Kъм темата,ето малко снимки от днес,правени на центр.ПО:
32105-9+32106-7,начело на 80117;
07020-1,почиваща си пред депото;
61015-4,най-после да я видим маневрираща с пътн. вагони;
И сега 2 композиции:
на 10147;
на 80203.
За тези,който не вярват на последната,ето и доказателство.
32105-9+32106-7,начело на 80117;
07020-1,почиваща си пред депото;
61015-4,най-после да я видим маневрираща с пътн. вагони;
И сега 2 композиции:
на 10147;
на 80203.
За тези,който не вярват на последната,ето и доказателство.
Малко снимки от днес,правени в дъждовния следобяд на центр.Пловдив:
43309-4,начело на 8615 (както знаем,този влак вече се тегли от локомотив на депо ПО);
Най-после да видим и 80117 с електричка,днес се разписа 32151-3+32152-1;
Софийската 32083-8+32084-6,която се води командировка при нас е готова съвестно да изпълнява своите задължения на 82210;
Гара По без DESIRO е като пустиня без оазис.10009-2+10010-0 е в "пълна бойна готовност" за обслужването на 18210;
И за финал два състава.Първият е композицията на 10147(фургонът отпред съвсем не означава,че отоплител липсва и влакът ще се тегли от модернизирана 071XX-X,локомотивът винаги се прикача с отоплителя зад него,като към състава идват заедно);
Ето и друга композиция,от която съм възмутен-вижте на какво приличаше последния вагон на 8615 днес.
43309-4,начело на 8615 (както знаем,този влак вече се тегли от локомотив на депо ПО);
Най-после да видим и 80117 с електричка,днес се разписа 32151-3+32152-1;
Софийската 32083-8+32084-6,която се води командировка при нас е готова съвестно да изпълнява своите задължения на 82210;
Гара По без DESIRO е като пустиня без оазис.10009-2+10010-0 е в "пълна бойна готовност" за обслужването на 18210;
И за финал два състава.Първият е композицията на 10147(фургонът отпред съвсем не означава,че отоплител липсва и влакът ще се тегли от модернизирана 071XX-X,локомотивът винаги се прикача с отоплителя зад него,като към състава идват заедно);
Ето и друга композиция,от която съм възмутен-вижте на какво приличаше последния вагон на 8615 днес.
Понеже забравих да спомена нещо,което се заговори преди време във форума,сега пускам и снимков материал,а датата е 31-ви декември.Снимка на Янтрата,пристигнала на 1-ви коловоз на центр.София.Както знаем,с композицията и се случва ето ТОВА,а ето и снимка на станалите известни вече 18-метрови вагони серия 33.Минута след снимката за моя изненада отпред застана пловдивската 43533-9,която трябваше да изкара влака до Лакатник.Случайно дочух разговор между двама дядовци,които се приготвяха да влизат в първокласния вагон серия 63.Единият се възхищаваше на "съседския влак"( така по дефилето наричат 20221,понеже вероятността да срещнещ съседа си от село била твърде голяма),а другият добавяше,че с единия крак сме влезли в Европа още от деня,в който за селата по линията се пускат такива модерни вагони.Не чух друго,понеже трябваше да побързам за 2611,като на разположение имах по-малко и от 5 минути.
Малко снимки от ранното утро на центр.Пловдив от днес,3-ти февруари:
10261,обслужван от 32099-4+32100-0;
10151,обслужван от 10049-8+10050-6;
10152,обслужван от 10013-4+10014-2;
"Родопи",теглен от 44131-1;
Белия кон,теглен от 44058-6;
82222,обслужван от 32151-3+32152-1;
81201,обслужван от 10015-9+10016-7;
82221,обслужван от 32105-9+32106-7;
80202,теглен от 44061-0;
след като бе откачен,електровозът застана начело на 80113;
10261,обслужван от 32099-4+32100-0;
10151,обслужван от 10049-8+10050-6;
10152,обслужван от 10013-4+10014-2;
"Родопи",теглен от 44131-1;
Белия кон,теглен от 44058-6;
82222,обслужван от 32151-3+32152-1;
81201,обслужван от 10015-9+10016-7;
82221,обслужван от 32105-9+32106-7;
80202,теглен от 44061-0;
след като бе откачен,електровозът застана начело на 80113;
Малко снимки от днес,6-ти февруари:
44001-6,начело на 1620;
32077-0+32078-8,готвеща се за обслужване на 10114;
10013-4+10014-2,обслужващ 81204;
32151-3+32152-1 като първа и 32105-9+32106-7 като втора на 80115;
44061-0,начело на 4640;
бургаски гост - 46014-7;
07020-1,почиващ си пред депото.
