Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
ххх
Мнения: 323
Регистриран на: Чет Фев 05, 2009 12:26 am
Местоположение: Bulgaria

Мнение от borislaviv »

Представи си, че тя се водеше ПР и чакаше трансформатор,защото докато чакаше за ремонт и го взехме.Но не знам къде е.Между другото тази машина ни беше и първия среден ремонт-тогава се допускаше на тези машини и среден ремонт.С една дума на нея сме се "учили" да правим такива ремонти.Добър урок, защото скоро след това започнахме и капитални ремонти.Но със сигурност не е нарязана.Не знам да не би да е на базата на Асеново.Ще проверя.
Акредитиран фотограф
Мнения: 695
Регистриран на: Пет Фев 29, 2008 6:35 pm
Местоположение: РУСЕ
Акредитиран фотограф

Мнение от 44.123 »

borislaviv написа:Да там си стои и до ден днешен пред склада.Все пак това място е по-престижно, отколкото да бъде ограда на депото.На това парче стоят обикновенно и два вагона на емв,които чакат да влязат в цеха. Дано и 43-308 тръгне след тях.
Да така е прав си по-добре там от колкото сред седмаците и 42-рите около деломайстора нахвърляни и забутани. И дано началниците да отделят средства били те и минимални за ремонта.
Акредитиран фотограф
Мнения: 695
Регистриран на: Пет Фев 29, 2008 6:35 pm
Местоположение: РУСЕ
Акредитиран фотограф

Мнение от 44.123 »

44142 написа:Ясно. Имаше една лъскава 42130. Нещо не я виждам при другите 42 където са гарирани близо до деломайстора, да не е нарязана?
Там си е до деломайстора само където не се вижда от колоната седмаци.
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Интересно само тя ли е останала в Горна от 42-00-ките? 001 , 008 , 011 и 100 не се надявам вече да са "живи" , но там имаше още "обитатели" от серията - 109 , 110 , 114 , 121 , 132 и 134.Когато ходих преди 3 години в Горна Оряховица , видях 109 и 113 , а 130 правеше компания на 134 отвън.С това се и изчерпаха 42-00-ките.
Н. Петракиев е заснел 43302-9 в Горна , може би това е една от последните и снимки.Досега за този локомотив не съм чул нищо.
Акредитиран фотограф
Мнения: 695
Регистриран на: Пет Фев 29, 2008 6:35 pm
Местоположение: РУСЕ
Акредитиран фотограф

Мнение от 44.123 »

VESO написа:Интересно само тя ли е останала в Горна от 42-00-ките? 001 , 008 , 011 и 100 не се надявам вече да са "живи" , но там имаше още "обитатели" от серията - 109 , 110 , 114 , 121 , 132 и 134.Когато ходих преди 3 години в Горна Оряховица , видях 109 и 113 , а 130 правеше компания на 134 отвън.С това се и изчерпаха 42-00-ките.
Н. Петракиев е заснел 43302-9 в Горна , може би това е една от последните и снимки.Досега за този локомотив не съм чул нищо.
Значи в момента живи все още не нарязани са същите, които си снимал горе-долу а те са 42.109,42.113,42.121,42.130,42.133,42.134 други образи от тази серия няма и са нарязани само кабините са запазили ако катастрофира някой лок да му я сложат.
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

На тези снимки се виждат 42-00-ки с метален кош (предполага се 421XX-X) и без всякакви номера , заснети в депо Горна:
http://railfriends.org/site-photogalery/go/421x1.jpg
http://railfriends.org/site-photogalery/go/421x2.jpg
Имам предчувстие , че една от тях е 133.Да знаеш нещо повече?
Акредитиран фотограф
Мнения: 695
Регистриран на: Пет Фев 29, 2008 6:35 pm
Местоположение: РУСЕ
Акредитиран фотограф

Мнение от 44.123 »

Не не са и тези двете те са нарязани с сигурност а 42.133 до при месец стоя на триажна гара в депото и вдигаха под напрежение да пече пясък, но като ходих в ГО в началото на август я видях набута при колоната от седмаци. При едно от пътуванията си Наско го беше снимал ето я и самата снимка вземата от неговата галерия.
http://www.foto.bg/showphoto.php?photo=234667&cat=6464
Мнения: 343
Регистриран на: Вто Авг 11, 2009 12:02 pm
Местоположение: РУСЕ
44142 написа:Ясно. Имаше една лъскава 42130. Нещо не я виждам при другите 42 където са гарирани близо до деломайстора, да не е нарязана?
В www.railwaymodeling.com имаше снимка на машината на пункта за печене на пясък машината я ползвали за инсталацията за печене на пясък
Изображение
Ако си от провинцията и мразиш софиянците то ела в http://www.sofiawars.com/register/21305/.
Мнения: 323
Регистриран на: Чет Фев 05, 2009 12:26 am
Местоположение: Bulgaria

Мнение от borislaviv »

42-133,за друго не става, Тя има само два работещи компресора и вентилатори за охлаждане. Даже няма и тягови двигатели и при нужда я предвижват в студено състояние за ремонт в депото.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Като минах на 16-ти с влака покрай депо Горна Оряховица, забелязах 42 113 на оградата. Доста запазена ми се видя. А доколкото знам тя е обявена за продажба.
64.19
Мнения: 323
Регистриран на: Чет Фев 05, 2009 12:26 am
Местоположение: Bulgaria

Мнение от borislaviv »

42-113 е само гол кош,всички възли и агрегати са демонтирани, няма и едно парче кабел, всичко е прибрано.
Мнения: 212
Регистриран на: Пет Сеп 30, 2011 7:33 pm
Местоположение: Sofia

Мнение от KRAKOMOBILA »

Все още не мога да си обясня. Защо модернизирани 42-ри бяха останали с номера 0хх ?
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Аз предполагам, че е било така, защото са били малко време в експлоатация след като са тръгнали или на някой не му се е занимавало да ги преномерира. :roll:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Мнения: 212
Регистриран на: Пет Сеп 30, 2011 7:33 pm
Местоположение: Sofia

Мнение от KRAKOMOBILA »

Е идеята не е ли била веднага след модернизацията да получат цифра 1хх. 42 184 също е била 084 след модернизацията. Ако приемем, че са получавали цифра 1хх след 1988 - това би трябвало да значи, че тези които бяха в Го са спрени преди 1988.
Публикувай отговор

Обратно към “Електрически локомотиви серия 42 и 42 100 | Electric locomotives series 42 and 42 100”

Информация