


Еми избира се чифтът, който сумарно е с по-добра населеност. Аз лично съм пътувал доста и с 2612 и с 2614 (участъка ГО-Левски) и не съм забелязал някаква кой знае каква разлика. Да речем в БВ 2612 съм виждал правостоящи при 3 B в петък след ГО
О, Велики Глъм, върни влаковете от единия център на Вселената до другия, че малките глъмчета да млъкнат, че ми надуват главата
(Русе-Димитровград 4647)
(Русе-Димитровград 4647)

Добре че си пазя написано в една тетрадка от 2009 г. от пътуване - 2612 от Варна до Шумен , оттам в обратна посока влак , аналогичен на сегашния 20165 до Каспичан и 2614 до София.В участъка Каспичан - Шумен съм преброил пътниците - 213 души за 2612 и 369 за 2614.Датата е била 14-ти септември.Раздели ги на броя на вагоните (4 В и 1 А) и ще получиш представа каква е била населеността.
И не само тогава , но и през други пъти съм забелязвал това - 2614 е с по - голяма населеност от 2612.Причините вече ги указах.
А през лятото правостоящи има както в 2612 , така и в 2614.
И не само тогава , но и през други пъти съм забелязвал това - 2614 е с по - голяма населеност от 2612.Причините вече ги указах.
А през лятото правостоящи има както в 2612 , така и в 2614.
Весо, към момента е 2012, а не 2009 година
Много неща са променени от тогава. И не ти говоря за летни дни, ами за обикновени петъци, когато пътникопотокът най - вече студенти за БВ 2612 е най-голям. Аналогично в БВ 2614, с който също съм пътувал не един и два пъти (вярно най-вече ГО-Левски) е имало правостоящи в неделен ден например

О, Велики Глъм, върни влаковете от единия център на Вселената до другия, че малките глъмчета да млъкнат, че ми надуват главата
(Русе-Димитровград 4647)
(Русе-Димитровград 4647)

2612 и 2614 до Левски и Плевен се движат горе долу еднакво пълни, но вторият значително се опразва на Плевен, а за първия към София има повече пътници, заради по-ранния час. Тъй че като цяло след Плевен 2612 е определено по-добре населен от 2614.
Един вагон, ама пълен! (4627)
Информация
Модератори