44001-6,начело на 1620;
32077-0+32078-8,готвеща се за обслужване на 10114;
10013-4+10014-2,обслужващ 81204;
32151-3+32152-1 като първа и 32105-9+32106-7 като втора на 80115;
44061-0,начело на 4640;
бургаски гост - 46014-7;
07020-1,почиващ си пред депото.
Актуални снимки на 32141-4+32142-2,обслужваща 10111;
10027-4+10028-2,на 18206;
и 10023-3+10024-1 на 18210;
52067-6 на Огняново,правещ маневра.Вагоните на първи коловоз,са докарани от 06018-6,който си замина,а 067 остана да ги кара до мястото,където ги пълнят с насипен варов разтвор.
44128-7,начело на тов.влак сутринта на гара Пзк;
44060-2,готов да изтегли 1622 към столицата.
10027-4+10028-2,на 18206;
и 10023-3+10024-1 на 18210;
52067-6 на Огняново,правещ маневра.Вагоните на първи коловоз,са докарани от 06018-6,който си замина,а 067 остана да ги кара до мястото,където ги пълнят с насипен варов разтвор.
44128-7,начело на тов.влак сутринта на гара Пзк;
44060-2,готов да изтегли 1622 към столицата.
Малко снимки от днес,19-ти февруари:
45187-2 начело на Белия кон;
46235-8 на "Сл.бряг";
44058-6 на Дианата;
75008-3,теглещ 16103;
77002-4,начело на 16102;
609.76 на атракционния влак днес.(Повече снимки и инфо малко по-късно във "Впечатления.."-та);
Същата 77002-4,този път начело на 16105;
75004-2,теглещ 16104.
45187-2 начело на Белия кон;
46235-8 на "Сл.бряг";
44058-6 на Дианата;
75008-3,теглещ 16103;
77002-4,начело на 16102;
609.76 на атракционния влак днес.(Повече снимки и инфо малко по-късно във "Впечатления.."-та);
Същата 77002-4,този път начело на 16105;
75004-2,теглещ 16104.
Днес,20-ти февруари:
10027-4+10028-2,обслужваща 1640;
44128-7,начело на Дианата,към нея от края на композицията,61014-7 чевръсто прикачи още два допълнителни exDB вагона;
32151-3+32152-1 на крайградския 10271;
10023-3+10024-1,обслужваща 81202;
локалния товарен влак ПО-СП,необичайно дълъг днес,теглен от 06018-6;
32115-8+32116-6 на 10111/10112;
44001-6,начело на 1620.
10027-4+10028-2,обслужваща 1640;
44128-7,начело на Дианата,към нея от края на композицията,61014-7 чевръсто прикачи още два допълнителни exDB вагона;
32151-3+32152-1 на крайградския 10271;
10023-3+10024-1,обслужваща 81202;
локалния товарен влак ПО-СП,необичайно дълъг днес,теглен от 06018-6;
32115-8+32116-6 на 10111/10112;
44001-6,начело на 1620.
Снимки от днес,26-ти февруари:
мотрисни влакове:
10013-4+10014-2,обслужваща 18206;
32091-1+32092-9 на 82206;
32105-6+32106-9,обслужваща 19213;
32121-6+32122-4 на 10112;
44001-6,начело на 1621;
46221-8,теглещ 8610;
Няколко общи изгледа от състава на 8610,от които се вижда,че композицията пак е 4 вагона + фургон,но за разлика от миналия път,сега имаше първокласен вагон.Населеността беше задоволителна.
http://bgphoto.net/photos/1565/o633080962229580000.jpg
http://bgphoto.net/photos/1565/o633080962743017500.jpg
http://bgphoto.net/photos/1565/o633080963057236250.jpg
мотрисни влакове:
10013-4+10014-2,обслужваща 18206;
32091-1+32092-9 на 82206;
32105-6+32106-9,обслужваща 19213;
32121-6+32122-4 на 10112;
44001-6,начело на 1621;
46221-8,теглещ 8610;
Няколко общи изгледа от състава на 8610,от които се вижда,че композицията пак е 4 вагона + фургон,но за разлика от миналия път,сега имаше първокласен вагон.Населеността беше задоволителна.
http://bgphoto.net/photos/1565/o633080962229580000.jpg
http://bgphoto.net/photos/1565/o633080962743017500.jpg
http://bgphoto.net/photos/1565/o633080963057236250.jpg
Снимки от последния ден на този месец:
мотриси:
10023-3+10024-1,обслужваща 81204;
32115-8+32116-6,начело на 10114;
32155-4+32156-2 като първа и 32091-1+32092-9 като втора на 80115;
44001-6,теглещ 1620;
45188-0,начело на 4640;
един от второкласните вагони в състава на 4640;
61014-7,почиваща си на опашката на влака;
и за финал пристигането и заминаването на 8611,теглен от 44099-0,точен на секундата.Композицията включваше фургон и 9 пътн.вагона,като последните 4 бяха директните за Бургас.
