
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
ххх
Последно промяна от 44142 на Съб Апр 10, 2010 10:33 pm, променено общо 1 път.
Представи си, че тя се водеше ПР и чакаше трансформатор,защото докато чакаше за ремонт и го взехме.Но не знам къде е.Между другото тази машина ни беше и първия среден ремонт-тогава се допускаше на тези машини и среден ремонт.С една дума на нея сме се "учили" да правим такива ремонти.Добър урок, защото скоро след това започнахме и капитални ремонти.Но със сигурност не е нарязана.Не знам да не би да е на базата на Асеново.Ще проверя.

Акредитиран фотограф
Да така е прав си по-добре там от колкото сред седмаците и 42-рите около деломайстора нахвърляни и забутани. И дано началниците да отделят средства били те и минимални за ремонта.borislaviv написа:Да там си стои и до ден днешен пред склада.Все пак това място е по-престижно, отколкото да бъде ограда на депото.На това парче стоят обикновенно и два вагона на емв,които чакат да влязат в цеха. Дано и 43-308 тръгне след тях.

Акредитиран фотограф
Интересно само тя ли е останала в Горна от 42-00-ките? 001 , 008 , 011 и 100 не се надявам вече да са "живи" , но там имаше още "обитатели" от серията - 109 , 110 , 114 , 121 , 132 и 134.Когато ходих преди 3 години в Горна Оряховица , видях 109 и 113 , а 130 правеше компания на 134 отвън.С това се и изчерпаха 42-00-ките.
Н. Петракиев е заснел 43302-9 в Горна , може би това е една от последните и снимки.Досега за този локомотив не съм чул нищо.
Н. Петракиев е заснел 43302-9 в Горна , може би това е една от последните и снимки.Досега за този локомотив не съм чул нищо.

Акредитиран фотограф
Значи в момента живи все още не нарязани са същите, които си снимал горе-долу а те са 42.109,42.113,42.121,42.130,42.133,42.134 други образи от тази серия няма и са нарязани само кабините са запазили ако катастрофира някой лок да му я сложат.VESO написа:Интересно само тя ли е останала в Горна от 42-00-ките? 001 , 008 , 011 и 100 не се надявам вече да са "живи" , но там имаше още "обитатели" от серията - 109 , 110 , 114 , 121 , 132 и 134.Когато ходих преди 3 години в Горна Оряховица , видях 109 и 113 , а 130 правеше компания на 134 отвън.С това се и изчерпаха 42-00-ките.
Н. Петракиев е заснел 43302-9 в Горна , може би това е една от последните и снимки.Досега за този локомотив не съм чул нищо.
На тези снимки се виждат 42-00-ки с метален кош (предполага се 421XX-X) и без всякакви номера , заснети в депо Горна:
http://railfriends.org/site-photogalery/go/421x1.jpg
http://railfriends.org/site-photogalery/go/421x2.jpg
Имам предчувстие , че една от тях е 133.Да знаеш нещо повече?
http://railfriends.org/site-photogalery/go/421x1.jpg
http://railfriends.org/site-photogalery/go/421x2.jpg
Имам предчувстие , че една от тях е 133.Да знаеш нещо повече?

Акредитиран фотограф
Не не са и тези двете те са нарязани с сигурност а 42.133 до при месец стоя на триажна гара в депото и вдигаха под напрежение да пече пясък, но като ходих в ГО в началото на август я видях набута при колоната от седмаци. При едно от пътуванията си Наско го беше снимал ето я и самата снимка вземата от неговата галерия.
http://www.foto.bg/showphoto.php?photo=234667&cat=6464
http://www.foto.bg/showphoto.php?photo=234667&cat=6464
В www.railwaymodeling.com имаше снимка на машината на пункта за печене на пясък машината я ползвали за инсталацията за печене на пясък44142 написа:Ясно. Имаше една лъскава 42130. Нещо не я виждам при другите 42 където са гарирани близо до деломайстора, да не е нарязана?
Последно промяна от kgeorgiev на Сря Мар 31, 2010 12:11 pm, променено общо 1 път.

Администратор

Информация
Модератори