
49 кг на линеен метър и 60 кг на линеен метър.

Тип 60 са по-тежки, по-широки, по-високи и издържат повече, но най-важно - разпределят товара на повече траверси и така железният път има по-равномерна еластичност, което позволява по-висока скорост, а намаленото натоварване на отделните траверси позволява по-лесна поддръжка.
Дължината на релсите зависи от предназначението им - тези, които се заваряват в БРП са с различни дължини, често 18, 25, 30 м, а стандартната дължина за наставов път е 25 м.
Дължината на релсите зависи от предназначението им - тези, които се заваряват в БРП са с различни дължини, често 18, 25, 30 м, а стандартната дължина за наставов път е 25 м.
Днес отидох на гара Пазарджик , за да видя втората партида релси , подготвяни за участъка Септември - Пловдив.Купчината бе нарастнала и станала такава , а тук виждате манипулация с крана.Фотографии на релсите:
- снимка 1;
- снимка 2;
- снимка 3;
- снимка 4.
Работниците са в готвност за посрещане на останалите влакове , които трябва да дойдат.
- снимка 1;
- снимка 2;
- снимка 3;
- снимка 4.
Работниците са в готвност за посрещане на останалите влакове , които трябва да дойдат.


Днес на гара Пазарджик започна разтоварването на последната партида платформи тип "Res" , превозващи релси UIC 60.Старият стационарен кран на товарната гара се бе повредил , затова специално за дейността бе докаран авто-кран , който да продължи усилената работа.Увековечих този момент от разтоварването.
Изненадващо за мен (а и за неколцината работници) , маневреното дизелче V 22-360 изтели целия състав от платформи и ги подаде за разтоварване.Тук виждате да маневрира с празни вагони.
Докато се извършваше маневрата , премина тов.влак , теглен от 06-00-ца и реших да го заснема на фона на близката мелница и хлебозавод "Симид".
Понякога има и такива гледки.Аз се зачудих и реших да попитам машиниста на V22-360 , a той при вида на гледката , направи това изражение.
Утре дейността по разтоварване ще продължи като за последен ден.Повече композиции с платформи "Res" , возещи UIC 60 засега няма да идват.
Изненадващо за мен (а и за неколцината работници) , маневреното дизелче V 22-360 изтели целия състав от платформи и ги подаде за разтоварване.Тук виждате да маневрира с празни вагони.
Докато се извършваше маневрата , премина тов.влак , теглен от 06-00-ца и реших да го заснема на фона на близката мелница и хлебозавод "Симид".
Понякога има и такива гледки.Аз се зачудих и реших да попитам машиниста на V22-360 , a той при вида на гледката , направи това изражение.
Утре дейността по разтоварване ще продължи като за последен ден.Повече композиции с платформи "Res" , возещи UIC 60 засега няма да идват.
Весо нафта ли е това?VESO написа: Понякога има и такива гледки.
има и дизел който е червен, има и който бие на зеленикаво, както и такъв който бие на оцветена рекия 

Информация
Модератори