мотриси:
10023-3+10024-1,обслужваща 81204;
32115-8+32116-6,начело на 10114;
32155-4+32156-2 като първа и 32091-1+32092-9 като втора на 80115;
44001-6,теглещ 1620;
45188-0,начело на 4640;
един от второкласните вагони в състава на 4640;
61014-7,почиваща си на опашката на влака;
и за финал пристигането и заминаването на 8611,теглен от 44099-0,точен на секундата.Композицията включваше фургон и 9 пътн.вагона,като последните 4 бяха директните за Бургас.

Това са главните действащи герои от днес,3-ти март,а фотограф е Rexkos.
Директен link към албума с разходката до Червен бряг,ще намерите тук:
http://bgphoto.net/Photos.aspx?UserId=1 ... umId=87912
Бих помолил всички,които снимаха и качиха снимките в албуми,да ги покажат тук,с цел предоставяне на форумската аудитория да се запознае с тях.
Малко снимки от днес,8-ми март:
43506-5,начело на тов.влак;
10011-8+10012-6,обслужваща 18206;
32105-9+32106-7 на 82206;
32097-8+32098-6 на 10112;
44001-6,теглещ 1621;
46229-1 на 8610,позакъснял леко с 4 минути;
обща снимка преди потегляне;
32039-0+32040-8,като втора на 80102;
44061-0, готвещ се за 4640;
32121-6+32122-4,обслужваща 10114;
10011-8+10012-6,готова за 10145;
10027-4+10028-2, на 81204;
07124-1,теглещ 18208.
43506-5,начело на тов.влак;
10011-8+10012-6,обслужваща 18206;
32105-9+32106-7 на 82206;
32097-8+32098-6 на 10112;
44001-6,теглещ 1621;
46229-1 на 8610,позакъснял леко с 4 минути;
обща снимка преди потегляне;
32039-0+32040-8,като втора на 80102;
44061-0, готвещ се за 4640;
32121-6+32122-4,обслужваща 10114;
10011-8+10012-6,готова за 10145;
10027-4+10028-2, на 81204;
07124-1,теглещ 18208.
И аз днес се изненадах,че 18208/18207 е с два вагона,но явно фактът е не толкова породен от криза за вагони,колкото до пътникопотока.В композицията имаше не повече от 30 души,равномерно разпределени в двата вагона
Ето снимки от различни периоди на този влак:
http://bgphoto.net/photos/1565/o632789004115156250.jpg
http://bgphoto.net/photos/1565/o632790710378125000.jpg
http://bgphoto.net/photos/1565/o632790710066562500.jpg
http://bgphoto.net/photos/1565/o632907405706093750.jpg
http://bgphoto.net/photos/1565/o632956596588906250.jpg
http://bgphoto.net/photos/1565/o632993148859531250.jpg
http://bgphoto.net/photos/1565/o633000800135156250.jpg
От доста време гледам,че 1621 се движи с 6 вагона,в които има пътници най-много за 3.Същите се връщат с 1622,който в определени дни се отличава с изключително висока населеност.

http://bgphoto.net/photos/1565/o632789004115156250.jpg
http://bgphoto.net/photos/1565/o632790710378125000.jpg
http://bgphoto.net/photos/1565/o632790710066562500.jpg
http://bgphoto.net/photos/1565/o632907405706093750.jpg
http://bgphoto.net/photos/1565/o632956596588906250.jpg
http://bgphoto.net/photos/1565/o632993148859531250.jpg
http://bgphoto.net/photos/1565/o633000800135156250.jpg
От доста време гледам,че 1621 се движи с 6 вагона,в които има пътници най-много за 3.Същите се връщат с 1622,който в определени дни се отличава с изключително висока населеност.
Малко снимки от днес,10-ти март:
старозагорската 61016-2,стояща все още пред депо ПО;
44064-4,чакащ ГПР;
общ изглед към предната част на депото;
44001-6,теглещ 1620;
45188-0,дошъл от Ст.загора с тов.влак;
10013-4+10014-2,обслужваща 10242;
32121-6+32122-4,начело на 10112;
старозагорската 61016-2,стояща все още пред депо ПО;
44064-4,чакащ ГПР;
общ изглед към предната част на депото;
44001-6,теглещ 1620;
45188-0,дошъл от Ст.загора с тов.влак;
10013-4+10014-2,обслужваща 10242;
32121-6+32122-4,начело на 10112;
Информация
Модератори