начело с МЕЗДРЕНСКАТА 45 170.8 и с три вагона като всичките бяха червени.Първият зад локомотива беше 50 серия смесен(1+2 клас),а другите бяха обикновени.Впечатление ми направи,че и вагоните на двата влака бяха чисти,а не в графити.

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Администратор

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Администратор
Днес имаше малък инцидент с МБВ 490. Един от сръбските седящи вагони имаше повреда и се наложи незабавно да бъде откачен, като 52 061 го закара в депо Надежда, но преди това 44 084 и първите два вагона (спални на БДЖ) бяха изтеглени и след като 52-ката със сръбкия вагон напусна гарата, 44 084 с двата вагона се закачи към състава на влака. И така влакът беше с общо 4 вагона, а не 5 - два на БДЖ WL, 1 на JZ B, и 1 на JZ WL. В крайна сметка Дезирото (КПВ 10208) преди 490, като на Волуяк пътническият престоя 12 минути, за да бъде надминат от международния. Мотрисата замина от Волуяк с 10 минути закъснение, но до Костинброд беше избито на 8 минути. Този път обаче влакът се обслужваше само от 1, а не 2 мотриси, и тя беше 10 035/036. Оказа се напълно достатъчна за всички пътници, защото населеността в нея беше около 90-95%.
Още:
БВ 8615 с двойна тяга 43 309 - лок. за трасе, а 44 063 бе влаковата машина. Съставът отново беше 1A и 3B вагона.
БВ 2613 се теглеше от 44 076.
БВ 4612 - навреме с 44 123.
Още:



Последно промяна от rexkos на Пет Ное 02, 2007 11:34 am, променено общо 1 път.

Администратор
Днес скъп гост в депо Подуяне е дизеловият локомотив ТЭМ2Б-030, собственост на "Кремковци - АД". Машината е дошла за струг и в 15 ч. влезе, като ще е готова утре на обяд. Имах възможността да посетя машината и да добия някои знания от машиниста, който утре ще дойде отново да я вземе към Кремика. Са сведение на снимачите, машината ще е там до обяд. Ако някой иска да ми пише на ЛС или по скайп да се разбереме.
64.19
Информация
Модератори