Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

Сутринта 46221 се появи на СФ. На обяд беше прикачена на 8615. Нещо се е по объркал графика. 46229 днес я нямаше по 1-ва.
Мнения: 665
Регистриран на: Пет Юли 21, 2006 7:49 pm
Местоположение: По
Обратна връзка:

Мнение от 44-134 »

44142 написа:Сутринта 46221 се появи на СФ. На обяд беше прикачена на 8615. Нещо се е по убъркал графика. 46229 днес я нямаше по 1-ва.
229 e в Бс за ТП
Най-великата доблест не е в това никога да не паднеш, а да се изправиш всеки път, когато паднеш.
Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнение от 46 242 »

44142 написа:Подготвят се да вдигнат междугарието Белово-РПСестримо но 80 км. Снощи са откраднати кабели в междугарието КЗ-МУС. Поради тази причина влаците заминават с ОЗЦ2А.
Там става за 100 км/час без проблем.
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

Почнали са да чоплят нещо между Ботев и Свежен. В резултат на ремонта който тече там сега има намаление 40 във въпросното междугарие.
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Между другото,днес по уредбите на центр.По при пристигането на 8611 съобщаваха,че на Ст.Загора пътниците имат връзка с бръз влак до Шумен.Изненадан,изтичах до таблата в чакалнята и каква бе изненадата ми,когато установих,че 4640 отсъстваше от графа "Заминаващи".Някой знае ли нещо по въпроса,да не би да е във връзка с някакви ремонти?
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

Виж в сайта на БДЖ.
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Нищо не пише там. :shock: :evil: :twisted:
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

Миналия месец бяха резнали 4640 и 4641 в участъка ПО-СЗ заради ремонтни работи на магистрала "Тракия". Явно са удължили срока без да го споменат.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Днес на гара Червен бряг БВ2611 и ПВ20132 се засякоха на моста след гара Червен бряг посока Плевен.БВ2611 беше с 6 вагона както си е-4Б,1А и един фургон и беше начело 44 092.5 ПВ20132 беше начело с МЕЗДРЕНСКАТА 45 170.8 и с три вагона като всичките бяха червени.Първият зад локомотива беше 50 серия смесен(1+2 клас),а другите бяха обикновени.Впечатление ми направи,че и вагоните на двата влака бяха чисти,а не в графити.
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

46221 е в депо ПД за някаква рекламация. интересното е, че лок е бил докаран с 8626 а вчера замина 8615. В депо ПД на струг е ТМ030. 45159 също е в депо ПД но не съм питал за какво.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

44142 написа:46221 е в депо ПД за някаква рекламация. интересното е, че лок е бил докаран с 8626 а вчера замина 8615. В депо ПД на струг е ТМ030. 45159 също е в депо ПД но не съм питал за какво.
ТМ030 какво е? Траверсоподбивна машина или?
64.19
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

Кремиковските таралясници. Не му знам целия номер.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

44142 написа:Кремиковските таралясници. Не му знам целия номер.
ТЭМ2Б-030 :wink: Радвам се, че сподели, сега ще отида да го видя красавеца.
64.19
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

Днес имаше малък инцидент с МБВ 490. Един от сръбските седящи вагони имаше повреда и се наложи незабавно да бъде откачен, като 52 061 го закара в депо Надежда, но преди това 44 084 и първите два вагона (спални на БДЖ) бяха изтеглени и след като 52-ката със сръбкия вагон напусна гарата, 44 084 с двата вагона се закачи към състава на влака. И така влакът беше с общо 4 вагона, а не 5 - два на БДЖ WL, 1 на JZ B, и 1 на JZ WL. В крайна сметка Дезирото (КПВ 10208) преди 490, като на Волуяк пътническият престоя 12 минути, за да бъде надминат от международния. Мотрисата замина от Волуяк с 10 минути закъснение, но до Костинброд беше избито на 8 минути. Този път обаче влакът се обслужваше само от 1, а не 2 мотриси, и тя беше 10 035/036. Оказа се напълно достатъчна за всички пътници, защото населеността в нея беше около 90-95%.

Още:
:arrow: БВ 8615 с двойна тяга 43 309 - лок. за трасе, а 44 063 бе влаковата машина. Съставът отново беше 1A и 3B вагона.
:arrow: БВ 2613 се теглеше от 44 076.
:arrow: БВ 4612 - навреме с 44 123.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Днес скъп гост в депо Подуяне е дизеловият локомотив ТЭМ2Б-030, собственост на "Кремковци - АД". Машината е дошла за струг и в 15 ч. влезе, като ще е готова утре на обяд. Имах възможността да посетя машината и да добия някои знания от машиниста, който утре ще дойде отново да я вземе към Кремика. Са сведение на снимачите, машината ще е там до обяд. Ако някой иска да ми пише на ЛС или по скайп да се разбереме.
64.19
Заключено

Обратно към “Архив "Трейнспотинг, ГДВ, мероприятия и общи теми"”

Информация