Мнения: 398
Регистриран на: Съб Ное 21, 2009 12:12 am
Местоположение: grad shumen

Мнение от RAILWAYSTATION »

Точно обратното 2612 винаги е с много по-голяма населеност от 2614 по принцип :)
НИКОГА НЕ ПРЕМИНАВАЙ НА ОХРАНЯЕМ ЖП-ПРЕЛЕЗ ПРИ СПУСНАТА БАРИЕРА!
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Колкото пъти съм пътувал по 2-ра , съм забелязал , че 2614 е в пъти по - пълен от 2612.Причината е , че е последният нормален БВ по 2-ра линия , тъй като на 461 разчитат малко хора , а и е прекалено късен.
Мнения: 398
Регистриран на: Съб Ное 21, 2009 12:12 am
Местоположение: grad shumen

Мнение от RAILWAYSTATION »

Тогава защо 2612 вози бюфет и е с повече вагони от 2614? :)
НИКОГА НЕ ПРЕМИНАВАЙ НА ОХРАНЯЕМ ЖП-ПРЕЛЕЗ ПРИ СПУСНАТА БАРИЕРА!
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Бюфетът и по - големият брой вагони нямат абсолютно никаква връзка с пътникопотока. :wink:
Виждал съм толкова различни парадокси , при които влак , генериращ по - висока населеност се движи с по - малко вагони от такъв , който е полупразен , но вече на такива ситуации не обръщам внимание.
Мнения: 1178
Регистриран на: Чет Авг 14, 2008 3:57 pm
Местоположение: Русе/Свищов

Мнение от Vancho »

Явно забравяте важна подробност - БВ 2613 е много по-пълен от БВ 2615 :P
О, Велики Глъм, върни влаковете от единия център на Вселената до другия, че малките глъмчета да млъкнат, че ми надуват главата

(Русе-Димитровград 4647) :D
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Така де , но ние имаме предвид влаковете в обратната посока - 2612 и 2614. :wink:
Между другото , 2610 също не е празен влак.
Мнения: 1178
Регистриран на: Чет Авг 14, 2008 3:57 pm
Местоположение: Русе/Свищов

Мнение от Vancho »

Еми избира се чифтът, който сумарно е с по-добра населеност. Аз лично съм пътувал доста и с 2612 и с 2614 (участъка ГО-Левски) и не съм забелязал някаква кой знае каква разлика. Да речем в БВ 2612 съм виждал правостоящи при 3 B в петък след ГО
О, Велики Глъм, върни влаковете от единия център на Вселената до другия, че малките глъмчета да млъкнат, че ми надуват главата

(Русе-Димитровград 4647) :D
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Добре че си пазя написано в една тетрадка от 2009 г. от пътуване - 2612 от Варна до Шумен , оттам в обратна посока влак , аналогичен на сегашния 20165 до Каспичан и 2614 до София.В участъка Каспичан - Шумен съм преброил пътниците - 213 души за 2612 и 369 за 2614.Датата е била 14-ти септември.Раздели ги на броя на вагоните (4 В и 1 А) и ще получиш представа каква е била населеността.
И не само тогава , но и през други пъти съм забелязвал това - 2614 е с по - голяма населеност от 2612.Причините вече ги указах.
А през лятото правостоящи има както в 2612 , така и в 2614.
Мнения: 1178
Регистриран на: Чет Авг 14, 2008 3:57 pm
Местоположение: Русе/Свищов

Мнение от Vancho »

Весо, към момента е 2012, а не 2009 година :D Много неща са променени от тогава. И не ти говоря за летни дни, ами за обикновени петъци, когато пътникопотокът най - вече студенти за БВ 2612 е най-голям. Аналогично в БВ 2614, с който също съм пътувал не един и два пъти (вярно най-вече ГО-Левски) е имало правостоящи в неделен ден например
О, Велики Глъм, върни влаковете от единия център на Вселената до другия, че малките глъмчета да млъкнат, че ми надуват главата

(Русе-Димитровград 4647) :D
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

2612 и 2614 до Левски и Плевен се движат горе долу еднакво пълни, но вторият значително се опразва на Плевен, а за първия към София има повече пътници, заради по-ранния час. Тъй че като цяло след Плевен 2612 е определено по-добре населен от 2614.
Един вагон, ама пълен! (4627)
Публикувай отговор

Обратно към “Trainspotters forum”

Информация